Γλυκόπικρα, με χιούμορ και δάκρυ, με γέλιο και κλάμα, έτσι ακριβώς όπως εναλλάσσεται καθημερινά η ζωή μας, ανθρώπινα αλλά και με ένα χάσιμο ποιητικό, με αυτή την ιδιαίτερη ποίηση που χαρακτηρίζει συχνά τους πονεμένους ανθρώπους, μιλά και περιγράφει την περιπέτεια του βίου της.

Η Αγγέλικα, από προσφυγική οικογένεια της Μάνης που ζήτησε καταφύγιο στη Ζάκυνθο, πουλιέται από τους γονείς της στον κόντε Νικόλαο Σαλαμόν, γίνεται παλλακίδα του, ‘μαντενούτα’ του, όπως αποκαλούνταν οι παλλακίδες των αρχόντων στα Επτάνησα, κακοποιείται βάναυσα από τον Κόντε Σαλαμόν που την μετατρέπει σε μια Κούκλα, σκεύος ηδονής και μητέρα των νόθων παιδιών του, του Διονύσιου και του Δημήτριου.

Μέσα από μια πολυτάραχη ζωή, φτάνει σε ρήξη με τον λατρεμένο της Διονύσιο για λόγους κληρονομικούς και η ρήξη φτάνει στο Δικαστήριο. Ενώ η περιβόητη Δίκη Σαλαμόν φουντώνει η Ελλάδα συγκλονίζεται από την Επανάσταση του 1821 και τον Αγώνα ενός ολόκληρου λαού για την Ελευθερία.

Η Αγγέλικα διαπομπεύεται στο Δικαστήριο, η προσωπική της ζωή, διάφανηπια, γίνεται κόλαση και ο Ποιητής πληγωμένος από τη διαμάχη με τη μητέρα του, γράφει τα εξαίσια ποιήματα του και βουλιάζει στη δυστυχία .

Η Αγγέλικα – Μάγδα, που σε όλη τη διάρκεια του έργου συνομιλεί με το πεθαμένο πια παιδί της τον Διονύσιο, συνοδεύεται στη Σκηνή από τον Κωνσταντίνο που παίζει βιολοντσέλο. Οι δυό τους συνομιλούν με την Ιστορία και τον κόσμο των ψυχών, σε μια παράσταση που είναι δομημένη – Πρωτότυπο Κείμενο – Σκηνοθεσία – Σκηνικά – Κοστούμια – Μουσική και Ερμηνεία, ως μουσική παρτιτούρα.

Συντελεστές:

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Περικλής Μοσχολιδάκης
Ερμηνεία: Μάγδα Κατσιπάνου
Σκηνικά/ Κοστούμια: Μάριος Βουτσινάς
Σχεδιασμός Φωτισμού: Άκης Σαμόλης
Βίντεο: Νώντας Σαρλής
Βιολοντσέλλο: Κωνσταντίνος Χίνης
Βοηθός σκηνοθέτη: Μάνος Γερωνυμάκης
Φωτογραφίες – Video: Αντώνης Μίκροβας
Αφίσα: Δημήτρης Μητσιάνης


Διαβάστε επίσης:

Φεστιβάλ «Στη Σκιά Των Βράχων 2018»: Η μεγάλη καλοκαιρινή συνάντηση!