Το Παλαιό Ελαιουργείο στην Ελευσίνα φιλοξενεί και φέτος τις παραστάσεις του Πολιτιστικού Ιουλίου (15νθήμερο Σύγχρονης Θεατρικής Δημιουργίας), που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των Αισχυλείων.

Το πρόγραμμα των παραστάσεων:

ΣΑΒΒΑΤΟ 11 & ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ
«ΕΡΩΦΙΛΗ»
σκηνοθεσία Μάξιμου Μουμούρη

«Γιατί όλες οι καλομοιριές του κόσμου και τα πλούτη, μια μόνο ασκιά είναι στη ζωή την πρικαμένη τούτη, μια φουσκαλίδα του νερού, μια λάβρα που τελειώνει…» (Ε’ στ. 671-673)

Μια ομάδα νέων σε κάποιο κρητικό χωριό. Πανηγύρι. Το οξύμωρο της χαράς της αφήγησης μιας τραγικής ιστορίας. Το δέος μπροστά στην ανθρώπινη ικανότητα για το καλό και το κακό.

Η Ερωφίλη του Γ. Χορτάτση, έργο γραμμένο στην Κρήτη περίπου στα 1600 μ.Χ., στέκεται μεταξύ του λόγιου και του λαϊκού, του μεσαιωνικού και του αναγεννησιακού, της αρχαίας τραγωδίας και του θεάτρου του μπουλουκιού.
Πώς ακούμε σήμερα τέτοιες ιστορίες υψηλού ηρωισμού, ακραίας οργής, απόλυτου έρωτα (ελληνική «πρόταση» ενός Ρωμαίου και Ιουλιέτας); Μάλλον με την ασφάλεια της απόστασης από τα γεγονότα. Με την ελπίδα πως θα νιώσουμε εκείνο το συναίσθημα της γοητείας που βιώνουν τα μικρά παιδιά στο άκουσμα τέτοιων ιστοριών από τη γιαγιά που τα κοιμίζει.

Οι μοίρες των ηρώων μετέωρες πάνω στον τροχό της Τύχης.

Για το έργο
Ο Πανάρετος, παιδί βασιλικής οικογένειας που δε φανερώνει την καταγωγή του, ερωτεύεται και παντρεύεται κρυφά την Ερωφίλη, μοναχοκόρη του βασιλιά Φιλόγονου. Όταν το μυστικό τους φανερωθεί ο Φιλόγονος θα εξαντλήσει κάθε όριο εκδικητικότητας και οργής και ο τροχός της Τύχης θα γυρίσει για όλους αντίστροφα.

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Μάξιμος Μουμούρης
Παίζουν: (αλφαβητικά) Ελένη Βλάχου, Μαντώ Γιαννίκου, Δώρα Κοφινά, ΓιάννηςΜοναστηρόπουλος, Αλκιβιάδης Μπακογιάννης, Βασίλης Παναγιωτίδης, Αγγελική Παναγιωτοπούλου
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριλένα Μουστάκα
Σχεδιασμός φωτισμών: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
Σκηνικά: Κατερίνα Παπαγεωργίου
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Φωτογραφίες: Γιάννης Καρνεσσιώτης
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Βασίλειος Παναγιωτόπουλος
Παραδοσιακοί χοροί: Ευγενία Ζαχαρίου
Επικοινωνία: Pros & Comms

ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ
«INFINITO»

Το infinito είναι το αποτέλεσμα της δεύτερης συνεργασίας της Ευγενίας Σιγαλού και της Ελισάβετ Πλιακοστάθη, οι οποίες από το 2014 επιχειρούν να εμπλέξουν τα ατομικά τους χαρακτηριστικά και να εξερευνήσουν εργαλεία και τρόπους δημιουργίας. Φέτος, η συνεργασία αυτή ανοίγει ακόμα περισσότερο τα όριά της και αγκαλιάζει και άλλους δημιουργούς και καλλιτέχνες σε ένα συνεχή και ζωντανό διάλογο.

Το έργο σκοπεύει να παρουσιαστεί σε διαφορετικά περιβάλλοντα και να αλληλεπιδράσει με τις δομές του εκάστοτε χώρου.

“Αν ο χώρος είναι άπειρος, τότε βρισκόμαστε σε οποιοδήποτε σημείο του. Αν ο χρόνος είναι άπειρος, υπάρχουμε σε οποιαδήποτε στιγμή του”. (Jorge Luis Borges)

infinito

Χορογραφία: Ελισάβετ Πλιακοστάθη, Ευγενία Σιγαλού Ζωντανή μουσική: Απόστολος Λεβεντόπουλος
Ερμηνεύουν: Πωλίνα Κρεμαστά, Χρυσάνθη Μπαδέκα, Ελισάβετ Πλιακοστάθη, Ευγενία Σιγαλού
Παραγωγή: BelleVille

Η BelleVille είναι μία αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία με ιδρυτικά μέλη την Ελισάβετ Πλιακοστάθη, τον Γιάννη Καρούνη και την Χρυσάνθη Μπαδέκα.

ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ
«ΡΩΜΑΙΟΣ & ΙΟΥΛΙΕΤΑ ΓΙΑ 2»
Σκηνοθεσία Κώστα Γάκη, Αθηνάς Μουστάκα, Κωνσταντίνου Μπιμπή

Η Ομάδα Θεάτρου «ΙΔΕΑ» παρουσιάζει για δεύτερη χρονιά, την περσινή μεγάλη θεατρική επιτυχία “Ρωμαίος και Ιουλιέτα για 2”. Μια διασκευή του ομώνυμου έργου του William Shakespeare από τον Κώστα Γάκη, την Αθηνά Μουστάκα και τον Κωνσταντίνο Μπιμπή

Η παράσταση
Δύο νέοι ηθοποιοί αναλαμβάνουν να αναμετρηθούν με το γνωστό κείμενο του Σαίξπηρ παίζοντας όλους τους ρόλους του έργου, με απίστευτο χιούμορ και κορυφαίες δραματικές στιγμές, σε ένα τρελό παιχνίδι παρενδυσίας και μεταμορφώσεων, σε μια θεατρική περιπέτεια που ισορροπεί ανάμεσα στον εμφύλιο σπαραγμό και το ξύπνημα του έρωτα.

Στην παράσταση συμμετέχει και ο Κώστας Γάκης, παίζοντας πιάνο, κιθάρα, κρουστά αλλά και “παρεμβαίνοντας” σε κρίσιμες στιγμές του έργου…

Η παράσταση έχει τιμηθεί με 2 βραβεία από το Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου (ΘΟΚ), συμμετείχε στο Φεστιβάλ Κλασσικού Θεάτρου στη Σερβία και στις 20 Ιουλίου συμμετάσχει στο Διεθνές Festival de Teatro Clásico de Almagro της Ισπανίας (Μαδρίτη).

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση: Διονύσης Καψάλης.
Σκηνοθεσία-Διασκευή: Κώστας Γάκης, Αθηνά Μουστάκα, Κωνσταντίνος Μπιμπής.
Μουσική Σύνθεση: Κώστας Γάκης – Κώστας Λώλος.
Live Μουσική: Κώστας Γάκης.
Σκηνικά-Κοστούμια: Έλλη Λιδωρικιώτη.
Βοηθός Σκηνογράφου: Θεοδώρα Βεστάρχη.
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης.
Ερμηνεύουν: Αθηνά Μουστάκα, Κωνσταντίνος Μπιμπής.
Δ/ση- Οργάνωση Παραγωγής: Λευτέρης Πλασκοβίτης.

ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ
«ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ. ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ.ΕΙΜΑΙ…»
Σκηνοθεσία Μάριου Ιορδάνου

Το “Δε φοβάμαι. Δεν ελπίζω. Είμαι…” είναι μία σκηνική σύνθεση από τα μεγαλύτερα έργα του κορυφαίου Έλληνα λογοτέχνη και φιλοσόφου Νίκου Καζαντζάκη, με κύριο κορμό την Ασκητική και σε σκηνοθεσία Μάριου Ιορδάνου. Τη διασκευή του έργου υπογράφει ο ίδιος ο σκηνοθέτης μαζί με τη Σοφία Καζαντζιάν με την οποία και πρωταγωνιστεί. Η παράσταση, που έχει συμπεριληφθεί στην εισαγωγή της νέας έκδοσης της Ασκητικής, περνάει και στα υπόλοιπα αριστουργήματα του Νίκου Καζαντζάκη, όπως Αναφορά στον Γκρέκο, Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά, Όφις και Κρίνο, καθώς και σε ποιήματά του, ενώ υπάρχει και ένα κεφάλαιο για τον πνευματικό του δάσκαλο Νίτσε. Όλα αυτά σε ένα συνδυασμό πρόζας και σωματοποιημένου θεάτρου.

Ο Μάριος Ιορδάνου, εμπνευστής της ιδέας, πρωτοπαρουσίασε το έργο με τεράστια επιτυχία στο Griechische Kulturstiftung στο Βερολίνο τον περασμένο Νοέμβριο σε συνδιοργάνωση των Εκδόσεων Καζαντζάκη με το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού στο Βερολίνο, το Ίδρυμα Παλλάδιον και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Στη συνέχεια παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα μνήμης και τιμής για τον Νίκο Καζαντζάκη στο Μέγαρο Δουκίσσης Πλακεντίας, ενώ συνεχίστηκε για τρεις σεζόν (sold out) στον Πολυχώρο Vault.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Διασκευή – Απόδοση κειμένων: Μάριος Ιορδάνου – Σοφία Καζαντζιάν
Σκηνοθεσία: Μάριος Ιορδάνου
Παίζουν: Μάριος Ιορδάνου – Σοφία
Καζαντζιάν Χορογραφίες: Σοφία Καζαντζιάν
Μουσική- Σύνθεση: Μάριος Ιορδάνου
Φωτισμοί: Πάνος Γκόλφης

ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ
«Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ»
Σκηνοθεσία Λιάνκα Παντολφίνι

Μια ηθοποιός και μια κούκλα στο δρόμο με τις αναμνήσεις, τα όνειρα, τις μελωδίες …Στη σιωπηλή γωνιά ενός σπιτιού, είναι καθισμένη μια γριά γυναίκα. Μια παλιά μελωδία την επισκέπτεται ξυπνώντας μέσα της θυμίσεις από τα παιδικά της χρόνια. Η γιαγιά ταξιδεύει προς τα μέρη όπου γεννήθηκε, κάπου στην Ανατολή, στις αρχές του περασμένου αιώνα… Λαχταρά να μπει στο σπίτι που γεννήθηκε… Ένας φόβος βαθύς αναδύεται: το φάντασμα του ξεριζωμού της. Οι αναμνήσεις μπλέκονται με τα όνειρά της. Βήμα προς βήμα αποκαλύπτει την ιστορία της, αναμετριέται με τις κομμένες ρίζες της, σε μια τελευταία προσπάθεια να βρει το δρόμο για το σπίτι.

Σκηνοθεσία και ερμηνεία: Λιάνκα Παντολφίνι
Συνεργασία – επιμέλεια: Andrea Valdinocci, Jean -Μartin Roy
Κατασκευή κούκλας: Helena Stouracova (Divadlo Continuo Theatre)
Φώτα: Denis Campitelli

«Ο δρόμος για το σπίτι» είναι το αποτέλεσμα μιας έρευνας βασισμένης στο θέμα της συνθήκης του πρόσφυγα, της ταυτότητάς του και του ξεριζωμού του. Ξεκίνησε το 2011 με την συλλογή μαρτυριών από Μικρασιάτες πρόσφυγες πρώτης γενιάς χάρη στην υποστήριξη του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού. Η παράσταση παρουσιάστηκε στην πρωταρχική της μορφή σε πρεμιέρα, στο Teatro Dimitri, του Verscio (Eλβετία), το Μάρτιο του 2013, στο μεταπτυχιακό (Master of Arts inPhysical Theatre,Scuola Teatro Dimitri) της Pandolfini. Στη συνέχεια εξελίχθηκε δραματουργικά και καλλιτεχνικά και παίχτηκε σε διάφορα θέατρα της Ελβετίας και της Ιταλίας.

Η Λιάνκα Παντολφίνι γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε στο τμήμα «Eπιστήμες της Επικοινωνίας» που ίδρυσε ο Umberto Eco στο Πανεπιστήμιο της Bologna, και Υποκριτική στη Modena (Emilia Romagna Teatro). Στην Ιταλία έπαιξε σε ξένες και δικές της θεατρικές παραγωγές. Εζησε στην Τσεχία (2008-2011), μέλος του διεθνούς θιάσου Divadlo Continuo Theatre (physical theatre, θέατρο δρόμου, site/specific, puppet animation κ.α. κι έλαβε μέρος σε πολλά διεθνή φεστιβάλ στην Ευρώπη. Το 2014 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της για physical theatre στη Σχολή «Scuola Teatro Dimitri» της Ελβετίας. Ζεί και εργάζεται στην Ελβετία,στην Ιταλία και στην Ελλάδα.

ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ
« Α Ω »
Σκηνοθεσία Αργύρη Πανταζάρα

Τώρα ποιος; Τώρα που; Τώρα πότε; Ένας άνθρωπος ξυπνάει και ανακαλύπτει τα πράγματα από την αρχή, μη νιώθοντας τίποτα, μη μπορώντας τίποτα, μη θέλοντας τίποτα. Μια αδύναμη κραυγή και ο λόγος αρχίζει να ρέει. Ψάχνοντας πάντα, μην ψάχνοντας πια, ψάχνοντας τι ψάχνει. Λέξεις μέσα σε λέξεις, σιωπή μες τη σιωπή. Για πάντα εκεί. Από πάντα εκεί. Αντιμέτωπος με ολόκληρη τη δημιουργία.

Μια παράσταση βασισμένη πάνω στο λογοτεχνικό κείμενο του Σάμιουελ Μπέκετ “Ο Ακατονόμαστος”

Ο “Ακατονόμαστος” γράφτηκε το 1953. Το λογοτεχνικό αυτό κείμενο αποτελεί το τελευταίο μέρος της “Τριλογίας” του Beckett, στην οποία εμπεριέχονται και τα μυθοπλαστικά έργα “Μολλόυ” και “Ο Θάνατος του Μαλόν”.

Ο Ακατονόμαστος είναι ένα μείγμα από αναμνήσεις και υπαρξιακούς συλλογισμούς. Ένας ανώνυμος πρωταγωνιστής, ανίκανος να κινηθεί μέσα στην απουσία χώρου και χρόνου.

Ο λόγος του όχι ως μέσο έκφρασης ολοκληρωμένων σκέψεων αλλά ως μια διαδικασία συνεχούς παραγωγής ήχων και συνειρμών. Ο λόγος ως αυθύπαρκτη οντότητα σπάει τη σιωπή, για να πει δυο λόγια γι’ αυτήν πριν ξαναγυρίσει μέσα της.

Ο ίδιος ο Μπέκετ χαρακτήριζε τον εαυτό του υπεύθυνο για τους βασικούς ήχους και τίποτα άλλο. Οι χαρακτήρες του πλασμένοι εξολοκλήρου από τη γλώσσα που μιλάνε, αντιπαραβάλλονται όχι με το πεπρωμένο και με τη μοίρα αλλά με τα μικρά πράγματα που συνθέτουν την καθημερινή επιμονή. Η γλώσσα γίνεται αντικείμενο μελέτης πάνω στη σκηνή.

«Θα δημιουργηθεί μια καινούρια έκφραση στην τέχνη που θα δεχθεί το χάος. Έργο του καλλιτέχνη σήμερα είναι να βρει μια καινούργια έκφραση που να συνθέτει τα συντρίμμια.»Samuel Beckett

Σύλληψη – Σκηνοθεσία – Ερμηνεία: Αργύρης Πανταζάρας
Δραματουργία: Γιωργίνα Γερμανού, Ελίνα Μαντίδη
Σκηνογραφία: Λουκία Χουλιάρα
Σχεδιασμός Φωτισμού: Γιώργος Καρβέλας
Ηχητική Σύνθεση: Δημήτρης Καμαρωτός
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ελίνα Μαντίδη
Σκηνική Προετοιμασία Ηθοποιού (Τεχνική Alexander): Βίκυ Παναγιωτάκη
Γραφιστική Επιμέλεια: Ιφιγένεια Βασιλείου
Φωτογραφία: Νίκος Πανταζάρας

ΤΕΤΑΡΤΗ 22 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ
«ΘΡΥΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ»
Svoradov Theatre Group

Η θεατρική κολλεκτίβα Svoradov Theatre Group παρουσιάζει την παράσταση Θρυμματισμένη Ανάμνηση στα πλαίσια του φεστιβάλ των Αισχυλείων 2015. Η ιδέα της παράστασης εντοπίζεται στο “ζωντάνεμα” παραστάσεων που εικονίζονται σε αρχαία ελληνικά αγγεία που έχουν διασωθεί. Καθένα από τα “ζωντανέματα” αυτά, “ντύνεται” με το αρχαίο κείμενο (πρωτότυπο ή μετάφραση), το οποίο διηγείται την ιστορία του αγγείου. Οι ηθοποιοί δίνουν πνοή στις αγγειογραφικές παραστάσεις, ενώ η μουσική με αρχαιοελληνικές κλίμακες ενσωματώνεται στα δρώμενα ως ρόλος και όχι ως υπόκρουση, μετέχοντας ενεργά στη δράση. Πρόκειται για ένα παγανιστικό μωσαϊκό με ρίζα τις ιστορίες του παρελθόντος και καρπό το πάθος της παρούσας στιγμής. Χαρακτηριστικό της παράστασης “Θρυμματισμένη Ανάμνηση” είναι ότι αφηγείται τις ιστορίες του χώρου όπου τελείται. Στην εκδοχή της Θρυμματισμένης Ανάμνησης που θα παρουσιαστεί στο Παλιό Ελαιουργείο έχουν επιλεχθεί αρχαία αγγεία που διηγούνται ιστορίες των Ελευσίνιων Μυστηρίων ώστε να συνδεθεί το κοινό με τον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας και να ηλεκτριστεί από την “ενέργειά” του. Η διαδρομή της αφήγησης είναι η εξής: Αγγείο – Εικόνα – Μύθος (Μουσική) – Θέατρο – Μυσταγωγία. Η πρόθεση της παράστασης δεν ειναι ακόμα μια αρχαιολαγνική προσέγγιση αλλά η προσπάθεια κατάδειξης πως αυτές οι ιστορίες των αγγείων είναι και δικές μας ιστορίες. Σημειώνεται ότι η παράσταση έχει παρουσιαστεί με μεγάλη επιτυχία τον Ιούλιο του 2014 στο Πανθεσσαλικό Ιερό Ιτωνίας Αθηνάς, στον αρχαιολογικό χώρο της Φίλιας του νομού Καρδίτσας.

Η ομάδα Svoradov Theatre Group είναι μια ανοιχτή κολλεκτίβα που αποτελείται από ηθοποιούς, εικαστικούς κι επιστήμονες. Η φιλοσοφία της ομάδας έγκειται στην σύμπραξη καλλιτεχνών διαφορετικών τάσεων με στόχο την αναζήτηση νέων αισθητικών δεδομένων που θα εξερευνούν τα όρια του θεάτρου, των εικαστικών, της performance, αλλά και της τέχνης γενικότερα. Συντονιστής αυτής της προσπάθειας είναι ο σκηνοθέτης και υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Θεάτρου ΑΠΘ, Τριαντάφυλλος Μποσταντζής. Η ομάδα έχει παρουσιάσει στο παρελθόν έργα των Σοφοκλή, Σάμουελ Μπέκετ, Χάινερ Μύλλερ, κ.α.

Συντελεστές παράστασης
Ηθοποιοί: Ιωάννα Λιούτσια, Μιχάλης Γιαγκουνίδης, Διονύσης Καραθανάσης
Β΄διανομή: Ράνια Παπακώστα, Παναγιώτης Ράιος, Μιχάλης Μερκουλίδης
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Ζαμπία Ισαβέλλα Πατεράκη
Σκηνοθεσία, Δραματουργική επεξεργασία, Μουσική: Τριαντάφυλλος Μποσταντζής
Σύνθεση κειμένου, Αρχαιολογική έρευνα: Ιωάννα Λιούτσια

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ « ΤΟ ΝΕΚΡΟ ΣΠΙΤΙ » του Γιάννη Ρίτσου
«Τέταρτη Διάσταση», 1959 (Εκδόσεις Κέδρος)

Σε ένα παλιό μισοερειπωμένο αρχοντικό μια γυναίκα αναθυμάται τη ζωή της μέσα από μια χειμαρρώδη εξομολόγηση, αφήγηση ζωής.
Η γυναίκα αυτή είναι η Ηλέκτρα..είναι η τραγική ιστορία τής οικογένειας των Ατρειδών…;
“Η λεπτή σφαγμένη γυναίκα με άσπρο χιτώνα” είναι η Ιφιγένεια;
“Ο τυφλός με μια λύρα στά γόνατα, ο Όμηρος…”; Ίσως…
“Οί δώδεκα γενειοφόροι πολέμαρχοι με τό νεκρό αρχηγό τους που αν και νεκρός τους οδήγησε στην έξοδο…” οι Aπόστολοι και ο Χριστός..;
“Τα τρόπαια τόσων μάταιων πολέμων..”
“Ο αδελφός που λείπει χρόνια…”
“Τά μάρμαρα που ιδρώνουν αίμα”
“Ο γυάλινος αφέντης….” Τίποτα δεν κατονομάζεται ακριβώς..

Στο “Νεκρό Σπίτι” διακρίνει κανείς τη συνύπαρξη της μυθολογίας, την ταραγμένη ιστορία της νεώτερης Ελλάδας, το αυτοβιογραφικό, το υπαρξιακό, το πολιτισμικό, τα πρόσωπα του μύθου και της ιστορίας, τρομακτικές μνήμες και παρηγορητικές ελπίδες…..να δένουν αρμονικά μέσα σε ένα πνεύμα μαγικού ρεαλισμού.

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Βασίλης Βασιλάκης
Κοστούμια: Γιούλα Ζωϊοπούλου
Σκηνικό: Βασίλης Βασιλάκης/Αλεξία Καραβέλα
Βοηθός σκηνοθέτη: Μίνα Αλεξάκη-Κουγιουμτζή
Video: Ιλένια Λέκκα/Γιώργος Αποστολόπουλος
Φωτογραφίες παράστασης: Χριστίνα Σαρλάμη

Παίζουν (αλφαβητικά)
Βασίλης Βασιλάκης, Μαρία Γεωργοπούλου, Mελίνα Ζαχαροπούλου, Ειρήνη Καράογλου, Βάσια Πασπάλη
Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την Έρη Ρίτσου

ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ « PERSEPHONE II »

H Sisyphus Projects παρουσιάζει το Θεατρικό Τρίδραμα της Καλλιόπης Μπρεδολόγου PERSEPHONE II [der Raub der Persephone]

Τρία Πρόσωπα [Κ. Π. Δ.] καταδικασμένα να αφηγούνται τον Μύθο απ’ την αρχή ξανά αιώνια

Σκηνοθεσία: Κώστας Αθουσάκης
Καλλιτεχνική Δ/νση: Κλεοπάτρα Αμπατζόγλου
Σκηνικά / Κοστούμια: Γιούλα Ζωϊοπούλου
Μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου
Φωτισμοί: Γιάννης Κανάκης