Άρθρα
Μαρίνα Καραβανάκη: Η δύναμη της αυτοέκφρασης γίνεται το μέσο που ενεργοποιεί και απελευθερώνει την παιδική φαντασία
Η Μαρίνα Καραβανάκη γράφει για την ανάγκη επαφής των παιδιών με το θέατρο.
Maryvonne Riedelsheimer, Δημήτρης Μπαμπίλης: Για το project aliens.vote
«Ποιος μπορεί να είναι σήμερα ο ρόλος του θεάτρου;» Με οδηγό αυτό το ερώτημα...
Θωμάς Κοροβίνης: Σκόρπιες σκέψεις για την Μακεδονία του ’60 και του παρόντος
Μερικές σκέψεις του Θωμά Κοροβίνη για την Μακεδονία του '60 και του παρόντος...
Μιχάλης Μοδινός: Η αμφιλεγόμενη σχέση μας με την Άγρια Δύση
Ο Μιχάλης Μοδινός μάς συστήνει την Άγρια Δύση του...
Χίλντα Παπαδημητρίου: Η μαγεία του μυστηρίου και το πάθος για τη μουσική
Η Χίλντα Παπαδημητρίου γράφει την μαγεία του μυστηρίου και το πάθος για τη μουσική,...
Κρίστη Στασινοπούλου: Ταξιδεύοντας στις μουσικές του κόσμου
Εφτακόσιες λέξεις; Τι να πρωτογράψω; Τι να πρωτοδιηγηθώ, απ’ την πολύχρονη περιπλάνησή μας, μαζί...
Κυριάκος Κουτσομάλλης: Ιστορώντας την Υπέρβαση
Ο Κυριάκος Κουτσομάλλης γράφει για διάφορες εκφάνσεις της βυζαντινής τέχνης.
Εύα Πυρνοκόκη: Το Μονοπάτι. Η πρώτη μέρα
Ξεκίνησα για τη μεγάλη διαδρομή. Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο δρόμο είχα να διανύσω. Στο...
Χριστιάνα Σούλου: Κίνηση, σχήμα και καλλιγραφία, προοπτική και λεπτομέρεια
Η Χριστίνα Σούλου αποτυπώνει διάφορες εκδοχές της προσωπικής εργασίας της.
Μαρία Πρωτόπαππα: Με αφορμή τον Ευριπίδη
Ιούνιος 2013. Άσπρα μαλλιά στην κεφαλή. Τρεις τρίχες, μακάρι να 'ταν κι άλλες. Τι...
Αγγέλικα Κοροβέση: O χρόνος, οι μορφές, οι έννοιες – μία συνομιλία των σύγχρονων έργων γλυπτικής με την αρχαία ελληνική τέχνη
Η Αγγέλικα Κοροβέση γράφει με αφορμή την έκθεση με έργα της στο Εθνικό Αρχαιολογικό...
Γιάννης Βακαρέλης: Η κλασική μουσική και οι νέες τεχνολογίες
Αφορμή για αυτές μου τις σκέψεις στάθηκε ένα τυχαίο γεγονός, τις προάλλες, όταν σερφάροντας...
Δημήτρης Μαραμής: Ένας σύγχρονος Ερωτόκριτος σε blues ρυθμούς
«Η γλώσσα του Ερωτόκριτου είναι η τελειότερα οργανωμένη γλώσσα που άκουσε ο μεσαιωνικός κι...
Δημήτρης Αληθεινός: Αν δεις το Χρόνο πες του ότι πέρασα (αποσπάσματα)
Ο Δημήτρης Αληθεινός παραθέτει κάποια αποσπάσματα από το βιβλίο του "Αν δεις το Χρόνο...
Διοχάντη: Το φως είναι πάντα κυρίαρχο στοιχείο της σύνθεσης και της δουλειάς μου
Η Διοχάντη γράφει για την μοναδική της διαδρομή στην τέχνη.
Οι The Voyage Limpid Sound σε 10 γρήγορα μπούλετ πόιντς
Οι The Voyage Limpid Sound υπάρχουμε - υπό τη μορφή καθαρά προσωπικού πρότζεκτ του...