Why I am here? Αναρωτιέται καθημερινά η κυρία από την Νεάπολη Εξαρχείων όντας σε μια ξένη πόλη άγνωστη μεταξύ αγνώστων χωρίς να γνωρίζει καν τη γλώσσα των κατοίκων της και βιώνοντάς την με κέντρο τον χώρο διαμονής της, το “Sara en Berlin’’. Παρασύρεται σε άγνωστους δρόμους, σουλατσάρει σε πλατείες, καφενεία, σταθμούς, εμπιστεύεται ανθρώπους ικανούς να αλλάξουν την πορεία της, υπακούει στις ιστορίες τους, υποκύπτει σ’ αυτές άνευ όρων και τις αφηγείται εκ των υστέρων λέξη λέξη στο σημειωματάριο της μπρος το παράθυρο του Δωματίου 3, του “Sarah en Berlin’’. Πέραν των άλλων φαίνεται ότι έχει αναπτύξει μια ρομαντική σχέση μ’ αυτό το διαολεμένο “Sarah en Berlin’’. Καμιά διάθεση να το αποχωριστεί. Ας μη βρεθεί ποτέ το σπίτι στο Βερολίνο. Καλύτερα. Αυτό με το που το σκέφτηκε σταμάτησε ο χρόνος.

Ισμήνη Καρυωτάκη:

Η Ισμήνη Καρυωτάκη γεννήθηκε στα Γιάννενα. Σπούδασε αρχιτεκτονική στο Ε.Μ.Π. στην Αθήνα και σκηνογραφία στην Beaux Arts στο Παρίσι. Εργάστηκε ως αρχιτέκτονας στο Παρίσι και στην Αθήνα και ως σκηνογράφος στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Από το 1997 ασχολείται με την αρχιτεκτονική με της γραφής.

Έργα της: Χωρίς ταξίμετρο, 2019 / Στους δρόμους, 2017 / Απόπειρα συνάντησης, 2012 / Μετατροπή, Αντλιοστάσιο, Γιάλοβα, 2005 / Το Νησί, 2001 / Στο σκοτάδι και στο φως λάμνει η ψυχή μου, 1997

Από τις εκδόσεις ΠΟΤΑΜΟΣ κυκλοφόρησε το 2019 το μυθιστόρημα Οι ληστές της Ανθολογίας του μαύρου χιούμορ, και το 2023 το μυθιστόρημα Φυγόδικος δεν ήμουν για το οποίο τιμήθηκε ομοφώνως με το Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος 2023.