Η γκαλερί Alma παρουσιάζει την ομαδική έκθεση των Στέφανου Δασκαλάκη, Ειρήνης Ηλιοπούλου, Αλέξη Βερούκα και Εμμανουήλ …
Μπιτσάκη από τις 8 Δεκεμβρίου 2012 μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου 2013.
Ο Ιστορικός Τέχνης κ. Γιάννης Μπόλης αναφέρει για την έκθεση:
«Ο Στέφανος Δασκαλάκης μέσα από τη δυνατή εντύπωση του συγκεκριμένου και την εμμονή της αποκάλυψης αυτού που βρίσκεται κρυμμένου πίσω από την επιφάνεια, επικαλείται μια βαθύτερη επικοινωνία, τη μυστηριώδη σαγήνη και την αμφισημία της εικόνας, την εσωτερική ένταση κάτω από τη φαινομενική ηρεμία, τη μετάπλαση και τη μετουσίωση της ορατής πραγματικότητας σε πνευματική εμπειρία, με τις συνθέσεις του να αποτυπώνουν την πίστη του στην αδιαπραγμάτευτη αντοχή των καθαρά ζωγραφικών αξιών μέσα από εξαιρετικές σχεδιαστικές, συνθετικές και χρωματικές ποιότητες.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Η Ειρήνη Ηλιοπούλου προτάσσει έναν παράδοξο και απροσδιόριστο κόσμο στις παρυφές του ονείρου, της μνήμης και της φαντασίας, μια άλλη μυστική-μαγική διάσταση στο μεταίχμιο μεταξύ παρουσίας-απουσίας. Με μια έντονα ψυχαναλυτική ματιά, παρουσιάζει εικόνες καθηλωτικές, μνημειωμένες σ’ ένα διαρκές σταμάτημα του χρόνου. Φωτισμένες θεατρικές σκηνές αναδύονται απρόσμενα μέσα στην οργιώδη βλάστηση ενός τροπικού δάσους. Οι συνθέσεις της αντανακλούν έναν ιδιαίτερο ψυχισμό, έναν εντελώς εσωτερικό τρόπο βίωσης της πραγματικότητας, δίνουν την αίσθηση ότι πηγάζουν απευθείας από το υποσυνείδητο. Ο Αλέξης Βερούκας με την ψυχογραφική προσέγγιση, την μελέτη και την οξεία παρατήρηση, το εκφραστικό και το ουσιώδες των προσώπων και των σωμάτων που ζωγραφίζει, απεικάζει τη ζωτική του σχέση με τον κόσμο, καθιστώντας ορατά ως ψυχικά αποτυπώματα τις εμπειρίες και τους στοχασμούς του. Η ανατρεπτική διάθεση, το καταλυτικό και πηγαία καυστικό χιούμορ είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις συνθέσεις του Εμμανουήλ Μπιτσάκη.
Με την άψογη χρήση των εκφραστικών του μέσων συνδυάζει ετερόκλητα μοτίβα και εικονογραφικούς τύπους σε απροσδόκητους και παράλογους συνδυασμούς, αντιστρέφει νοήματα και ρόλους, καταθέτοντας τη δική του ιδιότυπη καταγραφή της πραγματικότητας» .
(Γιάννης Μπόλης, Ιστορικός της Τέχνης)