Άρθρα
Ένα ταξίδι – αφιέρωμα στην ιστορία του ελληνικού ντοκιμαντέρ
Από νεαρή ηλικία είχα αγάπη με τα ντοκιμαντέρ. Όποτε έβλεπα στην τηλεόραση να διαφημίζεται...
Ανδρομάχη (Μάγκυ) Μοντζολή: Το παιδί πρωταγωνιστεί στο Θέατρο της Ημέρας
Η Ανδρομάχη Μοντζολή γράφει για την συνεχή δημιουργική παρουσία της στο παιδικό θέατρο.
Γιώργος Κουμεντάκης: Τρία ερωτήματα για την όπερα
Γιατί Όπερα; Η όπερα είναι ένα ολοκληρωμένο έργο τέχνης, όπου σε αυτό συναντιούνται όλες...
Ευγένιος Τριβιζάς: To «Γιατί» και το «Γιατί Όχι»
Ο Ευγένιος Τριβιζάς γράφει για την ανάγκη ενίσχυσης της παιδικής δημιουργικότητας και φαντασίας.
Χριστίνα Ρόκα: Μια φορά και έναν καιρό …
Από μικρή αγαπούσα τον χορό. Οι δάσκαλοι και οι γονείς μού έλεγαν ότι ήμουν...
Μάνος Κοντολέων: Η ανάγνωση της λογοτεχνίας ως πολιτική πράξη
Ο Μάνος Κοντολέων γράφει για την ανάγνωση της λογοτεχνίας ως πολιτική πράξη.
Πέρης Μιχαηλίδης: Κύριος άξονας των φετινών «Θεατρικών Συνθέσεων» είναι το Θέατρο των Ιδεών
Το βασικό concept του Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις είναι να δοθεί η δυνατότητα σε ομάδες...
Νίκος Κυπουργός: Υπάρχει τραγούδι για παιδιά;
Ο Νίκος Κυπουργός γράφει για το παιδικό τραγούδι, με αφορμή την πολυετή του ενασχόληση...
Μπάμπης Γαλιατσάτος: Η ζωή δεν είναι στα γεγονότα*…
…και η ζωή του Tennessee Williams βρίθει από σπουδαία γεγονότα. Πώς όμως ζούσε αυτές...
Κατερίνα Κοσκινά: Η 4η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης θα είναι η καλύτερη
Η Κατερίνα Κοσκινά γράφει για την 4η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης.
Άννα Παπαμάρκου: Έχε το νου σου στο παιδί
Η Άννα Παπαμάρκου γράφει για το παιδικό θέατρο.
Σάσα Βούλγαρη: Παραμύθια – Ψέματα κι Αλήθειες
Η Σάσα Βούλγαρη γράφει για τις αλήθειες και τα ψέματα των παραμυθιών...
Περί λογοτεχνίας: Τέσυ Μπάιλα
Η Τέσυ Μπάιλα πιστεύει ότι η λογοτεχνία είναι ένα όνειρο και γι’ αυτό, σύμφωνα...
Mαρίλλη Mαστραντώνη: Για το project Ρ.Ι.G.S. / Σωτηρία
Το ακρωνύμιο «Ρ.Ι.G.S. (ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ)» (Portugal – Ireland - Greece – Spain), που χρησιμοποιείται ως...
Κατερίνα Τσέλου – Κατερίνα Σταυρούλα: Η Μπιενάλε της Αθήνας επιστρέφει
Η Κατερίνα Τσέλου γράφει με αφορμή την Μπιενάλε της Αθήνας με τη θεματική AGORA.
Μαρίνα Καραβανάκη: Η δύναμη της αυτοέκφρασης γίνεται το μέσο που ενεργοποιεί και απελευθερώνει την παιδική φαντασία
Η Μαρίνα Καραβανάκη γράφει για την ανάγκη επαφής των παιδιών με το θέατρο.