Ένα τσαρούχι, σύμβολο της ελληνικής παραδοσιακής φορεσιάς και των αγωνιστών του ’21, συγχωνεύεται με ένα κλειδί του σολ, σύμβολο της ίδιας της μουσικής. Με ένα λιτό, αποφασιστικό σχέδιο, βασισμένο σε καμπύλες γραμμές και ενταγμένο μέσα σε ένα πρωτότυπο μπλε χρώμα, το νέο λογότυπο συνδυάζει με έναν ευφάνταστο, απρόσμενο και… παιγνιώδη τρόπο δύο σημαντικές επετείους: τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, που αποτελεί το ιδρυτικό γεγονός της νεότερης ιστορίας μας, αλλά και τα 21 χρόνια λειτουργίας του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, που συνέβαλε και συνεχίζει να συμβάλλει καθοριστικά στην πολιτιστική φυσιογνωμία της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.
Ας σημειώσουμε εδώ πως η περσινή επέτειος της εικοσαετίας του Μεγάρου λόγω των συνθηκών δεν τιμήθηκε δυστυχώς όπως θα έπρεπε, κι έτσι οι εορταστικές εκδηλώσεις μεταφέρονται για φέτος. Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης Βασίλης Γάκης επισημαίνει σχετικά: «Το 2021 είναι μια χρονιά που το Μέγαρο βλέπει προς τα πίσω, τιμά το παρελθόν -τόσο το δικό του όσο και της χώρας- αλλά και προχωρά μπροστά, στο μέλλον. Με τη συνεχή στήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού, ετοιμαζόμαστε να τιμήσουμε τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση και τα 21 χρόνια από την ίδρυση του ΟΜΜΘ και να διαμορφώσουμε νέους όρους για την πολιτιστική προσφορά προς το κοινό της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας. Σύμβολο αυτής της διττής επετείου και της νέας μας προσπάθειας είναι ακριβώς το καινούργιο μας λογότυπο, που συνδυάζει μοναδικά την ιστορία με την τέχνη και την παράδοση με το μοντέρνο!».
Το λογότυπο, δημιουργία του Δημήτρη Ζαμπουρίδη της εταιρείας twisted square, θα χρησιμοποιηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.