30ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας: Οι παραγωγές που θα δούμε στην Κεντρική Σκηνή

Όλές οι πληροφορίες για τις 3 παραγωγές που θα παρουσιαστούν στο 30ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας στην Κεντρική Σκηνή του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας.

HESSISCHES STAATSBALLETT
MARCO GOECKE | IMRE & MARNE VAN OPSTAL
MIDNIGHT RAGA / I’M AFRAID TO FORGET YOUR SMILE
Παρασκευή 12 Ιουλίου, 21:30 & Σάββατο 13 Ιουλίου, 22:00
80’

Χορογραφίες από τον Marco Goecke και τους Imre & Marne van Opstal

Το Κρατικό Μπαλέτο της Έσσης [Hessisches Staatsballett], το οποίο φιλοξενείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συνδυάζει δύο από τις πιο επιτυχημένες νέες δημιουργίες της περασμένης σεζόν, τα έργα Midnight Raga του Marco Goecke και I’m afraid to forget your smile των Imre & Marne van Opstal σε μία συναρπαστική διπλή παράσταση.

Αν και η μουσική συνήθως δεν περιλαμβάνεται στην αρχική σύλληψη των παραστάσεών του, ο Marco Goecke [Μάρκο Γκόοκ] ακολουθεί μία διαφορετική προσέγγιση στο ντουέτο του Μidnight Raga, με αφετηρία του την κλασική ινδική μουσική, και ιδιαίτερα τις συνθέσεις του Ravi Shankar. Παρά την έντονη επιρροή της ινδικής κουλτούρας, η οποία σηματοδοτείται από τον τίτλο της παράστασης και τις βαριές ενδυμασίες από μπλε μετάξι, σήμα κατατεθέν του Goecke παραμένει η χαρακτηριστική νευρικότητα της κινησιολογικής γλώσσας του. Μετά την πρεμιέρα της στο Nederlands Dans Theater (NDT 2) το 2017, αυτή η χορογραφία, ειδικά σχεδιασμένη για τους χορευτές που την ερμηνεύουν, παίρνει νέα μορφή στο Hessisches Staatsballett.

Στο δεύτερο μέρος παρακολουθούμε το έργο I’m afraid to forget your smile, των Ολλανδών Imre & Marne van Opstal [Ίμρε και Μάρνε φαν Όπσταλ], στο οποίο απεικονίζουν την ευαλωτότητα αλλά και τη δύναμη της ανθρώπινης φύσης απέναντι στο θάνατο. Με επίκεντρο το θέμα της απώλειας, το δίδυμο αντιλαμβάνεται τη στιγμή του αποχωρισμού ως κατεξοχήν μεταβατική συνθήκη: Μία στιγμή κατά την οποία ο χρόνος σταματά. Διαπλέκοντας μέσω της καλλιτεχνικής τους έκφρασης το δίπολο ζωής και θανάτου, οι χορογράφοι χρησιμοποιούν την κίνηση και τη φωνή ως μέσο συμπόρευσης αλλά και αντίθεσης για τους έξι χορευτές τους, οι οποίοι συνοδεύονται επί σκηνής από χορωδιακή μουσική. Οι Imre & Marne van Opstal, ανερχόμενα αστέρια της ευρωπαϊκής χορευτικής σκηνής, ξεκίνησαν την καλλιτεχνική τους πορεία ως ερμηνευτές διάσημων ομάδων όπως το Nederlands Dans Theater (NDT) 1 & 2 και η Batsheva Dance Company για να μετεξελιχθούν σε πολλά υποσχόμενους χορογράφους για το NDT το 2016. Από τότε, δημιουργούν σταθερά έργα για το NDT και άλλους κορυφαίους φορείς παγκοσμίως.

Τη μουσική της παράστασης I’m afraid to forget your smile θα ερμηνεύει ζωντανά η χορωδία Melifono Extended του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας. Τη διεύθυνση της χορωδίας έχει η Αθανασία Κυριακίδου.

Συντελεστές παράστασης

Μidnight Raga

Διάρκεια: Περίπου 12 λεπτά

Η παράσταση Midnight Raga έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Nederlands Dans Theater (NDT 2) στις 30 Μαρτίου 2017 στην Χάγη.

I’m afraid to forget your smile

Διάρκεια: Περίπου 30 λεπτά

Τη μουσική της παράστασης θα ερμηνεύει ζωντανά η χορωδία Melifono Extended. Τη διεύθυνση της χορωδίας έχει η Αθανασία Κυριακίδου.
Η παράσταση I’m afraid to forget your smile έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Staatstheater Darmstadt στις 17 Σεπτεμβρίου 2022.

HESSISCHES STAATSBALLETT

Πληροφορίες για την ομάδα και τους καλλιτέχες

ΗΕSSISCHES STAATSBALLETT

Το Κρατικό Μπαλέτο της Έσσης [Hessisches Staatsballett] είναι η ομάδα που προέκυψε από την ένωση των Hessisches Staatstheater Wiesbaden και Staatstheater Darmstadt. Ιδρύθηκε το 2014 και ενσωματώνει ένα ευρύ φάσμα κλασικών και σύγχρονων χορευτικών παραγωγών.

Υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Bruno Heynderickx από τη σεζόν 2020/21, το σύνολο των 28 χορευτών παράγει κατά μέσο όρο τέσσερα νέα προγράμματα ανά σεζόν, παρουσιάζοντας έργα από διακεκριμένους Γερμανούς και διεθνείς επισκέπτες χορογράφους, όπως οι Bryan Arias, Edward Clug, Eyal Dadon, Sharon Eyal, Marco Goecke, Martin Harriague, Damien Jalet, Ohad Naharin, Crystal Pite, Hofesh Shechter, και Imre & Marne van Opstal.

Πέρα από τις δικές του παραγωγές, το Hessisches Staatsballett φιλοξενεί παραστάσεις από διακεκριμένες ομάδες και ανερχόμενους επαγγελματίες του χορού. Επενδύει επίσης στη συμπαραγωγή του έργου ανεξάρτητων χορογράφων και προσφέρει μεγάλο αριθμό προγραμμάτων καλλιτεχνικής έρευνας κάθε σεζόν. Αυτή η ιδιαίτερη δομή, που συνδυάζει ένα ολοκληρωμένο ρεπερτόριο μπαλέτου στην έδρα της ομάδας με ένα εκτενές πρόγραμμα επισκέψεων και ερευνητικών προγραμμάτων, είναι μοναδική στη Γερμανία, και προσφέρει στο κοινό του Βίζμπαντεν και του Ντάρμστατ ένα ευρύ φάσμα χορευτικών εμπειριών.

Το Hessisches Staatsballett δίνει επίσης μεγάλη σημασία στα προγράμματα εξωσχολικής εκπαίδευσης, φέρνοντας το χορό στα σχολεία, οργανώνοντας εργαστήρια και προσφέροντας τακτικά ανοιχτά μαθήματα.

Η ομάδα συγκαταλέγεται στα ιδρυτικά μέλη της πλατφόρμας Tanzplattform Rhein-Main, με στόχο την προώθηση και ανάδειξη του χορού στην περιοχή Ρήνου-Μάιν. Σε συνεργασία με τους εταίρους τους, Künstler*innenhaus Mousonturm, δραστηριοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους σε όλα τα επίπεδα, μεταξύ των οποίων τα clubs χορού, τα ερευνητικά προγράμματα, η εφαρμογή του χορού στα σχολεία και μεγάλα συμμετοχικά έργα. Το επίκεντρο της δράσης της Tanzplattform Rhein-Main είναι το Tanzfestival Rhein-Main, που λαμβάνει χώρα σε αρκετές πόλεις της ευρύτερης περιοχής.

MARCO GOECKE

Ο Marco Goecke [Μάρκο Γκόοκ] άρχισε την εκπαίδευσή του στο μπαλέτο το 1988 στην Ακαδημία Μπαλέτου του Ιδρύματος Heinz Bosl στο Μόναχο και συνέχισε στο Βασιλικό Ωδείο της Χάγης, απ’όπου και αποφοίτησε το 1995. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία με συνεργασίες με την Κρατική Όπερα του Βερολίνου και το Θέατρο Hagen. Το 2000, παρουσίασε στο Θέατρο Hagen την πρώτη του χορογραφία με τίτλο Loch. Στη συνέχεια, δημιούργησε πολυάριθμα έργα για τη Νoverre Society με χορευτές από το Μπαλέτο της Στουτγάρδης και προσκλήθηκε να συνεργαστεί με το New York Choreographic Institute. Τον Ιούλιο του 2003, τιμήθηκε με το Prix Dom Pérignon στο Αμβούργο για το έργο του Blushing, το οποίο και ερμήνευσαν χορευτές από το Μπαλέτο της Στουτγάρδης. Τα τελευταία χρόνια, ο Goecke έχει συνεργαστεί με σημαντικές διεθνείς ομάδες μεταξύ των οποίων οι Les Ballets de Monte Carlo, Pacific Northwest Ballet Seattle, Staatsballett Berlin, και το Εθνικό Μπαλέτο της Νορβηγίας.

Κατά την περίοδο 2005/2006, ο Marco Goecke διορίστηκε χορογράφος του Μπαλέτου της Στουτγάρδης. Τον Δεκέμβριο του 2006, δημιούργησε το πρώτο του αφηγηματικό μπαλέτο, Nutcracker, το οποίο αργότερα κινηματογραφήθηκε στο πλαίσιο του ZDFtheaterkanal. Από το 2006 έως το 2012, διετέλεσε χορογράφος του Scapino Ballet Rotterdam. Τη σεζόν 2013/2014, ορίστηκε ως συνεργάτης χορογράφος του διακεκριμένου Nederlands Dans Theater.

Ο Goecke φημίζεται για τον τρόπο με τον οποίο εξερευνεί το φάσμα της ανθρώπινης κίνησης, αναλύοντας τα ξεχωριστά συστατικά στοιχεία κάθε χειρονομίας. Τα έργα του χαρακτηρίζονται από βαθιά περισυλλογή και έντονα συναισθήματα, ανιχνεύοντας τη λειτουργία της ανθρώπινης ψυχής, συμπεριλαμβανομένης και της δικής του. Ο πολυβραβευμένος χορογράφος έχει παρουσιάσει περισσότερα από 60 εξαιρετικά έργα τα τελευταία χρόνια. Το ρεπερτόριό του αναπαράγεται από κορυφαίες ομάδες παγκοσμίως, όπως το Μπαλέτο της Στουτγάρδης, το Nederlands Dans Theater, το Μπαλέτο της Όπερας του Παρισιού, η ομάδα Les Ballets de Monte Carlo, το Κρατικό Μπαλέτο του Βερολίνου, το Μπαλέτο της Ζυρίχης και το Κρατικό Μπαλέτο της Βίνερ. Από το 2013, ο Goecke συνεργάζεται ως χορογράφος με το περίφημο Nederlands Dans Theater (NDT) στη Χάγη ενώ από το 2018 είναι βασικός χορογράφος της ομάδας Gauthier Dance στη Στουτγάρδη. Το τελευταίο του έργο, The Lover, βασισμένο στο μυθιστόρημα Ο Εραστής της Marguerite Duras, έκανε πρεμιέρα στο Ανόβερο, συγκεντρώνοντας μεγάλο ενδιαφέρον από τα μέσα ενημέρωσης, με αποκορύφωμα την ανακήρυξή του ως «Χορογράφου της Χρονιάς 2021» από το περιοδικό TANZ. Τον Μάιο του 2022, ο Marco Goecke τιμήθηκε με το German Dance Prize, τη σημαντικότερη διάκριση του Γερμανικού κράτους για τον χορό.

IMRE & MARNE VAN OPSTAL

Τα αδέλφια Imre & Marne van Opstal [Ίμρε και Μάρνε φαν Όπσταλ] από την Ολλανδία συνιστούν ένα ξεχωριστό και επιτυχημένο καλλιτεχνικό δίδυμο χορογράφων και ερμηνευτών. Μετά από τη σταδιοδρομία τους στο χορό με το Nederlands Dans Theater (NDT 1 & NDT 2) και την Batsheva Dance Company, ξεκίνησαν το δικό τους δημιουργικό ταξίδι. Το κοινό τους έργο αποτελεί μια σύνθετη εξερεύνηση της ανθρώπινης φύσης, που ανιχνεύει τα όρια και τις δυνατότητες του μυαλού και του σώματος. Το πολυεπίπεδο και υπερρεαλιστικό έργο τους διαθέτει ένα δυναμικό χορευτικό λεξιλόγιο που ξεχωρίζει για την ποικιλία, τη θεατρικότητα και την έμφαση στη συνεργασία που το χαρακτηρίζουν. Πραγματοποίησαν το χορογραφικό τους ντεμπούτο το 2014 με το LiNK στο πλαίσιο του προγράμματος νέων ταλέντων Up & Coming Choreographers. Το 2015, παρουσίασαν στο ίδιο πρόγραμμα την παράσταση John Doe. Τη σεζόν 2016/17 έκανε πρεμιέρα το έργο τους The Gray, σηματοδοτώντας την ένταξή τους στο πρόγραμμα του NDT 2. Το 2019 δημιούργησαν το Take Root για το NDT 1, για το οποίο δέχτηκαν ενθουσιώδη σχόλια και υπήρξαν υποψήφιοι για το βραβείο «Καλύτερης Χορογραφίας» στα ολλανδικά Zwaan Awards. Από το 2020, εστιάζουν αποκλειστικά στη χορογραφία. Το 2021, πραγματοποίησαν την πρεμιέρα της παράστασής τους Baby Don’t Hurt Me, η οποία εξερευνά ζητήματα γύρω από την ταυτότητα, τη σεξουαλικότητα, το φύλο και τον έρωτα, στο NDT 1, λαμβάνοντας διθυραμβικές κριτικές. Οι πιο πρόσφατες δημιουργίες τους περιλαμβάνουν το The Little Man για το Nationaltheater Mannheim, το I’m afraid to forget your smile για το Hessisches Staatsballett, και το Voodoo Waltz για το Schauspiel Bochum.

MELIFONO EXTENDED

Το Γυναικείο Φωνητικό Σύνολο «Μελίφωνο» δημιουργήθηκε το 2013 από το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας και έχει διανύσει μια σημαντική πορεία στον χώρο της χορωδιακής μουσικής με διακρίσεις και βραβεύσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς και συμμετοχές σε διεθνή φεστιβάλ όπως το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, το Φεστιβάλ Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας, ο Διεθνής Διαγωνισμός & Φεστιβάλ Χορωδιών Καλαμάτας και το Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ στην Lucca της Ιταλίας. Μαέστρος του συνόλου είναι η Αθανασία Κυριακίδου με βοηθό της την Κατερίνα Παλαιολόγου.

Στην συγκεκριμένη παραγωγή θα εμφανιστεί ως «Melifono Extended» μιας και θα συμμετέχουν και ανδρικές φωνές για τις ανάγκες της παράστασης. Το σύνολο «Μελίφωνο» αποτελεί το πιο εξωστρεφές σύνολο του Δ.Ω.Κ. και πέρα από τα φεστιβάλ και τους διαγωνισμούς έχει εμφανιστεί σε πλήθος συναυλιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Photo: Andreas J. Etter

ΠΑΤΡΙΣΙΑ ΑΠΕΡΓΗ // ΟΜΑΔΑ ΧΟΡΟΥ ΑΕΡΙΤΕΣ
Ο Οίκος της Ταραχής
Τετάρτη 17 Ιουλίου, 22:00,  Main Stage / Κεντρική Σκηνή – Μέγαρο Χορού Καλαμάτας

Δεν ξέρω από πού να αρχίσω. Πρέπει να το μοιραστώ μαζί σας. Έχετε έρθει ως εδώ. Θα κάνουμε τα πάντα για να σας ευχαριστήσουμε. Κρεμόμαστε από εσάς. Σας έχουμε ανάγκη. Χρησιμοποιήστε μας. Μπορούμε να κάνουμε τα πάντα. Στις πλάτες μας είναι στημένος ο κόσμος. Μας χρειάζεστε. Δεν υπάρχουν άλλοι σαν εμάς πια. Είμαστε είδος προς εξαφάνιση.

Το νέο έργο της ομάδας χορού Αερίτες επιθυμεί να συνομιλήσει με την έννοια της ταυτότητας μέσα από τη βία που ο καθένας μπορεί να υποστεί ή και να ασκήσει, προκειμένου να προσδιορίσει τον εαυτό, τον κόσμο και την ελευθερία του. Πρόκειται για έναν ύμνο στον άνθρωπο, στις επιλογές του, στη διαφορετικότητα και στον αυτοπροσδιορισμό. Είναι η έναρξη ενός show που στήνεται για να μας παρουσιάσει ό,τι ξεφεύγει από αυτά που έχουμε συνηθίσει, που φτιάχνεται προκειμένου να θαυμάσουμε το διαφορετικό, που τολμάει να βάζει στο κέντρο του προβολέα ό,τι δεν αποτελεί «μέσο όρο» και που υπάρχει για να μας θυμίζει το μεγαλείο και την ομορφιά κάθε σώματος, κάθε ύπαρξης. Όπως συμβαίνει σε ένα τσίρκο.

Αυτόν τον λαμπερό κόσμο που φτιάξαμε σε κάποια ηλικία, για να ορίσουμε την ιδανική, ιδιαίτερη και μοναδική κοινωνία μας, τον τρυφερό και δίκαιο μικρόκοσμό μας. Εκεί όπου το θάρρος και η τόλμη χειροκροτούνταν, αρκεί να ήμασταν σίγουροι ότι τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας. Εκεί όπου η βία αποθεωνόταν, γιατί μας καθησύχαζε το γεγονός ότι προερχόταν από την πίστη, την πειθαρχία και την υπακοή.

Τι γίνεται όμως όταν όλα αυτά δεν μπορούμε πλέον να τα τιθασεύσουμε; Όταν η επίσκεψη στον κόσμο αυτό ακουμπάει τους πιο σκοτεινούς φόβους μας; Όταν ο νάνος που τόση ώρα χειροκροτούσαμε, σταματά να χορεύει χαριτωμένα και αποφασίζει να τραβήξει τη σκανδάλη προς εμάς;

Όταν η βία ξεκινά από τους ανθρώπους που έχουν αγωνιστεί για να μη δέχονται βία;

Τσίρκο ή ζωή; Αλήθεια ή θέαμα;

Έτσι φτάνουμε στο ένδοξο παρόν μας.

Ο Οίκος της Ταραχής είναι ένα πάρτι που ενσωματώνει όλες αυτές τις αντιδράσεις. Χρησιμοποιεί τις «εκρήξεις» της εποχής για να μας αποκαλύψει ότι μπορούμε να περάσουμε καλά ακόμη και αν υπάρχουν δυσαρμονίες ή διαφωνίες. Είναι ένα ερωτικό γράμμα στο παράλογο των δίπολων που μας επιβάλλουν συνεχώς οι κοινωνίες. Ένα γλέντι για τη χαρά της μεταμόρφωσης και της πολυδιάστατης υπόστασης των σωμάτων.

Η παρουσίαση του House of Trouble υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Εξωστρέφεια» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση.

Στην παράσταση γίνεται χρήση καπνού και στροβοσκοπικών φωτισμών.

Συντελεστές παράστασης

Mε την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
Η παρουσίαση του House of Trouble υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Εξωστρέφεια» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση.
Στην παράσταση γίνεται χρήση καπνού και στροβοσκοπικών φωτισμών.

Πληροφορίες για την ομάδα και τους καλλιτέχες

ΠΑΤΡΙΣΙΑ ΑΠΕΡΓΗ // OΜΑΔΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ ΑΕΡΙΤΕΣ

Η Πατρίσια Απέργη γεννήθηκε στην Αθήνα. Το 2006 ίδρυσε την ομάδα σύγχρονου χορού Αερίτες με την οποία έχει χορογραφήσει τα έργα O Oίκος της Ταραχής (2023), U(R)TOPIAS (2021), Hero (2020), Πολήττες (2018), Cementary (2017), TANZheimer (2014), Πλάνητες (2013), ERA poVERA (2012), The Manifest of the Other (2010), d.opa! (dopamines of post-Athenians) (2009), Ferry Tales (2009), Apolost (2008) και Anorexia Socialis (2007). Με τα έργα της έχει περιοδεύσει σε πολυάριθμα φεστιβάλ και θέατρα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Έχει χορογραφήσει θεατρικές παραστάσεις, όπερες και εικαστικές εγκαταστάσεις, σε συνεργασία με Έλληνες και ξένους δημιουργούς, και έχει συνεργαστεί με χορευτικές ομάδες και μπαλέτα παγκοσμίως. Είναι συν-συγγραφέας του βιβλίου Θέατρο – Θεατρική Αγωγή (Υπουργείο Παιδείας, ΙΔΕΚΕ, 2007). Υπήρξε modul-dance artist του ευρωπαϊκού δικτύου χορού EDN και συνεργάτιδα καλλιτέχνις της Στέγης Χορού της Λυόν. Διατέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου για τα έτη 2020-2022. Διδάσκει χορό και θέατρο στη Λεόντειο Σχολή Αθηνών, όπου εργάζεται επίσης ως σύμβουλος πολιτιστικών προγραμμάτων. Έχει διδάξει χορογραφία και αυτοσχεδιασμό σε διάφορες σχολές της Ελλάδας και του εξωτερικού. Το 2021 ίδρυσε την U(R)TOPIAS Ακαδημία Χορογραφίας σε συνεργασία με την 2023 Ελευσίνα – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.

Photo Credit: Pinelopi Gerasimou

BOTIS SEVA
Until We Sleep
Σάββατο 20 Ιουλίου, 22:00 & Κυριακή 21 Ιουλίου, 21:00 Main Stage / Κεντρική Σκηνή – Μέγαρο Χορού Καλαμάτας

Η πιο πρόσφατη θεατρική παραγωγή Hip Hop του Botis Seva [Mπότις Σίβα], Until We Sleep, είναι ένα ταξίδι που χαρακτηρίζεται από την ακλόνητη αντίσταση στην αλλαγή.

Μια μοναχική γυναίκα, που αγωνίζεται κάτω από την πίεση του ηγετικού της ρόλου, αναζητά την πίστη καθώς καθοδηγεί μια περιπλανώμενη κοινότητα μέσα από τα μεταβαλλόμενα περάσματα του χρόνου. Με ένα ουράνιο μείγμα κρουστών και λαρυγγικών ήχων, η μουσική οδηγεί αβίαστα στην κυματοειδή κίνηση των Far From The Norm. Τα φτερωτά κοστούμια δημιουργούν φευγαλέες εικόνες πολεμιστών, μεταμορφώνοντας την προηγούμενη ταυτότητά τους, ενώ το φως διαπερνά τη σκηνή, μετατρέποντάς την σε ένα ανελέητο πεδίο δοκιμών και υπενθυμίζοντάς μας μια ανώτερη δύναμη που σμιλεύει την πραγματικότητά μας.

Το Until We Sleep ζυγίζει την ελπίδα έναντι του βάρους της ευθύνης. Ωστόσο, μέσα σε αυτήν τη σύγκρουση, υπάρχει μια ευαισθησία που επιτρέπει τη γέννηση νέας ζωής.

Συντελεστές παράστασης

Θερμές ευχαριστίες στους Shiloh Seva και Lou Cope
Το Until We Sleep είναι συμπαραγωγή των DanceEast, DE SINGEL, Points Communs – Nouvelle Scène Nationale του Cergy-Pontoise / Val d’Oise, Rum för Dans, Sadler’s Wells, schrit_tmacher Festival, Tanz Köln (Κολωνία), Théâtre de la Ville – Paris, Joyce Theater και Lowry.
Μία ανάθεση των Brighton Dome & Festival και Warwick Arts Centre.
Με την υποστήριξη των FABRIC και University of East London Dance: Urban Practice.
Με τη χρηματοδότηση των Arts Council England, Linbury Trust, Cockayne Grants for the Arts, PRS Foundation’s Open Fund και London Community Foundation.

Πληροφορίες για την ομάδα και τους καλλιτέχες

BOTIS SEVA / FAR FROM THE NORM

Είναι μια βραβευμένη ομάδα χορού Hip Hop με έδρα της το Λονδίνο, και με επικεφαλής τον καλλιτεχνικό διευθυντή Botis Seva [Μπότις Σίβα]. Ιδρύθηκε σε μία λέσχη νέων στο Dagenham το 2009. Ο Seva αναγνωρίζεται ως μία από τις πιο σημαντικότερες φωνές της γενιάς του, ιδιότητα την οποία αξιοποιεί για την εκπροσώπηση και συμπερίληψη, με στόχο μία καλλιτεχνική δημιουργία που αλλάζει ζωές.

Το έργο της Far From The Norm περιλαμβάνει θεατρικές παραγωγές μεσαίας και μεγάλης κλίμακας σε εσωτερικούς χώρους, υπαίθριες παραστάσεις και ταινίες χορού μικρού μήκους, οι οποίες έχουν αποσπάσει κρατική και παγκόσμια αναγνώριση. Οι παραγωγές τους αψηφούν τις παραδοσιακές κατηγοριοποιήσεις, συνδυάζοντας τη σωματική ποίηση με τη Μαύρη ποπ κουλτούρα, και ενσωματώνοντας το στοιχείο της πίστης μαζί με προσωπικές αφηγήσεις σε σχέση με τη Μαύρη ταυτότητα. Αυτή η ξεχωριστή σύζευξη χαρακτηρίζεται από απαράμιλλη σωματικότητα και θεατρικότητα.

Photo Credit: Tom Visser

Κεντρική εικόνα θέματος: Ο Οίκος της Ταραχής, Photo Credit: Pinelopi Gerasimou

Διαβάστε επίσης:

Το 30ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας είναι γεγονός!

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ