Η θεατρική ομάδα ΆΝΑΣΣΑ παρουσιάζει την παιδική θεατρική παράσταση «Μια αρχή… χωρίς αρχή», στο Quilombo Centro Cultural.
«Η φωνή της σιωπής ξετυλίγει σαν κλωστή από κουβάρι την ιστορία της γέννησης του κόσμου! Που γεννήθηκε… μέσα σ’ ένα όνειρο! Ένα όμορφο χρωματιστό όνειρο»
Ο χώρος του Quilombo ανοίγει τις πόρτες του στους μικρούς θεατές, φιλοξενώντας την παιδική θεατρική παράσταση «ΜΙΑ ΑΡΧΗ… ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΗ», η οποία έχει ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία ένα κύκλο παραστάσεων στο χώρο του Μουσείου Νεώτερης Κεραμικής Τέχνης τον Ιούνιο και Σεπτέμβριο του 2014.
Λίγα λόγια για την παράσταση
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Η μικρή ηρωίδα της ιστορίας μας ξυπνά μέσα σε ένα άγνωστο κόσμο, έχοντας αποχτήσει, κατά τη μετάβαση της από την πραγματικότητα σε αυτόν τον φανταστικό κόσμο, δυο πήλινα πόδια. Ένα παράξενο πλάσμα, που θα συναντήσει εκεί, θα την βοηθήσει να ξαναβρεί τα ανθρώπινα πόδια της, μέσα από ένα συναρπαστικό ταξίδι στα μυστικά της γέννησης και της εξέλιξης του σύμπαντος.
Στην προσπάθεια του να ανακαλύψει την αρχή του κόσμου, το κορίτσι θα ακολουθήσει το φως σε μια ανάστροφη πορεία. Αφού μάθει να αναγνωρίζει τα αντίθετα σχήματα, η ηρωίδα μας θα δει το φως να δημιουργεί το χώρο και το χρόνο, ως μια ενιαία συνέχεια, που αντανακλά σαν καθρέφτης μέσα στο σύμπαν μας έναν κόσμο πολύ διαφορετικό απ’ ό, τι γνωρίζουμε.
Μετά την ολοκλήρωση της παράστασης ακολουθεί εκπαιδευτική δραστηριότητα και θα δοθεί στους μικρούς θεατές εκπαιδευτικό υλικό.
Συντελεστές
Συγγραφή: Μαρία Πάνου
Σκηνοθεσία: Ντόρα Ζαχαροπούλου
Σκηνικά: Φίλιππος Βασιλείου
Κοστούμια: Ευangelia
Μουσική: Γιώργος Στογιώργης
Χορογραφίες: Αμαλία Κοσμά
Ηθοποιοί: Δήμος Αμπράζης, Αλεξάνδρα Σαρρηγεωργίου
Εικονογράφηση: Tonga Schneider
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Κατερίνα Χαρμάνη
Συνοδευτική δραστηριότητα
Με την καθοδήγηση των μελών της ομάδας μας, τα παιδιά καλούνται να χρησιμοποιήσουν την φαντασία τους για να αποτυπώσουν ελεύθερα τις σκέψεις και τις εντυπώσεις τους από την παράσταση. Μέσα από την ανάπτυξη της δημιουργικότητας τους, οι μικροί θεατές θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους και να εμπλουτίσουν παράλληλα τις γνώσεις τους σχετικά με τα ζητήματα, που πραγματεύεται το έργο.