Τα έργα που επιλέχθηκαν για την έκθεση περιστρέφονται γύρω από τη θεωρία των χειρονομιών που επινοήθηκε από τον Τσεχο-Βραζιλιάνο στοχαστή, Βίλεμ Φλάσερ. Για τον Φλάσερ, αυτές οι τελετουργίες όχι μόνο καθιστούν δυνατή τη δική μας αισθητική και συναισθηματική αναγνώριση, αλλά στηρίζουν επίσης μια χαρτογραφία σχέσεων που ενώνουν φαινομενικά ανόμοιους καλλιτέχνες.
Με αφετηρία ένα συγκεκριμένο έργο της Βραζιλιάνας εικαστικού Φερνάντα Γκόμες η έκθεση αποτελεί μία διαλογική και μη γραμμική έρευνα, περνώντας μέσα από κινήματα αντι- τέχνης στην πρώην Γιουγκοσλαβία, το κίνημα neo-concretism στη Βραζιλία και καλλιτεχνικές απαντήσεις που πυροδότησαν πολιτικά γεγονότα στις δεκαετίες του 1960 και του 1970.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ | Φωτογραφία: View of the exhibition Fernanda Gomes, Pinacoteca do Estado de São Paulo, Brazil, 2019–2020. Photo credit: Pat Kilgore. Courtesy of the artist and Galería Luisa Strina