Στην έκθεση, που επιμελείται ο θεωρητικός της φωτογραφίας και ιδρυτής του «Φωτογραφικού Κύκλου», Πλάτων Ριβέλλης, συμμετέχουν περισσότεροι από 100 φωτογράφοι-μέλη του Κύκλου.
Ο Πλάτων Ριβέλλης υπογραμμίζει χαρακτηριστικά: Η μπουγάδα στην τέχνη έχει χρησιμοποιηθεί πολύ συχνά με τον αυτονόητο συμβολισμό που τη συνοδεύει μέσα από την τάξη και την καθαριότητα που εκφράζει. Μια μπουγάδα συμβολίζει όχι ένα σπίτι αλλά ένα σπιτικό. Για όσους από εμάς αγαπούμε και τον κινηματογράφο είναι με έμφαση χαραγμένες στο μυαλό μας οι εικόνες του Dreyer στον Λόγο, όπου τα ρούχα ανεμίζουν πάνω στο σύρμα κρεμασμένα όσο ζει η μητέρα και όταν αυτά εξαφανίζονται αφήνοντας το σύρμα αδειανό, γίνεται ακόμα πιο οδυνηρά συνειδητή η απουσία της. Το ίδιο και σε πολλές ταινίες του Ozu, όταν ένα ενδιάμεσο πλάνο μπουγάδας προειδοποιεί τον θεατή ότι επιστρέψαμε στο σπίτι. Ειδικά για μας που ζούμε σε ηλιόλουστη μεσογειακή χώρα, τα κρεμασμένα ρούχα που λάμπουν στον ήλιο είναι η αίσθηση ότι όλα βαίνουν καλώς και ότι δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα.
Στις ομαδικές εκθέσεις του Φωτογραφικού Κύκλου το θέμα λειτουργεί ως αφορμή για να αναδειχθούν οι καλλιτεχνικές συναρτήσεις μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά και η ιδιαίτερη, προσωπική πρόταση του καθενός μέσα από τον διάλογο των φωτογραφιών του, που προϋποθέτει τουλάχιστον από δύο φωτογραφίες του και άνω. Η έκθεση της «Μπουγάδας» αποτελεί καινοτομία και εξαίρεση, καθώς οι εκθέτες παρουσιάζουν μόνο μία φωτογραφία ο καθένας. Η μπουγάδα ως εικόνα είναι κάτι τόσο δυνατό που δεν αφήνει πολλά περιθώρια πρωτοτυπίας. Το θέμα, σε αυτή την περίπτωση, υπερτερεί των φωτογράφων και γι’ αυτό δεν πρέπει ο θεατής να αναζητήσει προτάσεις, αλλά να συλλάβει το θέμα στο σύνολό του με τις παραλλαγές που το υποστηρίζουν.
Κεντρική φωτογραφία θέματος: Karaiskos Kostas