Η Odeon παρουσιάζει στους κινηματογράφους από τις 22 Σεπτεμβρίου 2016 την ταινία Προσωπικά Μυστικά (I.T.) με τον Πιρς Μπρόσναν.
Νομίζεις ότι τα μυστικά σου σού ανήκουν; Λάθος! Ο Πιρς Μπρόσναν πρωταγωνιστεί σε ένα γεμάτο σασπένς ψυχολογικό θρίλερ που δεν ήταν ποτέ πιο επίκαιρο…
Ο Μάικ τα έχει όλα: μία πανέμορφη γυναίκα, μια υπέροχη κόρη, ένα «έξυπνο» αυτοματοποιημένο σπίτι προηγμένης τεχνολογίας και μία επιτυχημένη εταιρεία που τον έχει κάνει ιδιαίτερα ευκατάστατο. Όταν, όμως, χαλάσει η σχέση του με τον Εντ, έναν σύμβουλο για θέματα τεχνικής υποστήριξης, ο Μάικ θα βρεθεί μπλεγμένος σε ένα θανάσιμο παιχνίδι, αφού ο Εντ θα χρησιμοποιήσει τις γνώσεις του για να παρακολουθεί την κόρη του Μάικ, να βάλει σε κίνδυνο την επιχείρησή του, ακόμη και την ζωή της οικογένειάς του.
Σε έναν κόσμο όπου δεν υπάρχει ιδιωτικότητα, και τα πιο προσωπικά μυστικά μας μπορούν να αποκαλυφθούν με ένα μόνο κλικ, ο Μάικ θα πρέπει να βασιστεί στις παλιές του διασυνδέσεις για να νικήσει ένα νέο είδος εχθρού.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Λίγα λόγια για την ταινία
Σε μια επαγγελματική συνάντησή τους, ο παραγωγός Ντέιβιντ Τ.Φριέντλι εξομολογήθηκε στον σεναριογράφο Νταν Κέι μια πρόσφατη δυσάρεστη και ανησυχητική εμπειρία που είχε η οικογένειά του με έναν τεχνικό. Ο Κέι αμέσως συνειδητοποίησε ότι μια τέτοια ιστορία θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ταινία και ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στο σενάριο, πριν ακόμη κλείσει συμφωνία χρηματοδότησης. «Παρόλο που η εμπειρία του Ντέιβιντ δεν ήταν τόσο νοσηρή και περίπλοκη, έδωσε την αρχική έμπνευση και από εκεί η ιστορία πήρε νέα ζωή», λέει ο Κέι. «Όσο έγραφα το σενάριο, ξαναείδα ταινίες όπως τα “Ολέθρια Σχέση”, “Το Ακρωτήρι του Φόβου” και “Σκοτεινός Θάλαμος” γιατί για μένα η ταινία είναι ένα θρίλερ γύρω από μια αφύσικη εμμονή και το πώς αυτή η εμμονή διευκολύνεται από την παρουσία της τεχνολογίας κυριολεκτικά παντού στη ζωή μας».
Μετά την προσθήκη του σκηνοθέτη Τζον Μουρ («Behind Enemy Lines», «Max Payne», «A Good Day to Die Hard») στην ομάδα, οι παραγωγοί προσέγγισαν τον Πιρς Μπρόσναν για τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ο Ιρλανδός ηθοποιός είπε αμέσως το ναι και μάλιστα αποφάσισε να συμμετέχει και στην παραγωγή με την εταιρεία παραγωγής που έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με την παραγωγό Μπο Στ. Κλερ. Σχετικά με τον χαρακτήρα που υποδύεται, ο Μπρόσναν λέει: «Δεν πουλάει ακριβώς την ψυχή του στον διάβολο, αλλά δεν προσέχει και του ανοίγει την πόρτα. Και όταν πρέπει να τον ξεφορτωθεί, του κλείνει την πόρτα κατάμουτρα, κάτι που φυσικά στέλνει τα πράγματα εκτός ελέγχου. Είναι πολύ ενδιαφέρον να παίζεις με αυτές τις ισορροπίες ως ηθοποιός, γιατί ο ρόλος μου δεν είναι ο πιο συμπαθής εξαρχής». Για τον Μπρόσναν, η ταινία αυτή είναι ανατριχιαστικά επίκαιρη, τώρα που η τεχνολογία κυριαρχεί σε όλες τις πτυχές της ζωής μας. «Δεν είναι μια ταινία για την τεχνολογία ακριβώς. Όμως, είναι μια ταινία για την διάσπαση μιας οικογένειας και την καταστροφή που μπορεί να δημιουργήσει αυτό, μέσα από καθημερινά μας πια αντικείμενα και εφαρμογές τους». Ο συμπρωταγωνιστής του –και ανταγωνιστής του στην ταινία- Τζέιμς Φρέσβιλ συμφωνεί: «Η ταινία μιλά για την απίστευτη δύναμη που έχει η τεχνολογία στη ζωή μας πλέον, αλλά μιλά περισσότερο για τους ανθρώπους, την φύση τους, την φιλοδοξία τους. Ο χαρακτήρας μου πληγώνεται βαθιά και δεν ξέρει πώς να αντιμετωπίσει τα συναισθήματα αυτά με υγιή τρόπο. Κι έτσι η πληγωμένη του περηφάνια τον φτάνει στην εκδίκηση».
Παρόλο που δεν μπορούσε να το ξέρει όταν δεχόταν να πάρει μέρος στο πρότζεκτ, η ταινία αυτή έγινε δυστυχώς για τον Μπρόσναν μια πολύ προσωπική υπόθεση, αφού είναι η τελευταία ταινία πάνω στην οποία δούλεψε η Στ. Κλερ πριν τον θάνατό της από καρκίνο. «Η Μπο ήταν η αδελφή που δεν είχα ποτέ, πολυαγαπημένη μου φίλη για 30 χρόνια και πολύτιμη συνεργάτης στην εταιρεία μου», δήλωσε ο Μπρόσναν. «Ήταν όμορφη με όλες τις έννοιες – είχε στιλ, χάρη, χιούμορ, ευφυΐα και μια ευγενική καρδιά που θα μου λείπει πάντα. Η ταινία αυτή θα είναι πάντα αγαπημένη μου, μιας και είναι η τελευταία που είχα την χαρά να δουλέψω με την Μπο».
Τα γυρίσματα ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2015 στο Δουβλίνο και ολοκληρώθηκαν σε οκτώ εβδομάδες. Όπως εξηγεί ο διευθυντής φωτογραφίας Έκεχαρτ Πόλακ, στόχος του ίδιου και του σκηνοθέτη ήταν να δημιουργήσουν μια ταινία στιλάτη και μοντέρνα χωρίς όμως το στιλ να υπερισχύει της ιστορίας, με «βασική έμπνευση τους κλασικούς ρομαντικούς ζωγράφους όπως ο Γκόγια ή ο Βερμέερ, αλλά με μια πιο σύγχρονη ματιά», όπως διευκρινίζει. «Είμαι πανευτυχής με το πώς βγήκε η ταινία», λέει ο Κέι. «Δεν είναι μόνο ένα σφιχτό και καλοδουλεμένο θρίλερ, είναι μια εύστοχη και επίκαιρη παρατήρηση σε αυτό που ζούμε τώρα και ίσως σε αυτό που έρχεται».
Σκηνοθεσία Τζον Μουρ
Σενάριο Νταν Κέι
Ουίλιαμ Ουίσερ Τζ.
Παραγωγή Κρεγκ Τ. Φλόρες
Ντέιβιντ Τ. Φριέντλι
Μπο Στ. Κλερ
Ηθοποιοί Πιρς Μπρόσναν
Τζέιμς Φρέσβιλ
Άννα Φρίελ
Στέφανι Σκοτ
Μάικλ Νίκβιστ
Φωτογραφία Έκεχαρτ Πόλακ
Μοντάζ Ιβάν Αντρίζανιτς
Καλλιτεχνική διεύθυνση Ταμάρα Κόνμποϊ
Διάρκεια 95’
Διανομή Odeon