Άρθρα
Κατερίνα Κασιούμη: 22ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Θυμάμαι σαν παιδί να περπατάω στους δρόμους των Ιωαννίνων, πηγαίνοντας από το ένα μάθημα...
Μαρία Μαλλούχου: Η παρέλαση της Λούλας Αναγνωστάκη
Όταν ξεκινώ να συμμετέχω σε ένα έργο διακατέχομαι από ένα ακαθόριστο προαίσθημα όμοιο με...
5 Βιβλία για το καλοκαίρι
Ο Γιάννης Αντωνιάδης προτείνει πέντε (ακόμη) ενδιαφέροντα βιβλία που αξίζει να διαβάσετε φέτος το...
Λία Τσολάκη: FLUX
Εξερευνώντας τον ενδιάμεσο χώρο μεταξύ σωμάτων και αρχιτεκτονικής, θεατών και performer, θηλυκού και αρσενικού,...
Κωνσταντίνος Μίαρης: Προσφυγή στην Αυθεντία* ή προσφυγή στην Αυθεντικότητα;
Ο Κωνσταντίνος Μίαρης γράφει για την προσωπική του διαδρομή στην τυπογραφία με αφορμή την...
Κωστής Χριστοδούλου: YOCTOCOSMOS*
Ο Άικο ξυπνάει κάθε μέρα την ίδια ώρα...
Ένκε Φεζολλάρι: Το σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα είναι ο κόσμος μέσα στον οποίο ζούμε
Δίψα. Δίψα για νερό. Για έρωτες και αέρα, στοργή και βλέμματα κρυμμένα πίσω από...
Ai Weiwei at Cycladic: Η "Σκιά" ανάμεσα στην Ελλάδα και την Ευρώπη
Η Δήμητρα Τσιαούσκογλου γράφει για την έκθεση του σημαντικού καλλιτέχνη Ai Weiwei στο Μουσείο...
Γιάννης Βακαρέλης: Ναύπλιο μαγευτικά φιλόμουσο
Ο Γιάννης Βακαρέλης γράφει με αφορμή τα 25 χρόνια του Φεστιβάλ Ναυπλίου.
Σοφία Νικολαΐδου: Καλά και σήμερα
Μια συγκλονιστική προσωπική κατάθεση από την Σοφία Νικολαΐδου όπως καταγράφεται στο βιβλίο της "Καλά...
Μόνικα Κασάνη: Summer Camp – Μια ξεχωριστή καλοκαιρινή εμπειρία για τα παιδιά στην Τεχνόπολη
Η Μόνικα Κασάνη εξηγεί τους λόγους που οι μικροί φίλοι πρέπει να προτιμήσουν το...
Μαρία Φιλοπούλου: Το αντίδοτο του νερού (l’eau comme antidote)
Η εικαστικός Μαρία Φιλοπούλου γράφει για τις προσωπικές ζωγραφικές της εμπνεύσεις.
Ντοστογιέφσκι, Βαν Γκογκ, Μπετόβεν: Οι τρεις Άγιοι της τέχνης
Ντοστογιέφσκι, Βαν Γκογκ, Μπετόβεν. Προφητικές μορφές του καιρού τους, συνολικά αναγνωρισμένοι και οι τρεις...
Mikaël Hautchamp: Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος στον παλμό της γνώσης και του πολιτισμού
Το πρόγραμμα για το 2016, αλλά και για το 2017 και το 2018, οργανώνεται...
Νατάσσα Πουλαντζά: Ανασκευάζοντας τον χρόνο
Η Νατάσσα Πουλαντζά γράφει για την ζωγραφική της με αφορμή την έκθεση «Είναι Όλα...
Γιούλα Μπούνταλη: Μια ιστορία αφιερωμένη σε κάθε τι ανυπότακτο και βαθιά ελεύθερο
Την Αργοπορημένη: το τραγούδι ενός καουμπόυ (Late: a cowboy song) την πρωτοδιάβασα πέρσι το...