Η παράσταση κάνει πρεμιέρα στο Κηποθέατρο Αλκαζάρ στη Λάρισα την 1η Ιουλίου και μετά ακολουθεί περιοδεία στη Θεσσαλία και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Ο ίδιος ο συγγραφέας επιθυμούσε να παιχτούν με τον ενιαίο τίτλο: «Από το γάμο στο διαζύγιο;».

Το κεντρικό θέμα είναι η αποθέωση των παρεξηγήσεων στη σχέση του ζευγαριού, που από μία λέξη ξεκινάει μια απρόβλεπτη χιονοστιβάδα κωμικών συγκρούσεων. Ο Φευντώ οδηγεί την κωμική φάρσα σε μια αριστουργηματική μορφή.

Το κείμενο

Στο πρώτο μονόπρακτο, «Η εφτάψυχη πεθερά» ο σύζυγος γυρνάει από ένα πάρτι μεταμφιεσμένων, αργά στο σπίτι του και επαινεί το στήθος της μεταμφιεσμένης «Διηάνειρας». Αυτό είναι αρκετό για να ξεσπάσει ανάμεσα σ΄ αυτόν και τη γυναίκα του ένας καυγάς περί του ωραιότερου στήθους. Και δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά έρχεται και η είδηση μες τα μαύρα μεσάνυχτα ότι πέθανε η πεθερά του. Οι παρεξηγήσεις διαδέχονται η μία την άλλη.

Στο δεύτερο μονόπρακτο, «Η δυσκοιλιότητα του μπέμπη», ο σύζυγος, κατασκευαστής πορσελάνινων δοχείων νυκτός περιμένει σπίτι του έναν προμηθευτή του Στρατού, ευελπιστώντας σε μια μεγάλη παραγγελία δοχείων νυκτός για το Στρατό. Η γυναίκα του βρίσκεται σε κατάσταση υστερίας επειδή ο γιός τους έχει δυσκοιλιότητα και δε θέλει να πάρει το καθαρτικό σιρόπι. Επειδή θεωρεί ότι ο σύζυγός της αδιαφορεί για την υγεία του παιδιού τους, «συμμαχεί» με τον καλεσμένο τους και τον βάζει να πιει το καθαρτικό ώστε να παραδειγματίσει τον μπέμπη. Ο σύζυγος προσπαθεί να προστατέψει τον καλεσμένο του και η σύζυγός του έξαλλη του επιτίθεται, λέγοντας ότι δεν αξίζει να προστατεύει έναν γνωστό «κερατά». Από κει και κάτω όλα ανατρέπονται καθώς στο σπίτι φτάνει και η σύζυγος του «κερατά» με τον εραστή της.

Η παράσταση

Η παράσταση οργανώνεται γύρω από την ιδέα ενός σύγχρονου μπουλουκιού, που υποδύεται όλους τους ρόλους. Ανάμεσά τους το πρωταγωνιστικό ζευγάρι (Αποστολάκης-Δημητροπούλου), που παίζει τα δυο διαφορετικά ζευγάρια της ιστορίας. Ο Φευντώ, με τα δυο αυτά μονόπρακτα, καυτηριάζει την κατάσταση της κοινωνίας του 1900, όπου οι άνθρωποι ήταν μπερδεμένοι ανάμεσα στον καθωσπρεπισμό του παρελθόντος και σε μια υπερβολική αίσθηση ελευθερίας του παρόντος, διαμάχη που ‘διέκοψε’ ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος. Συζυγικές καταστάσεις πάντως άκρως επίκαιρες που έχουν θέση σε κάθε εποχή και χώρα.

Η παράσταση με έναν εξαιρετικό θίασο, οργανώνεται γύρω από έναν καταιγιστικό ρυθμό χιούμορ, μουσικής και χορογραφίας, χαρίζοντάς μας μία κωμωδία άκρως διασκεδαστική.

Συντελεστές:

Μετάφραση: Βίκυ Λιακοπούλου
Σκηνοθεσία: Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαρία Παπαδοπούλου
Επιμέλεια κίνησης – χορογραφίες: Κική Μπάκα
Πρωτότυπη μουσική: Κώστας Νικολόπουλος
Φωτισμοί: Μάκης Παπατριανταφύλλου
Βοηθός σκηνοθέτη: Νικολίνα Καραθύμιου
Β’ Βοηθός σκηνοθέτη: Σταματία Καγκελάρη
Φωτογραφίες: Σταύρος Χαμπάκης
Make up φωτογράφισης: Νελίτα Λυκούρα

Πρωταγωνιστούν: Κώστας Αποστολάκης, Ευγενία Δημητροπούλου, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος

Μαζί τους: Ειρήνη Κουτρουμάνου, Δημήτρης Τσικούρας

Η παράσταση ανεβαίνει σε νέα μετάφραση.

Διάρκεια: 120 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)