Reviews
Το «Γράμμα στον πατέρα» του Φραντς Κάφκα είναι μια ομολογία θρήνου απέναντι σε έναν αυταρχικό πατέρα
Με θάρρος και με περισσή γενναιότητα, ο Κάφκα αντιμετωπίζει την τρομοκρατία ενός άκαρδου πατέρα...
Η Όλγα Ποζέλη σκηνοθετεί στη Βιβλιοθήκη της Νομικής Σχολής | Κριτική Θεάτρου
Η νέα παράσταση της Όλγας Ποζέλη φέρει τον τίτλο «Κλιματική Αλλαγή; Έχει πολλές θερμίδες;».
Στην «Κούκλα» η Δάφνη ντυ Μωριέ χτίζει ένα οπλοστάσιο λέξεων για να λυτρώσει το μέσα της
Απέναντι στα βιώματα κακοποίησης του πατέρα της, η Δάφνη ντυ Μωριέ (Daphne du Maurier)...
Μίλαν Κούντερα – Ο πέπλος: Ένα δοκίμιο σε επτά μέρη για την τέχνη και την ιστορία του μυθιστορήματος
Ο Δημήτρης Στεφανάκης γράφει για το βιβλίο «Ο πέπλος» του Μίλαν Κούντερα (Milan Kundera)...
Κριτική Θεάτρου | «Το Δάσος» του David Mamet, στο Θέατρο Ελέρ
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Το Δάσος» (τίτλος πρωτότυπου...
Η Βερενίκη του Ρομέο Καστελλούτσι στη Στέγη | Κριτική Θεάτρου
Ο Ιταλός σκηνοθέτης Ρομέο Καστελλούτσι ανέβασε τη Βερενίκη, ένα έργο του Γαλλικού κλασικισμού, στη...
Η Γερτρούδη του Χέρμαν Έσσε είναι ένα κείμενο όπου ο Νομπελίστας συγγραφέας ακουμπά τις δύσκολες ώρες του βίου του
Στη Γερτρούδη, ο Έσσε ξεδιπλώνει όλο το φάσμα της ερωτικής απογοήτευσης και της λυτρωτικής...
Κριτική Θεάτρου | «Το Συνέδριο για το Ιράν» του Ιβάν Βιριπάγιεφ, στο Θέατρο Πορεία
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για το έργο «Το Συνέδριο για το Ιράν» του...
Η παρηγορητική δύναμη της ποίησης
Η νέα ποιητική συλλογή του Τριαντάφυλλου Κωτόπουλου, Καθηγητή «Δημιουργικής Γραφής και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» στο...
Ο Μάλκολμ Λόουρι μέσα από το «Ουλτραμαρίν» μας ταξιδεύει στις απέραντες θάλασσες του ανθρώπου
Η περιπέτεια ταιριάζει στην νεότητα και αυτό καθρεφτίζεται μέσα από ένα βιβλίο όπου ο...
«Πάντβαλ, Μια Λοξή Ματιά στο Υπόγειο» σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ | Κριτική Θεάτρου
Το Υπόγειο του Φίοντορ Ντοστογιέφσκι ανεβαίνει στο Art63 σε μια νέα παράσταση, ιδωμένη μέσα...
«Ο Μιχαήλ Άγγελος στη Ρώμη» είναι ένα εγχειρίδιο γνωριμίας με τον αναγεννησιακό καλλιτέχνη που άφησε το στίγμα του στους αιώνες
Το λιμπρέτο της όπερας αφιερωμένη στον Μιχαήλ Άγγελο, τα ποιήματα και οι επιστολές του...
«Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα» ανεβαίνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο “Art63”
Μια ανυπόκριτα απολαυστική κωμωδία ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου.
Πλάνα ασπρόμαυρης υπαρξιακής αγωνίας
«Ασπρόμαυρα πλάνα» που περνούν σαν ταινία παλαιάς εποχής που πραγματεύεται διαχρονικές υπαρξιακές ανησυχίες στην...
Κριτική Θεάτρου | «Η συνάντηση» του Stephen Belber, στο Θέατρο Coronet
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Η συνάντηση» (τίτλος πρωτότυπου...
Κριτική Θεάτρου | «Merde!» του Suyako, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Merde!» του Suyako (Βασίλη...