Άρθρα

Δέσποινα Αναστάσογλου – Δημήτρης Αγαρτζίδης: Πώς είναι, άραγε, μια ολόκληρη προσωπικότητα;

Η Δέσποινα Αναστάσογλου και ο Δημήτρης Αγαρτζίδης γράφουν για την «Persona», μία από τις...

Μαίρη Παππά: Η Σκελετογυναίκα – σκόρπιες σκέψεις από τον πυρήνα της πληγής

Η Μαίρη Παππά γράφει για την «Σκελετογυναίκα» που μοιάζει να συμβολίζει την ενσάρκωση όλων...

Κλήμης Εμπέογλου: Προσπαθώντας να βρω απαντήσεις, βρέθηκα με περισσότερα ερωτήματα

Ο Κλήμης Εμπέογλου γράφει τις σκέψεις του σχετικά με το ζήτημα της ανθρώπινης βίας,...

Μάριος Δαπέργολας: Εκπομπή παλίνδρομου σ(χ)ήματος

Ο Μάριος Δαπέργολας από τους ARTéfacts ensemble γράφει για το “Signal / no Signal”,...

Μαριλίτα Λαμπροπούλου: Μερικές σκέψεις για τη Σκακιστική Νουβέλα

Η Μαριλίτα Λαμπροπούλου γράφει για την γοητευτική Σκακιστική Νουβέλα του Στέφαν Τσβάιχ που ανεβαίνει...

Καίτη Κωνσταντίνου: Τώρα είμαι ο Ριχάρδος ο Γ΄ και μ’ αρέσει πολύ!

Η Καίτη Κωνσταντίνου γράφει για τον σαιξπηρικό Ριχάρδο με αφορμή την παράσταση “Ριχάρδος o...

Νίκος Σούλης: Room18

Ο Νίκος Σούλης γράφει για τη διοργάνωση Room18.

Μιχάλης Πανάδης: Μια φυσιολογική οικογένεια, όπως όλες, με τα δικά της

Ο Μιχάλης Πανάδης γράφει για την παράσταση "Η παράλειψη της οικογένειας Κόλεμαν" που παρουσιάζεται...

Δημήτρης Μπογδάνος: Η ξέφρενη περιπέτεια προς το άπειρο Φως ή πώς το Εσείς μπορεί να γίνει Εμείς

Ο Δημήτρης Μπογδάνος γράφει για την συναρπαστική ταξιδιωτική περιπέτεια ενός κοριτσιού προς μια χώρα...

Evripidis and his Tragedies (Ευριπίδης Σαμπάτης): Μάταια Παιχνίδια στο Χώρο και το Χρόνο

Λένε πως δε γίνεται να φτιάξεις ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά. Υποθέτω ότι δε...

Βάγια Κάλφα: Η περίφημη απουσία των ποιητών (και) σήμερα. Δύο σκέψεις

Η Βάγια Κάλφα μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις της για την περίφημη απουσία των...

Νικορέστης Χανιωτάκης: Ό, τι ανεβαίνει δεν κατεβαίνει

Ο Νικορέστης Χανιωτάκης γράφει για το έργο "4 λεπτά & 12 δευτερόλεπτα" το οποίο...

Μανώλης Καρυωτάκης: «Το όνειρο της Μόλυ» μέσα από τα μάτια ενός παλιάτσου

Ο Μανώλης Καρυωτάκης γράφει τις σκέψεις του με αφορμή την παράσταση «Το όνειρο της...

Άρτεμις Ποταμιάνου: Το Ανοίκειο μέσα από το έργο εννέα εικαστικών

Η εικαστικός και επιμελήτρια Άρτεμις Ποταμιάνου, γράφει για τις διαφορετικές οπτικές της έννοιας του...

Ανταπόκριση από το 57ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Κινηματογράφου: «Η πέτρα της καρδιάς» του Γκούδμουντουρ Άρναρ Γκούδμουντσον

Μια σκληρή ιστορία ενηλικίωσης και αναζήτησης του εαυτού που εκτυλίσσεται σε ενα μικρό χωριό...

Θάνος Νίκας: Το όριο του βλέμματος

Ο Θάνος Νίκας γράφει για το όριο του βλέμματος με αφορμή την παράσταση «Το...