Άρθρα
Ευαγγελία Βαλσαμα: Είναι μεγάλη μου Τιμή να μ’ έχουν επιλέξει δύο δυνατές προσωπικότητες
<<Η Αποκάλυψη>>, του Ιωάννη του Θεολόγου, η μεταφορά του Ιερού κειμένου της Αποκάλυψης στον...
Μαριάννα Βαρβιάνη: Η ιδέα πίσω από το ‘Vortex’
Πριν από δυο χρόνια περίπου καθόμουν σε ένα πεζούλι ενός πανηγυριού στην Ικαρία και...
Ελένη Τριανταφυλλοπούλου: Ένα γοτθικό μυθιστόρημα στη σκηνή του θεάτρου
570 σελίδες, 154.000 λέξεις, 90 ημέρες εντατικής συγγραφικής δραστηριότητας, πάνω από έξι μήνες μελέτης...
Ανταπόκριση από το 18ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης: Τελετή και ταινία έναρξης
Σε εξαιρετικά συγκινητικό κλίμα διεξήχθη την Παρασκευή 11 Μαρτίου η έναρξη του 18ου Φεστιβάλ...
Βαγγέλης Στεφανόπουλος: Πρώτα το μαθαίνεις και ύστερα το ξεχνάς
Από όλα τα είδη μουσικής η τζαζ ίσως είναι το πιο ελεύθερο και αφηρημένο....
Steven C. Harvey: Ανταποκρίσεις από το βρώμικο εργοτάξιο του νέου Πύργου της Βαβέλ
Ο Steven C. Harvey γράφει για το δημιουργικό του σύμπαν.
Γιώργος Κ. Ψάλτης: Στο καφέ Ombre
Ο Γιώργος Κ. Ψάλτης μοιράζεται μαζί μας μερικές σκέψεις του...
Έλλη Μερκούρη: «Από το Σκοτάδι στο Φως» – Οχτώ αποσπάσματα Αρχαίων Τραγωδιών
«Από το Σκοτάδι στο Φως» - Οχτώ αποσπάσματα, τα οποία γλιστρούν αρμονικά το ένα...
Μαργαρίτα Μυρογιάννη: Η παλίνδρομη αρμονία των αντιθέτων
Η εικαστικός Μαργαρίτα Μυρογιάννη γράφει για την "παλίνδρομη αρμονία των αντιθέτων".
Βαρβάρα Δούκα: Stagedoor – μια 'πόρτα' για το μουσικό θέατρο
Από παλιά στην εκπαίδευση, είχα μια εμμονή....να καταλαμβάνω τα κενά.... Είναι κοινό μυστικό, ότι...
Ιωάννα Ρούσσου: Ψάχνοντας μία …«Έξοδο Κινδύνου»
Την άνοιξη του 2015, ο αγαπημένος μου φίλος δάσκαλος Μπάμπης Μπαλτάς, μου έφερε την...
Θοδωρής Κότσυφας: Ελληνική jazz σκηνή
Ακούω ολοένα και συχνότερα αυτές τις λέξεις τα τελευταία χρόνια. "Ελληνική", "Τζαζ", "σκηνή".
Μπάμπης Χατζηδάκης: Σπαράγματα! Ανασύρω απ’ τη μνήμη μου λέξεις…
Μαρτυρία του υπ’ αριθμόν 1245 των ειδικών αστυνομικών δυνάμεων. Αποκαλούμενες ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑΞΗΣ κοινώς...
Δημήτρης Μπασλάμ: Για «Τα παπούτσια του βαρύτονου»
Η ιδέα της παράστασης βασίζεται στη νοητή ύπαρξη ενός καθρέφτη. Στo είδωλo που βλέπει...
Μάνος Βαβαδάκης: Ο έρωτας πάντα έχει τέλος, αυτό που πρέπει να κερδίσουμε είναι το μετά
Η παράσταση δημιουργήθηκε σαν βάλσαμο στις πληγές ενός περασμένου έρωτα. Το υλικό από τις...
Νίκος Πασχίδης: Οι βόλτες που γέννησαν τη "ΝΙΝΑ"
Από την Αβησσυνίας στο San Telmo και από τα Παναθήναια σε μια αργεντίνικη μιλόνγκα,...