Μια εξαιρετική αναδρομική έκθεση ελληνικής τουριστικής αφίσας, από την ίδρυση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού μέχρι σήμερα,παρουσιάζεται στο Ζάππειο από τις 10 έως τις 17 Ιουλίου.
Μια εξαιρετική αναδρομική έκθεση ελληνικής τουριστικής αφίσας, από την ίδρυση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού μέχρι σήμερα, παρουσιάζεται στο Ζάππειο από τις 10 έως τις 17 Ιουλίου.
Στην σημερινή εποχή των ΜΜΕ και της υπεπληροφόρησης το να διαφημίσει κάποιος αυτό που επιθυμεί είναι πάρα πολύ εύκολο, εφόσον βεβαίως διαθέσει το απαιτούμενο κονδύλι.
Τα πράγματα όμως δεν ήταν το ίδιο απλά, όταν το 1929 δημιουργήθηκε ο ΕΟΤ και έπρεπε να προβάλλει εντός και εκτός συνόρων τις ελληνικές ομορφιές.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Τότε λοιπόν η εικαστική αφίσα ανέλαβε να δημιουργήσει το όνειρο στους επίδοξους ταξιδευτές και όπως αποδείχτηκε τα κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο.
Λαμπρότερο παράδειγμα, εκείνη η πρώτη, εμβληματική, ασπρόμαυρη φωτογραφία της Nellys (κατά κόσμο Ελένης Σεραϊδάρη), με θέμα τον Παρθενώνα που είναι μια από τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.
Δελφοί, Ολυμπία, Δήλος, Σαντορίνη, Σούνιο, Ύδρα και Ακρόπολη είναι κάποια από τα μέρη που χρησιμοποιήθηκαν στις τουριστικές αφίσες, από το μεσοπόλεμο και μετά, για να προβάλλουν την Ελλάδα.
Τα μέρη αυτά απέκτησαν μια ακόμα μεγαλύτερη αίγλη ιδωμένα μέσα από τα μάτια μερικών εκ των κορυφαίων Ελλήνων εικαστικών όπως οι:Περικλής Βυζάντιος, Γιώργος Βακιρτζής, Σπύρος Βασιλείου, Δημήτρης Μυταράς, Παναγιώτης Τέτσης, Αλέκος Φασιανός, Λουίζα Μοντεσάντου, Γιάννης Ψυχοπαίδης, Γιάννης Μόραλης, Παναγιώτης Γράβαλος, Κώστας Τσόκλης, Τakis.
Η έκθεση Ένα ταξίδι στο χρόνο μέσα από την τέχνη, δίνει την ευκαιρία για μια ενδελεχή παρατήρηση της πορείας του ελληνικού τουρισμού από τα χρόνια του ιδεαλιστικού \”ερασιτεχνισμού\” ως την εποχή της πλήρους εξειδίκευσης, ενώ παράλληλα αποτελεί κι ένα συναρπαστικό ταξίδι στο χρόνο, τις αισθήσεις και την υψηλή αισθητική.
Info
Έκθεση: Ένα ταξίδι στο χρόνο μέσα από την τέχνη
Ζάππειο Μέγαρο, έως 17 Ιουλίου (10:00 – 22:00)
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Μιχάλης Κατζουράκης.