Το Cine Camp παρουσιάζει σε συνεργασία με το σκηνοθέτη Πάνο Κούτρα την ταινία του με τίτλο «Αληθινή Ζωή».
Η ταινία, θα προβληθεί στο ισόγειο του Camp, τη Δευτέρα 1 Απριλίου 2013, στις 20.00.
Μια ταινία η οποία στηρίχθηκε στους τελευταίους στίχους από τον ΨΕΥΤΗ του Ζαν Κοκτό και αποσκοπεί στο “να παρασύρει τον θεατή σ’ αυτό το παράδοξα όμορφο σύμπαν και να του αποκαλύψει μια κρυμμένη εικόνα του κόσμου του” σύμφωνα με το δημιουργό της. Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ γυρίστηκε στο μεσοδιάστημα από την ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΜΟΥΣΑΚΑ και τη ΣΤΡΕΛΛΑ ενώ τώρα ο σκηνοθέτης ετοιμάζει την τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία του.
Σκηνοθεσία: Πάνος Κούτρας
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Σενάριο: Πάνος Κούτρας, Παναγιώτης Ευαγγελίδης
Πρωταγωνιστούν: Νίκος Κουρής, Μαρίνα Καλογήρου, Θέμις Μπαζάκα, Ανά Μουγκλαλίς, Γιάννης Διαμαντής, Μαρία Πανουργιά, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Ανέζα Παπαδοπούλου
Διάρκεια: 111 λεπτά
Τι είναι το CINE CAMP;
Το CINE CAMP αποτελεί μια νέα ενότητα προβολών για όλους όσους αγαπούν τον κινηματογράφο, camp και μη. Νέες αλλά και παλαιότερες ταινίες από έλληνες και ξένους δημιουργούς, αφιερώματα σε σκηνοθέτες, cult και underground φιλμ, ντοκιμαντέρ αλλά και ταινίες μικρούς μήκους περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του CINE CAMP με ελεύθερη είσοδο και άφθονο δωρεάν ποπ – κορν. Στην ιστοσελίδα του CAMP, www.campoint.gr, θα μπορείτε να ενημερώνεστε άμεσα για το αναλυτικό πρόγραμμα προβολών ενώ δε θα λείπουν οι θεματικές βραδιές, τα πάρτυ, οι επίτιμοι καλεσμένοι κι οι εκπλήξεις. Φροντίστε για την έγκαιρη προσέλευσή σας καθώς οι θέσεις στο χώρο είναι περιορισμένες. Παράλληλα, το CINE CAMP λειτουργώντας ως μια πλατφόρμα προβολής και παρουσίασης νέων σκηνοθετών προσκαλεί όσους ενδιαφέρονται να παρουσιάσουν τις ταινίες τους στο χώρο να καταθέσουν την πρότασή τους μέσω του films@campoint.gr
Eπιμέλεια: Mαρία Λούκα, Κίκα Κυριακάκου, Ανδρέας Κίκηρας
To λογότυπο του CINE CAMP σχεδίασε η illustrator Asako Masunouchi (www.asako-masunouchi.com)
ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ
Πάνω στους τελευταίους στίχους από τον «Ψεύτη» του Ζαν Κοκτό (1949) στηρίχτηκε το κόνσεπτ της Αληθινής Ζωής, που γύρισε ο Πάνος Κούτρας το 2004, στο μεσοδιάστημα από την Επίθεση του Γιγαντιαίου Μουσακά (1999) και τη Στρέλλα (2009). Από τις πρώτες της στιγμές, η ταινία μάς συστήνεται με παράδοξες εικόνες: στα πολύ νότια προάστια της Αθήνας ένας αιμόφυρτος άνδρας ερωτεύεται μια νεαρή διακοσμήτρια. Στα πολύ βόρεια προάστια, ένα αλλόκοτο ψάρι ξεπροβάλλει από την «πιο βαθιά πισίνα της Ευρώπης». Και κάπου στα μισά της ταινίας, στο απόλυτο κέντρο της πόλης, παρακολουθούμε να συμβαίνει κάτι ανεπανάληπτο στα χρονικά του κινηματογράφου… Αν όλα αυτά που βλέπουμε είναι η Αληθινή Ζωή, τότε αυτά που ζούμε τι είναι;
Το στόρι πατάει πάνω στην τυπική φόρμα ενός λαϊκού μελοδράματος, με κεντρικό πρόσωπο τον Άρη (Νίκος Κουρής), ένα πλουσιόπαιδο που επιστρέφει στην Αθήνα από το εξωτερικό ύστερα από διάφορες ταλαιπωρίες και συναντά τυχαία την όμορφη και ταπεινή Αλεξάνδρα (Μαρίνα Καλογήρου), το άτομο που του προσφέρει στο πιάτο την ευκαιρία για μια καινούργια αρχή. Εκείνος όμως έχει πράγματα που του αποσπούν την προσοχή, με κύριο πυρήνα το χαρτονένιο οικογενειακό μέγαρο με την αφύσικη θέα στην Ακρόπολη και τη βαθιά μπλε πισίνα. Ένας χώρος που διαφεντεύει η εξτραβαγκάντ φιγούρα της μητέρας του, Ζωής Καλλιγά (Θέμις Μπαζάκα), αλλά στοιχειώνει και ένα μεγάλο μυστικό, που σκοτεινιάζει την ιστορία του χαμένου πατέρα. Τον δικό τους ρόλο στην ακολουθία της περιπέτειας θα παίξουν ορισμένοι outsiders, όπως η junkie πρώην ερωμένη (Ανά Μουγκλαλίς), ένας κωφάλαλος κηπουρός (Γιάννης Διαμαντής), μια μυστικοπαθής γραμματέας (Μαρία Πανουργιά), ένας γκέι drug-dealer (Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος), μια μητέρα με Αλτσχάιμερ (Ανέζα Παπαδοπούλου).
Στην Αληθινή Ζωή εξελίσσονται στοιχεία που λίγο-πολύ χαρακτηρίζουν τις μέχρι σήμερα δουλειές του Πάνου Κούτρα, όπως το σημείο συνάντησης του λαϊκού και ευτελούς με το άρτιο και μεγαλόπνοο (αρκεί π.χ. να θυμηθούμε τον μουσακά να πλέει πάνω στα μάρμαρα ή τον συσχετισμό της Στρέλλας με την Κάλλας), το παιχνίδι με το camp και τον μοντερνισμό πάνω στα κλασικά κινηματογραφικά είδη, η διερευνητική και ειρωνική ματιά πάνω σε εγχώριες ανελαστικές νοοτροπίες και δομές, η συμπάθεια για όσους ανήκουν σε αδύναμες μειονότητες.
Σύμφωνα με το σημείωμα του σκηνοθέτη, που ετοιμάζει τώρα την 4η μεγάλου μήκους ταινία του, «η πλοκή της Αληθινής Ζωής είναι μια σειρά από εκπλήξεις και ανατροπές. Η μουσική είναι συνεχής και ακολουθεί το δράμα, πότε ενισχύοντας και πότε σχολιάζοντάς το. Η εικόνα της ταινίας παραπέμπει επίσης σ’ αυτήν του κλασικού μελοδραματικού κινηματογράφου (δραματικός φωτισμός, χρωματικοί κώδικες), ανατρέποντάς την μέσα από μια μοντέρνα οπτική. Σκοπός της είναι να παρασύρει τον θεατή σ’ αυτό το παράδοξα όμορφο σύμπαν και να του αποκαλύψει μια κρυμμένη εικόνα του κόσμου του».
Aνδρέας Κίκηρας