Το νέο Polo ξεπερνά τα όρια της κατηγορίας!
Η ταυτότητα του νέου Polo συνοψίζεται στα λόγια του Dr. Frank Welsch, Υπεύθυνου στο Διοικητικό Συμβούλιο της Volkswagen για τον Τομέα Εξέλιξης: “Το νέο Polo φέρνει το μέλλον στην κατηγορία των μικρών, με άφθονους χώρους βασιζόμενο στα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας MQB, κινητήρες βενζίνης TSI, πετρελαίου TDI και φυσικού αερίου TGI υψηλών προδιαγραφών και απόδοσης, με νέας γενιάς Active Info Display σε παγκόσμια πρεμιέρα, με τα νεότερα συστήματα πληροφοριών και ψυχαγωγίας, αλλά και με πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης. Με όλα τα παραπάνω, αυτό το Volkswagen ξεπερνά τα όρια της κατηγορίας.”
Σχεδίαση με βάση τα «πιστεύω» της εποχής μας
Η θετική επιρροή της πλατφόρμας MQB στις αναλογίες και στη σχεδίαση είναι τεράστια. Ο Klaus Bischoff, αρχισχεδιαστής της μάρκας Volkswagen, δήλωσε σχετικά: “Οι σαφώς καλύτερες αναλογίες σχηματίζουν το πλαίσιο για την γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση της έκτης γενιάς του Polo, όντας χαρισματικό, προοδευτικό και μοντέρνο.” Στρέφοντας το βλέμμα στο νέο Polo, ο αρχισχεδιαστής ολοκληρώνει τη σκέψη του: “Αυτό το Volkswagen είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως το πιο αυθεντικό μοντέλο της κατηγορίας του, έχοντας ταυτόχρονα τα χαρακτηριστικά μιας νέας γενιάς. Πρόκειται για ένα Polo με εκφραστική σχεδίαση, η οποία κάνει ένα 5θυρο μικρό μοντέλο να δείχνει πιο σπορτίφ. Είναι ένα αυτοκίνητο, που οπτικά και τεχνολογικά ταιριάζει τέλεια στην εποχή.”
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Μέσω της φρέσκιας και μοντέρνας σχεδίασης του εσωτερικού, της «οριζόντιας» αρχιτεκτονικής, των αστραφτερών επιφανειών και της αίσθησης του κατά πολύ αυξημένου πλάτους, το νέο Polo δείχνει πως έκανε ένα ξεκάθαρο άλμα μίας κατηγορίας προς τα πάνω.
Κορυφαία άνεση με μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους σε ένα συμπαγές αμάξωμα
Το Polo έγινε ακόμα πιο άνετο. Προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό και ένα σημαντικά πιο μεγάλο χώρο αποσκευών (355 λίτρα). Ταυτόχρονα παρέμεινε σε διαστάσεις εξαιρετικά συμπαγές. Η σύγκριση με το προηγούμενο Polo εντυπωσιακή. Το νέο Polo, ταιριάζει στους ανθρώπους των οποίων οι ανάγκες μεγαλώνουν συνεχώς, ενώ ταυτόχρονα εκμεταλλεύεται άριστα το διαθέσιμο χώρο.
Σημαντικές διαστάσεις σε σύγκριση:
Στοιχεία σε mm | Polo VI (2017) | Polo V (2009) |
Μήκος | 4.053 | 3.972 |
Πλάτος (χωρίς καθρέφτες) | 1.751 | 1.682 |
Ύψος | 1.446 | 1.453 |
Μεταξόνιο | 2.564 | 2.470 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1.525 | 1.463 |
Μετατρόχιο πίσω | 1.509 | 1.456 |
Χώρος κεφαλιού εμπρός | 1.019 | 1.004 |
Χώρος κεφαλιού πίσω | 964 | 943 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 355 | 280 |
Εξοπλισμός άνεσης ανώτερων κατηγοριών
Ανάλογα με τις επιθυμίες αγοραστή του, κάθε Polo φέρει ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό. Νέα στοιχεία είναι οι full LED προβολείς, τα LED φώτα ημέρας, το σύστημα κλιματισμού “Air Care Climatronic”, συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, η ασύρματη φόρτιση των smart phones και μία από τις μεγαλύτερες πανοραμικές οροφές της κατηγορίας. Επιπλέον, είναι διαθέσιμη η ανάρτηση “Sport Select” με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Μέσω των διάφορων εξοπλιστικών εκδόσεων, χρωμάτων, εσωτερικών, ζαντών και ειδικών πακέτων εξοπλισμού, το νέο Polo μπορεί να εξατομικευτεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Και βέβαια, όλα τα παραπάνω, μπορούν να συνδυαστούν με ένα ευρύ φάσμα ιδιαίτερα προηγμένων και αποδοτικών κινητήρων.
Συστήματα υποβοήθησης από το Golf και το Passat
Με το νέο Polo, η Volkswagen φέρνει την κορυφαία τεχνολογία συστημάτων υποβοήθησης στις μικρότερες κατηγορίες. Πρόκειται, για συστήματα που ήταν διαθέσιμα έως τώρα στις κατηγορίες του Golf και του Passat, όπως το σύστημα ελέγχου του περιβάλλοντος χώρου “Front Assist”, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και της αναγνώρισης των πεζών και τον αυτόματο έλεγχο της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα “ACC”. Σε συνδυασμό με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, το “ACC” θα παρέχει και τη λειτουργία Stop-and-Go (πλήρη ακινητοποίηση και αυτόματη εκκίνηση του αυτοκινήτου). Νέα συστήματα στο Polo είναι η υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας “Blind Spot Detection”, που ελέγχει τη «νεκρή γωνία» και συνοδεύεται από το σύστημα υποβοήθησης «εξόδου από τη θέση στάθμευσης» και η αυτόματη λειτουργία της «εισόδου και εξόδου από θέση στάθμευσης» “Park Assist”. Τέλος, το άνοιγμα των θυρών και η εκκίνηση της λειτουργίας του κινητήρα μπορούν να γίνονται πλέον αυτόματα με το σύστημα “Keyless Access”.
Κινητήρες υψηλών προδιαγραφών & απόδοσης
Οι δυναμικοί κινητήρες της 6ης γενιάς Polo, αποτελούν τον πυρήνα του πεδίου καινοτομίας Smart Sustainability / έξυπνη αειφορία.
Στην Ελληνική αγορά, το φάσμα των πέντε βενζινοκινητήρων ξεκινά από τον 1.0 MPI με 75 PS και φτάνει ως τον νέο 1.5 TSI Evo με 150 PS και την απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT. Ασφαλώς, στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του Polo GTI απόδοσης 200PS.
Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, το Polo θα διατίθεται με δύο κινητήρες 1.6 TDI ισχύος 80PS και 95PS. Αμφότερες οι TDI εκδοχές διαθέτουν καταλύτη SCR.
Για πρώτη φορά η Volkswagen εξοπλίζει το μικρό μοντέλο της με έναν κινητήρα φυσικού αερίου. Ο λόγος γίνεται για τον τελείως εκ νέου εξελιγμένο 1.0 TGI κινητήρα με ισχύ 90 PS.
Όλοι οι κινητήρες του Polo εξοπλίζονται στάνταρντ με σύστημα Start-Stop και λειτουργία ανάκτησης. Το φάσμα όλων των εκδόσεων ανά κινητήρα συνοπτικά:
Κινητήρες Βενζίνης
- 1.0 MPI με 75 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
- 1.0 TSI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
- 1.0 TSI με 115 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
- 1.5 TSI με 150 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
- 2.0 TSI με 200 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
Κινητήρες Diesel
- 1.6 TDI με 80 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
- 1.6 TDI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων
Κινητήρας Φυσικού Αερίου
- 1.0 TGI με 90 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
Το νέο Polo 6ης γενιάς είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά από τα τέλη του 2017, προσφέροντας απεριόριστες δυνατότητες διαμόρφωσης με μεγάλη γκάμα κινητήρων και εκδόσεων εξοπλισμού, διαμορφώνοντας την πιο πλήρη και μοντέρνα πρόταση στην κατηγορία του.