«Τα Κυριακάτικα Πρωινά της Κ.Ο.Θ.» αυτή τη φορά μας παρουσιάζουν ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει το έργο ‘Suite Paysanne Hongroise’, μια μεταγραφή που έκανε ο Παλ Άρνα στο έργο του δασκάλου του Μπάρτοκ ‘Δεκαπέντε Παραδοσιακά Ουγγρικά Τραγούδια’, το οποίο προβάλλει τον άμετρο πλούτο της ουγγρικής μουσικής παράδοσης. Ο Γάλλος συνθέτης Μπενζαμέν Γκοντάρ έγραψε την απαιτητική ‘Suite de trois morceaux, έργο 116’ για τον σπουδαίο φλαουτίστα Πωλ Ταφανέλ. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα χορό με παιγνιώδη αισθητική, λυρικές μελωδίες και γρήγορα τεχνικά περάσματα.

Ο σύγχρονος Ιάπωνας συνθέτης Τακάσι Γιοσιμάτσου έγραψε την ‘Digital bird suite’ με σκοπό να αποδώσει στα πέντε μέρη του έργου, διαφορετικές καταστάσεις ενός ‘ψηφιακού πουλιού’, ενώ η ρομαντική ‘Σουίτα για φλάουτο και πιάνο, έργο 34’ του Γάλλου δημιουργού Σαρλ-Μαρί Βιντόρ είναι επίσης αφιερωμένη στον Πωλ Ταφανέλ και αναδεικνύει με αριστοτεχνικό τρόπο τις δυνατότητες του φλάουτου, αποτελώντας ένα από τα πλέον απαιτητικά έργα του σχετικού ρεπερτορίου.

Όθωνας Γκόγκας (φλάουτο)
Martyna Jatkauskaite (πιάνο)

Πρόγραμμα:

Μπέλα Μπάρτοκ (1881-1945): Suite Paysanne Hongroise (μετ. Pál Arma)
Μπενζαμέν Γκοντάρ (1849-1895): Suite de trois morceaux, έργο 116
Τακάσι Γιοσιμάτσου (1953): “Digital Bird Suite”, έργο 15
Σαρλ-Μαρί Βιντόρ (1844-1937): Σουίτα για φλάουτο και πιάνο, έργο 34