Το Faust φιλοξενεί το έργο της Μαρίας Γεωργαντά, Κατοχικό Γιασεμί, για τρεις παραστάσεις τον Ιανουάριο.
«24 ώρες χωρίς φαγητό και χωρίς νερό, μόνο μυρίζοντας γιασεμί»… Ένας λογιστής της Εθνικής Ασφαλιστικής την ημέρα της «Ανόδου» του με την προαγωγή του βιώνει την «Κάθοδό» του στα κρατητήρια της Kommandatur λόγω.. Κατοχής! Τι γίνεται, όταν μέσα στα σκοτάδια τον επισκέπτονται ο Έρωτας, η Τρέλα, ο Σατανάς, ο Θεός ; Όταν ο εγκλεισμός μυρίζει Γιασεμί, είναι όντως Κατοχή; Μια Λάμψη ο Άνθρωπος, μα Τον προλαβαίνεις!
Ένας θεατρικός μονόλογος της Μαρίας Γεωργαντά (προς τιμήν του μνημείου της Εθνικής Ασφαλιστικής «Χώρος Ιστορικής Μνήμης 1941-1944») για τον Άνθρωπο σε όλες τις εποχές.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Κείμενο: Μαρία Γεωργαντά
Σκηνοθεσία: Μαρία Γεωργαντά, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος
Σκηνικά: Έλλη Λιδωρικιώτη
Βοηθός σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Θεοδώρα Βεστάρχη
Γραφιστική επιμέλεια: Σταυριανός Κιναλόπουλος
Παίζει ο Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος
Τιμητική συμμετοχή (ηχογραφημένη φωνή): Γιώργος Κιμούλης
ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ
Η Μαρία Γεωργαντά (1985) είναι Θεολόγος με Μaster στη Βιοηθική στο Ε.Κ.Π.Α. Η συγγραφική της δράση ξεκινάει επίσημα το 2002 με βραβεύσεις λογοτεχνικών της κειμένων (Έπαινος Οδυσσέα Ελύτη – 2002, Βραβείο Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου – 2003) και μετέπειτα δημοσιεύσεις σε αξιόλογους ιστότοπους πολιτισμού έως και σήμερα («Κορυφογραμμή», «Cat is Art» κ.α.). Έχει γράψει τα κείμενα πρόζας και έχει αναλάβει τη σκηνοθεσία αυτών στο μουσικοθεατρικό δρώμενο της Έλενας-Ινέζ Βενιέρη στο Half Note («Κρυφτό με τον Έρωτα», Half Note, Iούνιος 2013, με τη Μικαέλα Ζούστη). Θεατρικά της έργα έχουν παιχτεί στην Αμερική σε συνεργασία με τον διακεκριμένο Κύπριο σκηνοθέτη και παραγωγό Λεωνίδα Λοϊζίδη και την ηθοποιό Ευτυχία Λοϊζίδη μαζί με αμερικανικό cast («Λύκειος Αγορά», Carnegie Hall, New York, 2015, « Κaddish. To the life not lived», Off Broadway Theatre- La Mamma Theatre, New York, 2012). Έχει γράψει σενάριο για ταινία μικρού μήκους με πρωταγωνιστές τη Μικαέλα Ζούστη και τον Σταυριανό Κιναλόπουλο («Ευαίσθητες Ισορροπίες της Ψυχής», Νοέμβριος 2011). Το «Κατοχικό Γιασεμί» είναι το πρώτο θεατρικό της έργο, που παίζεται στην Αθήνα, καθώς και το πρώτο επίσημο θεατρικό κείμενο που έχει γραφτεί για το ιστορικό μνημείο της Εθνικής Ασφαλιστικής, που βρίσκεται στην πλατεία Κοραή στην Αθήνα («Χώρος Ιστορικής Μνήμης 1941-1944»).
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Ανώτερης Δραματικής Σχολής του Ωδείου Αθηνών (1997) και τελειόφοιτος του τμήματος θεατρικών σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Εργάζεται ανελλιπώς όλα αυτά τα χρόνια κυρίως στο θέατρο και δευτερευόντως στον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Έχει συνεργαστεί πολλές φορές με το ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. Επίσης με τη ΝΕΑ ΣΚΗΝΗ του Λ.Βογιατζή το Θέατρο «Θησείον» το Θέατρο του Νέου Κόσμου το ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ το Θέατρο ΚΑΠΠΑ το Olvio το Θέατρο Badminton το θέατρο ΒΡΕΤΑΝΙΑ αλλά και με τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ιωαννίνων , Αγρινίου και Κοζάνης καθώς και το Θεσσαλικό θέατρο σε παραστάσεις στην Ελλάδα (Φεστιβάλ Επιδαύρου & Αθηνών) αλλά και στο εξωτερικό. Συνεργάστηκε επίσης με τους σκηνοθέτες Λ. Βογιατζή, Σπ. Ευαγγελάτο ,Β. Θεοδωρόπουλο, Πέτρο Ζούλια, Δήμο Αβδελιώδη, Κατερίνα Ευαγγελάτου, Γιάννη Κακλέα, Τ. Τζαμαριά, Κ. Τσιάνο, Σ. Χατζάκη, Θ. Μουμουλίδη, Μ. Ρέππα και Θ. Παπαθανασίου, Γ. Κόκκο, Esther A.Gonzales κ.α. Έχει τραγουδήσει εκτός απ το θέατρο σε συναυλία με την Ευγενία Συριώτη, καθώς και στο CD της Καλλιόπης Βέττα «Στο φώς». Σκηνοθέτησε τις παραστάσεις «Άσπρος δράκος» (Θέατρο με κούκλες) και «Οικογενειακή υπόθεση» (Επί Κολωνώ) και το cabaret «Ο μαύρος σκύλος». (Faust & Half Note). Διδάσκει εδώ και πέντε χρόνια Ιστορία Ελληνικού μουσικού θεάτρου στην P.M.T.P school της Σ. Κοσκινά.