Άρθρα

Κατερίνα Κασιούμη: 22ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Θυμάμαι σαν παιδί να περπατάω στους δρόμους των Ιωαννίνων, πηγαίνοντας από το ένα μάθημα...

Μαρία Μαλλούχου: Η παρέλαση της Λούλας Αναγνωστάκη

Όταν ξεκινώ να συμμετέχω σε ένα έργο διακατέχομαι από ένα ακαθόριστο προαίσθημα όμοιο με...

5 Βιβλία για το καλοκαίρι

Ο Γιάννης Αντωνιάδης προτείνει πέντε (ακόμη) ενδιαφέροντα βιβλία που αξίζει να διαβάσετε φέτος το...

Λία Τσολάκη: FLUX

Εξερευνώντας τον ενδιάμεσο χώρο μεταξύ σωμάτων και αρχιτεκτονικής, θεατών και performer, θηλυκού και αρσενικού,...

Κωνσταντίνος Μίαρης: Προσφυγή στην Αυθεντία* ή προσφυγή στην Αυθεντικότητα;

Ο Κωνσταντίνος Μίαρης γράφει για την προσωπική του διαδρομή στην τυπογραφία με αφορμή την...

Κωστής Χριστοδούλου: YOCTOCOSMOS*

Ο Άικο ξυπνάει κάθε μέρα την ίδια ώρα...

Ένκε Φεζολλάρι: Το σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα είναι ο κόσμος μέσα στον οποίο ζούμε

Δίψα. Δίψα για νερό. Για έρωτες και αέρα, στοργή και βλέμματα κρυμμένα πίσω από...

Ai Weiwei at Cycladic: Η "Σκιά" ανάμεσα στην Ελλάδα και την Ευρώπη

Η Δήμητρα Τσιαούσκογλου γράφει για την έκθεση του σημαντικού καλλιτέχνη Ai Weiwei στο Μουσείο...

Γιάννης Βακαρέλης: Ναύπλιο μαγευτικά φιλόμουσο

Ο Γιάννης Βακαρέλης γράφει με αφορμή τα 25 χρόνια του Φεστιβάλ Ναυπλίου.

Σοφία Νικολαΐδου: Καλά και σήμερα

Μια συγκλονιστική προσωπική κατάθεση από την Σοφία Νικολαΐδου όπως καταγράφεται στο βιβλίο της "Καλά...

Μόνικα Κασάνη: Summer Camp – Μια ξεχωριστή καλοκαιρινή εμπειρία για τα παιδιά στην Τεχνόπολη

Η Μόνικα Κασάνη εξηγεί τους λόγους που οι μικροί φίλοι πρέπει να προτιμήσουν το...

Μαρία Φιλοπούλου: Το αντίδοτο του νερού (l’eau comme antidote)

Η εικαστικός Μαρία Φιλοπούλου γράφει για τις προσωπικές ζωγραφικές της εμπνεύσεις.

Ντοστογιέφσκι, Βαν Γκογκ, Μπετόβεν: Οι τρεις Άγιοι της τέχνης

Ντοστογιέφσκι, Βαν Γκογκ, Μπετόβεν. Προφητικές μορφές του καιρού τους, συνολικά αναγνωρισμένοι και οι τρεις...

Mikaël Hautchamp: Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος στον παλμό της γνώσης και του πολιτισμού

Το πρόγραμμα για το 2016, αλλά και για το 2017 και το 2018, οργανώνεται...

Νατάσσα Πουλαντζά: Ανασκευάζοντας τον χρόνο

Η Νατάσσα Πουλαντζά γράφει για την ζωγραφική της με αφορμή την έκθεση «Είναι Όλα...

Γιούλα Μπούνταλη: Μια ιστορία αφιερωμένη σε κάθε τι ανυπότακτο και βαθιά ελεύθερο

Την Αργοπορημένη: το τραγούδι ενός καουμπόυ (Late: a cowboy song) την πρωτοδιάβασα πέρσι το...