Αρχαίο Δράμα: Επιρροές και σύγχρονες προσεγγίσεις, στο Ίδρυμα Κακογιάννη

Το Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης θα φιλοξενήσει τριετές πρόγραμμα με θέμα: «Αρχαίο Δράμα: Επιρροές και σύγχρονες προσεγγίσεις

Το Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης θα φιλοξενήσει τριετές πρόγραμμα με θέμα: «Αρχαίο Δράμα: Επιρροές και σύγχρονες προσεγγίσεις», σε συνεργασία με…

… μεγάλα Πανεπιστήμια του εξωτερικού, αρχής γενομένης από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Έφθασε στην Αθήνα  το πολυμελές κλιμάκιο  του Stanford Summer Theatre του Stanford University (Καλιφόρνια) 2ο στη φετινή Παγκόσμια Λίστα κατάταξης των Πανεπιστημίων για την προετοιμασία τόσο του  Σεμιναρίου και των Εργαστηρίων  με Θέμα «ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ: ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ»,  όσο και της παράστασης “Οι Περιπλανήσεις του Οδυσσέα”  σε σκηνοθεσία του Καθηγητή και Καλλιτεχνικού Διευθυντή του SST,  Ρας Ρεμ, που  επισκέπτεται με συγκίνηση τη χώρα μας  μετά από 36 χρόνια.

Το Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης, στο πλαίσιο  του Π.Ε.Π. «ATTIKH » του ΕΣΠΑ 2007-2013, εγκαινιάζει το Σεπτέμβριο του 2012 ένα νέο, μεγάλο, τριετές πρόγραμμα με θέμα: «ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ: ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ» σε συνεργασία με μεγάλα Πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Το πρόγραμμα αυτό ανταποκρίνεται στους καταστατικούς στόχους του ΙΜΚ και αναμένεται να αναβαθμίσει ουσιαστικά τον εκπαιδευτικό  ρόλο του ΙΜΚ. Ιδιαιτέρως δε, στον τομέα του Αρχαίου Δράματος με τον οποίο είχε ασχοληθεί επισταμένα και ο Μιχάλης Κακογιάννης.

Το Πρόγραμμα ξεκινά με την πρόσκληση στην Αθήνα από το ΙΜΚ, του 2ου Καλύτερου Πανεπιστήμιου στον κόσμο, του Πανεπιστήμιου Στάνφορντ από τις ΗΠΑ, σύμφωνα με τη σχετική λίστα κατάταξης που δημοσιεύτηκε τον Αύγουστο 2012, και του πρώτου όσον αφορά στην επεξεργασία θεμάτων Αρχαίου Δράματος και Κλασικών Σπουδών,  στα οποία δίνει ιδιαίτερο βάρος. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου Προγράμματος θα πραγματοποιηθούν Σεμινάριο και Εργαστήρια, όπως και η Θεατρική Παράσταση “Οι Περιπλανήσεις του Οδυσσέα”, βασισμένη στο Έπος του Ομήρου σε σκηνοθεσία Ρας Ρεμ  (12-15 Σεπτεμβρίου 2012).

Για το Σεμινάριο και τα Εργαστήρια που θα πραγματοποιηθούν από τις 6 έως και τις 14 Σεπτεμβρίου 2012 στο ΙΜΚ, κατατέθηκαν  104 αιτήσεις συμμετοχής και επιλέγηκαν  80 ενδιαφερόμενοι, που θα παρακολουθήσουν το κεντρικό Σεμινάριο,  από τους οποίους οι 32  θα πάρουν μέρος και στα 4 εξειδικευμένα Εργαστήρια. Με την ολοκλήρωση των εργασιών, την Πέμπτη 13/9/2012, στις 15:00, θα γίνει παρουσίαση από τους συμμετέχοντες. Στο Σεμινάριο και τα Εργαστήρια που θα διδάξουν Καθηγητές του Στάνφορντ, η φοίτηση είναι δωρεάν, ενώ, ήδη από τις αρχές Αυγούστου,  διανεμήθηκε στους συμμετέχοντες πολυσέλιδο έντυπο υλικό προετοιμασίας (273 σελίδες) οι οποίοι θα λάβουν και σχετική βεβαίωση παρακολούθησης.

Στην πρώτη συνάντηση εργασίας, που έγινε στο Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης ανάμεσα στη συντονιστική ομάδα του προγράμματος, τον Rush Rem, Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Stanford Summer Theatre και Καθηγητή Δράματος και Κλασικών Σπουδών του Stanford University και την Κατερίνα Ζαχαρία, Καθηγήτρια Κλασικών σπουδών στο Loyola Marymount στο L.A.,  ο Ρας  Ρεμ αναφέρθηκε πολλές φορές στην αγάπη του προς της Ελλάδα αλλά και στην ιδιαίτερη τιμή που του έκανε το ΙΜΚ με την εν λόγω συνεργασία. Επανειλημμένα  τόνισε ότι τόσο το Πανεπιστήμιο Stanford, (το οποίο σημειώνουμε ότι  καλύπτει μέρος των δαπανών της συμμετοχής του)  όσο ο ίδιος και οι συνεργάτες του δέχθηκαν με μεγάλη χαρά να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα υπερνικώντας οποιεσδήποτε οικονομικές ή άλλου είδους αντιξοότητες. Προσδοκούν να μας δώσουν τη δυνατότητα να γνωρίσουμε το δικό τους  τρόπο προσέγγισης της αρχαίας τραγωδίας τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε πρακτικό επίπεδο και να εγκαινιάσουν έναν ανοικτό διάλογο με έλληνες συναδέλφους τους για την παραπέρα επεξεργασία αυτών των πολύ σημαντικών θεμάτων. Επιπλέον, για  τα στελέχη του Stanford, διδακτικό προσωπικό και επαγγελματίες καλλιτέχνες, αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση και έχει ιδιαίτερη σημασία  το γεγονός ότι θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά μία παράστασή τους στη χώρα που γέννησε το Αρχαίο Δράμα και τα Ομηρικά Έπη.

Το Stanford Summer Theater  του διεθνώς αναγνωρισμένου Πανεπιστημίου του Stanford παρουσιάζει την παράσταση Wanderings of Odysseus / Οι Περιπλανήσεις του Οδυσσέα. Βασισμένη στην Οδύσσεια του Ομήρου
Μετάφραση: Oliver Taplin
Θεατρική Προσαρμογή – Σκηνοθεσία: Rush Rehm
12 – 15 Σεπτεμβρίου 2012, στις 20:30
Αίθουσα: Θέατρο
Διάρκεια: 135’ με διάλειμμα 

Στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ: «Επιρροές και Σύγχρονες Προσεγγίσεις» με διάρκεια τριών χρόνων (2012 – 2014), συγχρηματοδοτούμενης από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ε.Ε  και το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού, στο πλαίσιο του  Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΤΤΙΚΗ» του ΕΣΠΑ 2007-2013

Stanford Summer Theater –SST του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ

Wanderings of Odysseus/ Οι Περιπλανήσεις του Οδυσσέα

That man, muse, tell of that man of twists and turns

Who was buffeted far and wide after he’d laid Troy low

Ἄνδρα µοι ἔννεπε, Mοῦσα, πολύτροπον, ὃς µάλα πολλὰ

πλάγχθη, ἐπεὶ Tροίης ἱερὸν πτολίεθρον ἔπερσε

Το Stanford Summer Theater του 2ου Καλύτερου Πανεπιστήμιου στον κόσμο, του Πανεπιστήμιου Στάνφορντ από τις ΗΠΑ, σύμφωνα με τη σχετική λίστα κατάταξης που δημοσιεύτηκε τον Αύγουστο 2012, και του πρώτου όσον αφορά στην επεξεργασία θεμάτων Αρχαίου Δράματος και Κλασικών Σπουδών,  στα οποία δίνει ιδιαίτερο βάρος, δραματοποίησε και θα παρουσιάσει στην Αθήνα στο Θέατρο του Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης από τις 12 έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2012,  το έργο “Οι Περιπλανήσεις του Οδυσσέα”,  που βασίζεται  σε ένα κομμάτι του δεύτερου μεγάλου έπους της αρχαίας ελληνικής γραμματείας της “Οδύσσειας” του Ομήρου, στο οποίο συμμετέχουν επαγγελματίες καλλιτέχνες και διδάσκοντες στο Πανεπιστήμιο.

Η μετάκληση του Πανεπιστημίου Στάνφορντ στην Αθήνα,  εγκαινιάζει ένα νέο, μεγάλο, τριετές πρόγραμμα του Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης σε συνεργασία με μεγάλα Πανεπιστήμια του εξωτερικού,  με θέμα: «ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ: ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ», στο πλαίσιο  του Π.Ε.Π. «ATTIKH » του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Σημειώνει ο Σκηνοθέτης της παράστασης και Καθηγητής στο Stanford, Rush Rehm

Η ιστορία της Οδύσσειας

Ο Αριστοτέλης, στην Ποιητική  του (1455b), συνοψίζει την ιστορία της Οδύσσειας του Ομήρου: Ένας άντρας λείπει από το σπίτι για πολλά χρόνια, γιατί έχει τον Ποσειδώνα ενάντιά του.  Είναι μόνος. Πίσω στην πατρίδα, στο σπίτι του,  μνηστήρες σπαταλούν  την περιουσία του και συνωμοτούν εναντίον του γιού του. Αφού “θαλασσοδάρθηκε” επί 10 χρόνια ο Οδυσσέας επιστρέφει  αποκαλύπτεται, επιτίθεται, νικά τους εχθρούς του και σώζεται.  Αυτή είναι η ουσία. Τα υπόλοιπα είναι διάφορα επεισόδια.

Ο Αριστοτέλης προσδιορίζει σωστά τα ουσιώδη στοιχεία της ιστορίας: Ένας περιπλανώμενος ήρωας ο οποίος επιστρέφει για να σώσει την οικογένειά του και να ανακτήσει το σπίτι του. Ωστόσο, οι περιπέτειες, που αναφέρονται συνοπτικά από τον Αριστοτέλη με τη λέξη “θαλασσοδάρθηκε”, παίζουν μεγάλο ρόλο στη μεγάλη δημοτικότητα  του έπους.  Και  είναι αυτό το μέρος της ιστορίας-οι θαλασσοδαρμένες περιπλανήσεις του Οδυσσέα, – που επιλέξαμε να παρουσιάσουμε στην παράστασή μας.

Διαιρεμένη σε 24 ραψωδίες η Οδύσσεια ξεκινάει με την επίκληση του ποιητή προς τη  Μούσα, “την  κόρη της μνήμης” και  πηγή της ποιητικής έμπνευσης. Στις Ραψωδίες  1 – 4  αποκαλύπτονται τα σχέδια των θεών για τον Οδυσσέα  και περιγράφεται η κατάσταση στο σπίτι του στην Ιθάκη. Η πιστή σύζυγός του  Πηνελόπη  αντιμετωπίζει τους όλο και πιο  βίαιους μνηστήρες, ενώ ο Τηλέμαχος, ο γιος τους, αφήνει το νησί για να ψάξει για τον πατέρα του.

Η παράσταση “Οι περιπλανήσεις του Οδυσσέα” ξεκινά με τους πρώτους στίχους της Οδύσσειας και αμέσως μετά προχωρά στην 5η Ραψωδία στο σημείο ακριβώς όπου ο Οδυσσέας  μετά από μία μακρά παραμονή στη νησί της Καλυψούς με παρέμβαση των θεών ξανά – ξεκινά το ταξίδι της επιστροφής. Παρακολουθούμε τις περιπέτειές του έως ότου μετά από μία ακόμη καταιγίδα  ξεβραστεί  στο νησί των Φαιάκων, όπου η Ναυσικά τον καλεί στο παλάτι του πατέρα της. Εκεί τους αποκαλύπτει την ταυτότητά του και τους διηγείται  τις περιπέτειες του. Τους μιλά για τους Λωτοφάγους, και το πως δραπέτευσε από τον αγριότερο από τους Κύκλωπες Πολύφημο, για τη μάγισσα Κίρκη  και την επίσκεψή του στον Κάτω Κόσμο όπου συνάντησε τον Τειρεσία, τη μητέρα του και τους νεκρούς συμπολεμιστές του, και μετά μιλά για τις Σειρήνες και τη Σκύλα και τη Χάρυβδη, για να ολοκληρώσει τη διήγησή του με την καταστροφική παραμονή του στο νησί του Ήλιου και στο νησί της Καλυψούς. Τη στιγμή δε που οι φιλόξενοι Φαίακες τον γεμίζουν δώρα και εκείνος παίρνει ακόμη μια φορά το δρόμο για την Ιθάκη, τότε ακριβώς τελειώνει και το δικό μας έργο “Οι περιπλανήσεις του Οδυσσέα”  εκεί στην 14η Ραψωδία, και εάν θέλετε να μάθετε τι έγινε μετά, παρακαλούμε να μας ξανακαλέσετε του χρόνου για να σας διηγηθούμε το ένδοξο τέλος του έπους.”

Η παράσταση:

Το έργο μεταφράστηκε από τον  Oliver Taplin και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Μουσείο J. Paul Getty, στο Μαλιμπού, τον Οκτώβριο του 1992, σε σκηνοθεσία Rush Rehm. Αργότερα, ο Rush Rehm επεξεργάστηκε και πάλι το έργο  για να παρουσιαστεί το 2010  στο Θερινό Φεστιβάλ  “Γύρω από τη Φωτιά” του Stanford, για εξαμελή θίασο με τη συνοδεία ενός κρουστού. Η παράσταση έρχεται στην Αθήνα,  έχοντας στις αποσκευές της τις διθυραμβικές κριτικές του Τύπου και την ενθουσιώδη υποδοχή του κοινού του  San Francisco. Όπως σημειώθηκε: η ευφάνταστη σκηνοθεσία και τα σκηνοθετικά ευρήματα, οι ερμηνείες των ηθοποιών -που όλοι τους υποδύονται πάνω από ένα ρόλο, τα κοστούμια και τα σκηνικά, οι φωτισμοί και οι χορογραφίες ξεχώρισαν. Ιδιαίτερη αίσθηση δημιούργησε και η μουσική από τα κρουστά που πλημμυρίζουν την παράσταση με τους ήχους του νερού και της θάλασσας.

Οι πρόβες για τις παραστάσεις, που θα πραγματοποιηθούν από τις 12 έως και τις 15 Σεπτεμβρίου στο ΙΜΚ,  ξεκίνησαν το Μάιο του 2012, με μία ακόμα προσαρμογή του κειμένου. Εφόσον ο θίασος θα παίξει σε ένα νέο χώρο  η παράσταση  θα πρέπει να προσαρμοστεί εύκολα σε αυτόν, όπως ακριβώς υποθέτουμε ότι θα έκαναν και οι αρχαίοι ραψωδοί πριν από 3.000 χρόνια όταν θα αφηγούνταν τις περιπέτειες του Οδυσσέα κάθε φορά και σε διαφορετικό χώρο, σε διαφορετικό κοινό. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πανεπιστήμιο του Stanford συμμετέχει με ιδίους πόρους στο πρόγραμμα, καθώς ανέλαβε το κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων 5 μελών της αποστολής από και προς τις ΗΠΑ, τις δαπάνες για την προετοιμασία και τις δοκιμές της παράστασης στις ΗΠΑ, καθώς και τμήμα του κόστους της προσαρμογής των σκηνικών.

Το Stanford Summer Theater (SST) ιδρύθηκε το 1997 με στόχο να φέρει σε επαφή το Επαγγελματικό θέατρο με την Πανεπιστημιακή αλλά και την ευρύτερη κοινότητα του San Francisco, μέσω ενός ετήσιου Φεστιβάλ. Έχοντας την υποστήριξη του Κοσμήτορα του Πανεπιστημίου του Stanford, το SST συνδυάζει το κύρος και την υποδομή ενός εκ των σημαντικότερων ερευνητικών ιδρυμάτων παγκοσμίως με την ερευνητική διάθεση και το ταλέντο των φοιτητών του και παρουσιάζει παραστάσεις υψηλών προσδοκιών.

Wanderings of Odysseus/Οι Περιπλανήσεις του Οδυσσέα (βασισμένο στην Οδύσσεια του Ομήρου)

Μετάφραση Oliver Taplin

Θεατρική Προσαρμογή – Σκηνοθεσία Rush Rehm

Κοστούμια: Connie Strayer,

Μουσική: Taylor Brady

Χορογραφίες: Katharine Hawthorne

Φωτισμοί: Jacob Νeil Boehm

Ερμηνεύουν: Courtney Walsh, Jeffrey Bihr, Paul Baird, Peter Ruocco, Angela M. Farr Schiller, Ariel Mazel-¬Gee

Υπεύθυνος Σκηνής: Brendon Martin

Βοηθός Υπεύθυνου Σκηνής: Logan Hehn

Βιογραφικά στοιχεία συντελεστών

Maurice Pate (Rush) Rehm

Καθηγητής, Καλλιτεχνικός Δ/ντης του SST, Σκηνοθέτης

Ιδρυτής και Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Stanford Summer Theatre (SST). Ο Rush Rehm είναι κάτοχος ΒΑ από το Princeton University, κάτοχος MA με ειδίκευση στις κλασικές σπουδές από το Melbourne University και κάτοχος PhD στο Δράμα από το Stanford  University. Έχει σκηνοθετήσει πολλές παραγωγές του SST, μεταξύ των οποίων: Λυσσιστράτη του Αριστοφάνη (σε διασκευή της Amy Freed), Faith Healer του Friel, Ηλέκτρα του Σοφοκλή, Ηλέκτρα του Ευριπίδη, Χοηφόρες του Αισχύλου, Οδύσσεια του Ομήρου (σε διασκευή του Oliver Taplin) και Copenhagen του Frayn. Έχει εμφανιστεί ως ηθοποιός σε παραγωγές του SST, όπως: Θείος Βάνιας (Αστρώβ), Το Μάθημα (Καθηγητής), Περιμένοντας τον Γκοντό (Πότζο), Ο Μπίντερμαν και οι Eμπρηστές (Μπίντερμαν), Ο Εραστής (Μαν/Μαξ), Les Blancs (Charles Morris), Παλιές Εποχές (Deeley). Έχει εργαστεί ως ηθοποιός ή σκηνοθέτης σε πολλά περιφερειακά θέατρα, μεταξύ των οποίων: Magic Theater (San Francisco), TheatreWorks (Silicon Valley), Alliance Theater και Seven Stages (Atlanta), Guthrie Theater (Minneapolis), Center Theater Group (Los Angeles), και Arena Stage (Washington, D.C.).

Συγγραφέας αρκετών βιβλίων για την ελληνική τραγωδία, είναι Καθηγητής Δράματος και Κλασικών Σπουδών στο Stanford University. Στο ενεργητικό του έχει πλήθος σκηνοθεσιών, παραγωγών, βραβείων, εκδόσεων, δημοσιεύσεων.

Κατερίνα Ζαχαρία

Καθηγήτρια, Συντονίστρια στο πρόγραμμα Αρχαίο Δράμα: Επιρροές και Σύγχρονες Προσεγγίσεις στις ΗΠΑ για το 2012

Τακτική Καθηγήτρια Κλασικής Φιλολογίας στο  Loyola Marymount University, Los Angeles.  Έχει πτυχίο Ψυχολογίας και Φιλοσοφίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στις κλασσικές σπουδές στο University College London. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα όπως το αρχαίο Ελληνικό δράμα και η επική ποίηση και η  αναβίωση τους σε μεταγενέστερες εποχές• η πολιτική και κοινωνική ιστορία της αρχαϊκής και κλασικής Ελλάδας• η Ελληνική εθνοτική ταυτότητα• οι αναβιώσεις της κλασικής Ελληνικής αρχαιότητας σε μεταγενέστερες εποχές• ο οπτικός πολιτισμός • και, οι σπουδές τουρισμού και πολιτιστικής κληρονομιάς. Έχει δημοσιεύσει πλήθος επιστημονικών άρθρων, βιβλίων και μονογραφιών όπως το Converging Truths: Euripides’ Ion και το Athenian Quest for Self-Definition (Leiden: Brill 2003). Πιο πρόσφατα επιμελήθηκε ενός συλλογικού τόμου με θέμα την Ελληνική εθνοτική  και πολιτισμική ταυτότητα από την αρχαιότητα ως σήμερα (Hellenisms: Culture, Identity and Ethnicity from Antiquity to Modernity. Aldershot: Ashgate Variorum 2008). Το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 διέμεινε στην Αθήνα ως επισκέπτρια ερευνήτρια της «Πρωτοβουλίας για την Ανάδειξη της Πολιτιστικής Κληρονομιάς»,  και του «Ιδρύματος Α. Σ. Ωνάσης» (Onassis Senior Foreign Fellow) μέσα στα πλαίσια της έρευνας της με θέμα “Postcards from Greece: The uses of antiquity in tourist brochures and popular culture in the interwar period.” Κατέχει σημαντική εμπειρία στην διοργάνωση ακαδημαϊκών συνεδρίων, θεατρικών παραστάσεων και εργαστηρίων,  καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και κινηματογραφικών αφιερωμάτων, και επιμορφωτικών σεμιναρίων.

Paul Baird

Ηθοποιός

Κάτοχος BFA από το UC Santa Barbara. Μεταξύ άλλων, έχει συμμετάσχει σε παραγωγές όπως το Cabaret  (Emcee), το Much Ado About Nothing (Balthazar, Accordionist), το The Tempest (Caliban).  Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή έργων όπως Ni Una Mαs (Voice 6) και δυο αυτοβιογραφικών solo-shows, το My Brother’s Keeper και το The White Knuckle Driver. Συμμετείχε στις ταινίες Spacing, My Night with Cunannan και EBX-¬2087. Έως σήμερα, έζησε και εργάσθηκε κυρίως εκτός Αμερικής, ως ηθοποιός, συγγραφέας, χορευτής και μουσικός.

Jeffrey Bihr

Καθηγητής, Ηθοποιός

Έχει εργαστεί ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, συνθέτης και παιδαγωγός τα τελευταία 30 χρόνια. Υπήρξε μέλος του Berkeley RepertoryTheater, είναι μέλος της  International  Acting  Company του Tadashi Suzuki και ιδρυτικό μέλος της εταιρείας SITI. Διδάσκει υποκριτική, Σαίξπηρ και κίνηση στο Stanford University. Έχει συνθέσει μουσική για πολλά θεατρικά έργα και ταινίες. Έχει εργαστεί ως μέλος του βασικού διδακτικού προσωπικού για 6 χρόνια στο πρόγραμμα MFA τουAmerican Conservatory Theater, δίδαξε στο Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου της Saratoga, στο studio Δραματικής Τέχνης του Λονδίνου και στο  Academy  de  Turk.  Έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία συμπεριλαμβανομένων του  Bay  Area  Critics  Circle  και του βραβείουCINDY για κινηματογραφική σύνθεση.

Jacob Boehm

Σχεδιαστής φωτισμών

Έχει εργασθεί στο σχεδιασμό φωτισμών για περισσότερες από 30 παραγωγές χορού, θεάτρου, όπερας, μουσικής, συναυλιών και επιδείξεων μόδας παρά το γεγονός ότι μόλις αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Stanford με πτυχίο στη μουσική. Πρόσφατα, επίσης, σχεδίασε τους φωτισμούς για τα μιούζικαλ City of Angels και The Color Purple, όπως και για το Stanford Summer Theater Festi

Taylor Brady

Μουσικός/ κρουστά

Γράφει και παίζει μουσική για περίπου μία δεκαετία. Εκτός της συνεργασίας του με το  Stanford Drama Department, έχει παίξει μουσική με το Stanford Dance Division καθώς και με  διάφορα άλλα μουσικά σύνολα, συμπεριλαμβανομένου του συγκροτήματός του,  Finding Jupiter.  Έχει παίξει μουσική στην Tucson Balalaika Orchestra, στο  Dambe  Project  West African Drum Ensemble, και στοRincon/University High Winds που εμφανίστηκε στο Carnegie Hall.

Angela M. Farr Schiller

Ηθοποιός

Υποψήφια διδάκτωρ στο Δράμα στο Stanford University. Κατέχει B.A. στη θεατρολογία από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στηνSanta Cruz, ενώ ολοκλήρωσε το τελευταίο έτος σπουδών  της στο Πανεπιστήμιο της πόλης Cape Town στη Νότια Αφρική. Απέκτησε μεταπτυχιακό  δίπλωμα ειδίκευσης στην Κοινωνική και Πολιτισμική Ανάλυση με κατεύθυνση  στις Αφρικάνικες Σπουδές από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης. Έχει συνεργαστεί με το La Jolla Playhouse (βραβευμένο με Tony Award) και το  Old  Globe  Theatre  στοSan Diego.  Έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις των βραβευμένων με  Emmy  προγραμμάτων του Kaiser Permanente EducationalTheatre και υπήρξε βασική χορεύτρια στην National Dance Company της Ghana. Υποδύθηκε την Ελένη στην παράσταση Όμηρος του Stanford Summer Theatre. Πρόσφατα, συμμετείχε στη συγγραφή και τη σκηνοθεσία του έργου The Knot, μιας παράστασης πολυμέσων για την Αφρικάνικη Διασπορά που αποτέλεσε παραγωγή του Stanford, ενταγμένη στο κύριο ρεπερτόριο του.

Katharine Hawthorne

Χορογράφος

Χορογράφος και χορεύτρια με έδρα της το San Francisco. Συμμετέχει σε παραγωγές των  Hope  Mohr Dance και Liss Fain Dance, ενώ έχει εμφανιστεί, μεταξύ άλλων, με τους  Ledges  and Bones, Robert Moses’ KIN,και James Sewell Ballet. Για τρίτη χρονιά χορογραφεί  για το Stanford Summer Theater.Το έργο της έχει παρουσιαστεί στο  San  Francisco  Bay Area,στο Chicago – High Concept Laboratories,στο SooVAC – Minneapolis, στο  DUMBO  Dance Festival- New York, αλλά και διεθνώς στο  The  International  Computer  Music Conference. Η Katharine κατέχει B.S. (Physics and Dance) με άριστα από το  Stanford  University.

Logan Hehn

Βοηθός Υπεύθυνου Σκηνής

Αποφοίτησε πρόσφατα από το Stanford University με πτυχίο στο Δράμα και ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα στη διεύθυνση σκηνής. Αξιοσημείωτες στιγμές γι’ αυτόν στη διεύθυνση σκηνής περιλαμβάνουν τις τρεις περιόδους με το  Stanford  Summer  TheatreFestival,  την U.S. West Coast Premiere του Taboos του Carl Djerassi, τις παραγωγές του Rent και του Major Barbara του StanfordDrama αλλά και έργα χορού/ κίνησης, συμπεριλαμβανομένων  μεταξύ άλλων του δικού του project, Voguette, και του Chocolate Heads Movement Group.

Brendon Martin

Υπεύθυνος Σκηνής

Τελειόφοιτος του Stanford University, μέλος του Ram Head Theatrical Society και του  Stanford  Drama. Γεννήθηκε στο Σικάγο και ασχολείται με το θέατρο από τα σχολικά του χρόνια. Σπουδάζει σκηνοθεσία και διεύθυνση σκηνής, ενώ έχει εκπαιδευθεί σε προγράμματα  των Πανεπιστημίων Stanford, UCLA, και Northwestern. Ο Brendon έχει επίσης  εργαστεί για το Public Theater της Νέας Υόρκης, το Steppenwolf στο Chicago ενώ εκτελεί καθήκοντα βοηθού αρθρογράφου για το Stanford Drama.

Ariel Mazel-Gee

Ηθοποιός

Τελειόφοιτη στο Stanford University με ειδίκευση στην Εθνολογία και το Δράμα. Έχει ασχοληθεί  με την υποκριτική και την θεατρική παραγωγή ως βασικό μέλος του προγράμματος Activist Mobilization Project (STAMP) του Stanford University και ως ενεργό μέλος του Ram’s Head Theatrical Society, όπως επίσης και ως ιδρυτικό μέλος του SHIFT Theatre στο Berkeley. Βετεράνος, καθώς έχει εμφανιστεί σε δύο περιόδους του  Stanford  Summer Theatre, η Areil συμμετείχε στην παραγωγή του SST, Ηλέκτρα του Σοφοκλή, όπως επίσης στο Wanderings of Odysseus (Οδύσσεια). Σπούδασε  υποκριτική  και τραγούδι  στο  Berkeley  Repertory School of Theater,στο California State Summer School for the Arts,  στο  Northwestern  University, στο Youth Musical Theater Company,  αλλά  και  στο πλευρό  της  Jennifer Palmer Boesing.

Peter Ruocco

Καθηγητής, Ηθοποιός

Έχει εργαστεί ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και παιδαγωγός θεάτρου στις Η.Π.Α. Έχει συμμετάσχει  σε παραγωγές όπως το Seagull της Εταιρείας Θεάτρου Marin,  το  Mary  Stuart στο Shotgun Players κ.α. Οι κινηματογραφικές και τηλεοπτικές συμμετοχές του περιλαμβάνουν  το You, Me and Dupree, το Lost, το Trauma και το ντοκιμαντέρ του PBS Jack Hall. Έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο της Χαβάης και στο Πανεπιστήμιο της Νοτιοανατολικής Αλάσκα. Διευθυντής Εκπαίδευσης για το project Literature to Life του TheAmerican Place Theatre της Νέας Υόρκης. Στο Out North Art House, στην Αλάσκα, δίδαξε και σκηνοθέτησε για το πρόγραμμα θεάτρου νέων ON STAGE. Κατέχει MFA στη σκηνοθεσία θεάτρου από το Πανεπιστήμιο  της Χαβάης και BA στη θεατρολογία από το Πανεπιστήμιο της Αλάσκα.

Connie Strayer

Σχεδιάστρια Κοστουμιών

Σχεδιάζει για το θέατρο, το χορό, την όπερα και τη μόδα, όπως για την Όπερα του San Jose, για το TheatreWorks, για την West Bay Opera. και για ένατη φορά για το  Stanford  Summer  Theatre. Έχει δουλέψει σε πολυάριθμα projects, όπως για το San FranciscoBallet, το The Firebird, το Classical Symphony και το Reflections (σε χορογραφία Yurie Possokhov), το Fifth Season και το Chi Lin (σε χορογραφία Helgi Tomasson) και το Carnival of Animals (σε χορογραφία Alexei Ratmansky). Άλλα έργα περιλαμβάνουν το  Martin Guerre  στο  Guthrie  Theater,  το Lambarena στο Singapore Dance Company και ποικίλα έργα για το  Alonzo  King Lines Ballet, το SmuinBallet και σειρά θεάτρων του Bay Area. Διδάσκει Design ως Λέκτορας  στο Stanford University και είναι μέλος του United ScenicArtists of America.

Courtney Walsh

Ηθοποιός

Η Courtney Walsh σπούδασε υποκριτική στο Yale University, όπου απέκτησε  B.A. στη θεατρολογία.  Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμες θεατρικές παραγωγές στην Αμερική και την Ευρώπη (από το 2006 και με το SST), όπως επίσης σε κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές. Κατά τη διάρκεια ενός διαλλείματος από την υποκριτική, απέκτησε πτυχίο στα νομικά και ανέλαβε την υπεράσπιση παιδιών που έχουν υποστεί κακοποίηση, με πιο πρόσφατη  υπόθεση στο Ανώτατο Δικαστήριο της Καλιφόρνια το 2008. Η δραστηριότητά της περιλαμβάνει ευρύ φάσμα συνεργασιών από το Κέντρο Θεάτρου του Los Angeles έως τη Νομική Σχολή του Los Angeles.

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ