Διαδώστε τις ιδέες σας με επιτυχία. Τι κάνει ένα προϊόν δημοφιλές; H διάδοση από στόμα σε στόμα είναι δέκα φορές πιο αποδοτική με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Ωστόσο, γιατί επιλέγουμε να μιλάμε και να διαδίδουμε προϊόντα, ενώ προσπερνάμε άλλα; Τι τα κάνει τελικά να «πιάσουν», να διαδίδονται, να γίνονται viral?
Σύμφωνα με τον Τζόνα Μπέργκερ η κοινωνική επιρροή διαμορφώνει τα πάντα, από τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε, μέχρι τα ονόματα που δίνουμε στα παιδιά μας. Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας διαμορφώνει έξι αρχές με βάσει τις οποίες καθετί μπορεί να γίνει δημοφιλές: προϊόντα, βίντεο, πολιτικές πρωτοβουλίες, τραγούδια. Παράλληλα παρουσιάζει μια σειρά από συγκεκριμένες πρακτικές τεχνικές για να διαδώσετε τις ιδέες σας, με παραδείγματα από μεγάλες εταιρείες όπως οι Apple, Nestle, Mars, Nike και Amazon.
Τζόνα Μπέργερ
Ο Τζόνα Μπέργερ είναι καθηγητής Μάρκετινγκ στο Wharton School του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια. Έχει κάνει πλήθος δημοσιεύσεων σε επιστημονικά περιοδικά και έχει εργαστεί ως σύμβουλος σε εταιρείες όπως η Google, η Apple και η Nike. Άρθρα του δημοσιεύονται συχνά σε έντυπα όπως οι New York Times, η Wall Street Journal και το Harvard Business Review.