Άρθρα
Έφη Μπίρμπα: Γράφοντας για τον «Σωσία» του Ντοστογιέφσκι
Ο Σωσίας είναι το δεύτερο έργο που γράφει ο Ντοστογιέφσκι, ιδιαίτερα αγαπητό στον ίδιο γιατί εισάγει στην λογοτεχνία την ιδέα...
Γιάννα Βασιλείου: Η μουσική δεν πρέπει να είναι θόρυβος και ο θόρυβος δεν πρέπει να ονομάζεται μουσική
Έντεχνο ή άτεχνο? Ποιοτικό ή ευτελές? Υπάρχουν τελικά κανόνες στην τέχνη? Τόσα ακόμα ερωτήματα...
Δημήτρης Τάρλοου: Η φαντασίωση του ρομάντζου
Η Μεγάλη Χίμαιρα του Μ. Καραγάτση είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο αγαπητά...
Αναστασία Λαζαρίδου: Για την έκθεση «Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος πριν από τον El Greco»
Η Αναστασία Λαζαρίδου γράφει για την έκθεση «Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος πριν από τον El...
Δημήτρης Κουρούμπαλης: Ο Τομ Σόγιερ είναι τόσο ισχυρός που δύσκολα μπορεί κανείς να του προσάψει κάτι λιγότερο από τη μοναδικότητά του
Ο Δημήτρης Κουρούμπαλης γράφει για τον Τομ Σώγερ που παρουσιάζεται στον Ελληνικό Κόσμο.
Βάσω Βασιλοπούλου: DISRUPT STARTUP SCALEUP 2014: Δημιουργική Καταστροφή και Παραγωγική Ανασύνθεση
Το Disrupt, ή D.I.S.R.U.P.T. (Developing - Innovative – Sustainable – Resurging –Unconventional – Progressive...
Γιάννης Καλαβριανός: Ευτυχώς που υπάρχει και ο έρωτας για να μπορούμε που και που να πετάμε
Υπάρχουν πράγματα στη ζωή, που βρίσκονται στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας. Που μπορούμε να...
Γιώργος Χαδούλης: Βράχοι, στη θάλασσα του πλήθους
Ο Γιώργος Χαδούλης γράφει για τις ζωγραφικές του περιπλανήσεις.
Βαλάντης Φράγκος: Τα θέματα του Peer Gynt αγγίζουν ένα τεράστιο πεδίο της ανθρώπινης ψυχής και συμπεριφοράς
Η ομάδα μας,“the 3rd person theatre group” δημιουργήθηκε με πολύ φυσικό τρόπο, καθώς μας...
Νικολέτα Ξεναρίου: Τα Μάγια Της Πεταλούδας ή ένας τρόπος να ερωτευτείς τη ζωή
Στο καμαρίνι μόνος “αδειάζω”. Αντικρύζω το είδωλό μου και με μια βαθιά εισπνοή το...
Κωνσταντίνος Ρήγος: Τα πάντα ζήσε!
Είναι η δεύτερη φορά που αναλαμβάνω το ανέβασμα ενός μιούζικαλ και δηλώνω και πάλι...
Δημήτρης Εϊπίδης: Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης παραμένει ανήσυχο και δραστήριο
Η φετινή διοργάνωση του 55ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης συμπίπτει με μια ξεχωριστή συγκυρία: τη...
Αρετή Κετιμέ: Ερωτόκριτος, μια μαγική παράσταση για μικρά και μεγάλα παιδιά στο θέατρο Κάππα
Η Αρετή Κετιμέ γράφει για την εκδοχή του Ερωτόκριτου για παιδιά από τον Ηλία...
Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου: Ο κινηματογράφος της κρίσης – Ο κινηματογράφος σε κρίση
Το 27ο Πανόραμα Ευρωπαικού Κινηματογράφου συνεχίζει ακάθεκτο το πολυποίκιλο πρόγραμμα του μέχρι και την...
Lower Cut: Relationship status: In the studio
«Θα βγούμε το Σαββατοκύριακο;» - «Έχω κλείσει burnout* στο στούντιο ρε συ» - *burnout,...
Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου: Αφιέρωμα στα 100 χρόνια απο τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο
Α’ Παγόσμιος Πόλεμος: Η μεγαλύτερη και πιο πολύνεκρη πολεμική αναμέτρηση που γνώρισε ο κόσμος...