Το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σας προσκαλεί στις 18 και 19 Ιουνίου 2016 στη Διεθνή Συνδιάσκεψη YouthDOCs με θέμα τη χρήση του θεάτρου ντοκουμέντο και του κινηματογραφικού ντοκιμαντέρ (θέατρο και βίντεο τεκμηρίωσης) στην εκπαίδευση και στην εμψύχωση ομάδων νέων.
«Βίντεο και Θέατρο Τεκμηρίωσης: καταγράφοντας κριτικές όψεις της νεανικής κουλτούρας στη σύγχρονη πραγματικότητα»
Η Διεθνής Συνδιάσκεψη YouthDOCs έχει θέμα τη χρήση του θεάτρου ντοκουμέντο και του κινηματογραφικού ντοκιμαντέρ (θέατρο και βίντεο τεκμηρίωσης) στην εκπαίδευση και στην εμψύχωση ομάδων νέων και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές, ειδικούς μέσων επικοινωνίας και θεάτρου, ακαδημαϊκούς, καλλιτέχνες, εμψυχωτές νέων. Η Συνδιάσκεψη YouthDOCs θα παρουσιάσει όλα «τα πνευματικά προϊόντα» και τα αποτελέσματα του Προγράμματος YouthDOCs (www.youthdocs.eu), όπως επίσης μεθοδολογίες από ανάλογες παγκόσμιες πρακτικές.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Το πρόγραμμα YouthDOCs εφαρμόστηκε στην Ελλάδα και στην Τουρκία από το 2014 μέχρι το 2016 και χρησιμοποίησε μαθητοκεντρική μεθοδολογία, συμπεριλαμβάνοντας τεχνικές ενεργητικής μάθησης σε ομάδες μαθητών και χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του βίντεο και του θεάτρου τεκμηρίωσης
Μαθητές από σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στις δύο χώρες, σε ομάδες, κλήθηκαν να προβληματιστούν πάνω στη διαπραγμάτευση, επιλογή, παραγωγή, καταγραφή και ανταλλαγή οπτικοακουστικών μηνυμάτων (video ή/και drama), πάνω σε θέματα, τα οποία πιστεύουν ότι πρέπει να διατηρηθούν από το φυσικό, ανθρωπογενές ή κοινωνικό περιβάλλον, ως αντιπροσωπευτικά για τη νεανική τους κουλτούρα και ταυτότητα. Η ερώτηση – έναυσμα ήταν: «ποια στοιχεία από την νεανική σας κουλτούρα θα επιλέγατε ως ομάδα για να δημιουργήσετε μια μικρή ταινία ή θέατρο τεκμηρίωσης, ώστε να την δώσετε σε μια άλλη ομάδα να την δει και να την σχολιάσει;» Και τα βίντεο και τα θεατρικά δρώμενα βασίστηκαν στις προσωπικές ιστορίες των μαθητών και είχαν τη μορφή ντοκουμέντων. Σε αυτές τις ταινίες ή θεατρικά δρώμενα τεκμηρίωσης οι μαθητές, σε συνεργασία με τοπικούς συνεργάτες, επιστημονικές ενώσεις, δήμους, κλπ. σε ένα πρώτο στάδιο, παρουσίασαν τις συλλογικές τους απόψεις για τη δική τους κοινότητα – περιοχή και σε μια δεύτερη φάση, για την κοινότητα της άλλης περιοχής της σύμπραξης.
Παρουσιάσεις:
• Ανέστης Αζάς, Καλλιτεχνικός Υπεύθυνος Πειραματικής Σκηνής Εθνικού Θεάτρου, Ελλάδα
• Κατερίνα Αλεξιάδη, Συντονίστρια του Προγράμματος, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής
• Ασημίνα Δημητρολοπούλου, Μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα
• Χρύσω Χαραλάμπους, ερευνήτρια θεάτρου και ψηφιακών τεχνών, εμψυχώτρια, Goldsmiths University, UK
• Αθανασία (Νάσια) Χολέβα, εκπαιδευτικός θεάτρου, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ελλάδα
• Eric Gijssen, εκπαιδευτικός οπτικοακουστικών μέσων, MAKS, Βέλγιο
• Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικός θεάτρου, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ελλάδα
• Peter Hussey, σκηνοθέτης και εκπαιδευτικός θεάτρου, Maynooth University, Crooked House Theatre Company, Ιρλανδία
• Τζωρτζίνα Κακουδάκη, σκηνοθέτης και εκπαιδευτικός θεάτρου, Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών προγραμμάτων, Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, Ελλάδα
• Μαίρη Καλδή, εκπαιδευτικός video και θεάτρου, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ελλάδα
• Ελένη Κρητικού, σύμβουλος αξιολόγησης, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, Ελλάδα
• Μαρία Λεωνίδα, εκπαιδευτικός μέσων/video, Κέντρο ΚΑΡΠΟΣ, Ελλάδα
• Γιάννης Λεοντάρης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα
• Μυρτώ Πίγκου – Ρεπούση, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Κύπρος
• Hürcan Tarhan, εκπαιδευτικός μέσων/video και θεάτρου, IEA, Τουρκία
• Θεοδώρα Μαλλιαρού, κινηματογραφίστρια, εκπαιδευτικός μέσων/video, Κέντρο ΚΑΡΠΟΣ, Ελλάδα
• Άννα Τζάκου, Σκηνοθέτης θεάτρου τεκμηρίωσης και ερευνήτρια, Exeter University, Μεγάλη Βρετανία
• Πρόδρομος Τσινικόρης, Καλλιτεχνικός Υπεύθυνος Πειραματικής Σκηνής Εθνικού Θεάτρου, Ελλάδα
• Esra Acungil Tüysüz, εκπαιδευτικός θεάτρου, IEA, Τουρκία
• Eyüp Emre Uçaray, σκηνοθέτης και περφόρμερ, ιδρυτής του Ikinci Kat Theatre, Τουρκία
• Χριστίνα Ζώνιου, Μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, διδάσκουσα Υποκριτικής & Κοινωνικού Θεάτρου, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα
Εργαστήρια
• Ανέστης Αζάς και Πρόδρομος Τσινικόρης, Καλλιτεχνικοί Υπεύθυνοι Πειραματικής Σκηνής Εθνικού Θεάτρου, Ελλάδα
• Eric Gijssen, εκπαιδευτικός οπτικοακουστικών μέσων, MAKS, Βέλγιο
• Τζωρτζίνα Κακουδάκη, σκηνοθέτης και εκπαιδευτικός θεάτρου, Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών προγραμμάτων, Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, Ελλάδα
• Μαρία Λεωνίδα, εκπαιδευτικός μέσων/video, Κέντρο ΚΑΡΠΟΣ, Ελλάδα
• Άννα Τζάκου, σκηνοθέτης θεάτρου τεκμηρίωσης και ερευνήτρια, Exeter University, Μεγάλη Βρετανία
• Peter Hussey, σκηνοθέτης και ερευνητής, Maynooth University, Crooked House Theatre Company, Ιρλανδία
• Eyüp Emre Uçaray, σκηνοθέτης και περφόρμερ, ιδρυτής του Ikinci Kat Theatre, Τουρκία
• Eda Er, μουσικός, συνθέτης, σχεδιάστρια ήχου, Ikinci Kat Theatre, Τουρκία
Επιστημονική Επιτροπή:
Χριστίνα Ζώνιου, Μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, διδάσκουσα Υποκριτικής & Κοινωνικού Θεάτρου, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα
Κατερίνα Αλεξιάδη, Συντονίστρια του προγράμματος YouthDOCs, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων, ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής, Ελλάδα
Άλκηστις Κοντογιάννη, Καθηγήτρια, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα
Αστέριος Τσιάρας, Αν. Καθηγητής, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα
Γιάννης Λεοντάρης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα SerkanTekgüzel, καθηγητής, BiMEM Τουρκία
Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικός θεάτρου, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Hürcan Tarhan, οπτικοακουστικά μέσα/βίντεο και θέατρο, IEA, Τουρκία
Μένανδρος Θεοδωρίδης, οπτικοακουστικά μέσα/βίντεο, Κέντρο Καρπός, Ελλάδα
Μαρία Λεωνίδα, οπτικοακουστικά μέσα/βίντεο, Κέντρο Καρπός, Ελλάδα
Αθανασία Χολέβα, εκπαιδευτικός θεάτρου, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Esra Acungil Tüysüz, εκπαιδευτικός θεάτρου, IEA Τουρκία
Osman Tosun θέατρο, IEA Τουρκία
Ελένη Κρητικού, Αξιολόγηση και Αποτίμηση, ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής, Ελλάδα
Οργανωτική Επιτροπή
Κατερίνα Αλεξιάδη, συντονίστρια του προγράμματος YouthDOCs, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων, ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής, Ελλάδα
Χριστίνα Ζώνιου, διδάσκουσα Υποκριτικής & Κοινωνικού Θεάτρου, Μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα
Esra Acungil Tüysüz, εκπαιδευτικός θεάτρου, IEA Τουρκία
Mr HürcanTarhan, εκπαιδευτικός θεάτρου /βίντεο, IEA Τουρκία
Μαρία Λεωνίδα, οπτικοακουστικά μέσα/βίντεο, Κέντρο Καρπός, Ελλάδα
Φιλοξενία:
Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ. Δήμου Ναυπλιέων
Διοργάνωση:
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, Ελλάδα
Τοπική Διεύθυνση Εκπαίδευσης Bayrampaşa, Istanbul, Tουρκία
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Σχολή Καλών Τεχνών, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Ελλάδα
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ελλάδα
ΚΑΡΠΟΣ, Κέντρο Εκπαιδευτικών Δράσεων και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας, Ελλάδα
Ένωση Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Yeniliki Eğitimciler Derneği, Τουρκία
Ένα πρόγραμμα ERASMUS+ (KA2) (2014-2016)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016 (ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ)
9.00 -9.30 ΕΓΓΡΑΦΕΣ
9.30-10.00 Εναρκτήριοι Χαιρετισμοί
•Άλκηστις Κοντογιάννη, Καθηγήτρια, Κοσμήτορας της Σχολής Καλών Τεχνών και Πρόεδρος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα
•Στέφανος Καπέλλας, Διευθυντής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, Ελλάδα
•Serkan Tekgüzel, Συντονιστής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Διεύθυνση Εκπαίδευσης, Bayrampaşa, Κωνσταντινούπολη, Τουρκία, BiMEM,TR
10.00-11.00 1η Συνεδρία: Το πρόγραμμα YouthDOCs (Ελληνικά και Αγγλικά)
Πρόεδρος: Άλκηστις Κοντογιάννη
• Κατερίνα Αλεξιάδη, συντονίστρια του προγράμματος YouthDOCs, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων, ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής, Ελλάδα, Νίκος Γκόβας, εμψυχωτής θεάτρου, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ελλάδα, Μένης Θεοδωρίδης, εμψυχωτής οπτικοακουστικών μέσων και συν-ιδρυτής του Κέντρου ΚΑΡΠΟΣ, Ελλάδα: “Το πρόγραμμα YouthDOCs: συμμετέχοντες, σκοποί και μεθοδολογία.”
• Esra Acungil Tüysüz, εμψυχώτρια θεάτρου, IEA, Τουρκία, Hürcan Tarhan, εμψυχωτής θεάτρου και οπτικοακουστικών μέσων, IEA, Τουρκία, Μαρία Λεωνίδα, εμψυχώτρια οπτικοακουστικών μέσων και συν-ιδρυτής του Κέντρου ΚΑΡΠΟΣ, Ελλάδα, Νάσια Χολέβα εμψυχώτρια θεάτρου, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ελλάδα: “YouthDOCs: Η δουλειά των μαθητών κατά τη διάρκεια του προγράμματος YouthDOCs”
Συζήτηση
11.00 – 11.30 Διάλειμμα για καφέ
11.30 – 13.00 2η συνεδρία: Θέατρο τεκμηρίωσης, βίντεο και οπτικοακουστικά μέσα με νέους: Διεθνείς καλές πρακτικές
Πρόεδρος: Χριστίνα Ζώνιου
• Μαρία Λεωνίδα, σκηνοθέτης κινηματογράφου, συν-ιδρύτρια του Κέντρου ΚΑΡΠΟΣ, Ελλάδα: “Μια ματιά στην πόλη: ένα συλλογικό εφηβικό ντοκουμέντο”
•Τζωρτζίνα Κακουδάκη, σκηνοθέτις και εμψυχώτρια θεάτρου, Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Ελληνικό Φεστιβάλ, Ελλάδα: “Δημιουργώντας χώρο ανάμεσα στις κουλτούρες”
• Ασημίνα Δημητρολοπούλου, σκηνογράφος, μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα: “Το αστικό τοπίο ως σκηνή: παιδαγωγικές προσεγγίσεις”
• Γιάννης Λεοντάρης, σκηνοθέτης θεάτρου και κινηματογράφου, Πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα: “Το θέατρο είναι το σπίτι σου! Πού είναι το σπίτι σου;”
• Ανέστης Αζάς και Πρόδρομος Τσινικόρης, Καλλιτεχνικοί Υπεύθυνοι Πειραματικής Σκηνής Εθνικού Θεάτρου, Ελλάδα: “Ουτοπία σε εξέλιξη: Παρουσίαση του προγράμματος”
Συζήτηση
13.00 -14.40 3η συνεδρίαση: Θέατρο τεκμηρίωσης, βίντεο και οπτικοακουστικά μέσα με νέους: Διεθνείς καλές πρακτικές
Πρόεδρος: Μαρία Λεωνίδα
• Μυρτώ Πίγκου – Ρεπούση, εμψυχώτρια θεάτρου και ερευνήτρια, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Κύπρος: “Radicalhope: ένα διαπολιτισμικό πρόγραμμα, που βασίζεται στο θέατρο τεκμηρίωσης / αφηγηματικό θέατρο.”
• Peter Hussey, σκηνοθέτης και ερευνητής θεάτρου, Maynooth University, καλλιτεχνικός διευθυντής του Crooked House Theatre Company, Ιρλανδία: “Νιότη καλά καθοδηγημένη: Το καινοτόμο θέατρο ως ένας τρόπος για να διερευνήσουμε την καθημερινή ζωή και τις εμπειρίες των νέων”
• Eyüp Emre Uçaray, σκηνοθέτης και περφόρμερ, ιδρυτής του Ikinci Kat Theatre, Τουρκία: “Το εναλλακτικό θέατρο στην Κωνσταντινούπολη και το θέατρο Ikinci Kat”
• Eric Gijssen, εκπαιδευτικός οπτικοακουστικών μέσων, MAKS, Βέλγιο: “Απεικόνισε τον εαυτό σου, φαντάσου τη γειτονιά σου”
• Χρύσω Χαραλάμπους, εμψυχώτρια θεάτρου και οπτικοακουστικών μέσων, Goldsmiths University & Cyprus Educational Mission in the UΚ, Μεγάλη Βρετανία: “Πολυγλωσσία, Ψηφιακά Μέσα και Τέχνες: Συσχετίσεις”
Συζήτηση
14.40 – 15.40 Μεσημεριανό Φαγητό και προβολές ταινιών του YouthDOCs
16.50-19.50 Εργαστήρια Μέρος I
Χώρος 1. Ανέστης Αζάς και Πρόδρομος Τσινικόρης, Καλλιτεχνικοί Υπεύθυνοι Πειραματικής Σκηνής Εθνικού Θεάτρου, Ελλάδα: “Ουτοπία σε εξέλιξη: Εργαστήριο”
Χώρος 2. Eric Gijssen, εκπαιδευτικός οπτικοακουστικών μέσων, MAKS, Βέλγιο: “Απεικόνισε τον εαυτό σου, φαντάσου τη γειτονιά σου”
Χώρος 3. Έλληνες και Τούρκοι YouthDOCs’ εμψυχωτές YouthDOCs θέατρο
Εξωτερικός χώρος: Άννα Τζάκου, σκηνοθέτης και υποψήφια διδάκτωρ της site-specific performance πρακτικής, Exeter University, Μεγάλη Βρετανία: “…εκεί, όπου αισθάνομαι ότι ανήκω: εξερευνώντας τον χώρο ως σωματική εμπειρία”
20.00 -21.30 Παράσταση θεάτρου τεκμηρίωσης – Φοιτητές/τριες Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
(Περιπατητική παράσταση / Ναύπλιο – παλιά πόλη)
ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016 (ΘΕΑΤΡΟ ΤΡΙΑΝΟΝ)
09.30 – 11.30 5η συνεδρία: Πρόγραμμα YouthDOCs – Εφαρμογή
Πρόεδρος: Νίκος Γκόβας
• Ελένη Κρητικού, σύμβουλος αξιολόγησης, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, Ελλάδα:“YouthDOCs: πέτυχε το πρόγραμμα τους στόχους του;”
• Μαίρη Καλδή, Βιβή Αντωνογιάννη (3ο Γυμνάσιο Αχαρνών), Ελλάδα, Hürcan Τarhan, Osman Tosun (TCMB), Τουρκία: “Στρογγυλό Τραπέζι εκπαιδευτικών του YouthDOCs: Βίντεο Docs”
• Μαίρη Πατρινέλλη, Τατιάνα Ροδόλφου (3ο Γυμνάσιο Γέρακα), Τζούλια Εφετζή, Ζάννα Ζέριγκα (5ο Γυμνάσιο Αχαρνών), Ευαγγελία Κονδάκη (Λύκειο Βάρης), Ελλάδα, Esra Acungil Tüysüz, Bayrampasa Mobil İHO, Τουρκία: “Στρογγυλό Τραπέζι εκπαιδευτικών: Θέατρο Docs”
11.00 – 11.30 Διάλειμμα για καφέ
12.00 – 13.00 6η συνεδρία: Πρόγραμμα YouthDOCs– Πνευματικά Προϊόντα
Πρόεδρος: Κατερίνα Αλεξιάδη
• Χριστίνα Ζώνιου, διδάσκουσα Υποκριτικής & Κοινωνικού Θεάτρου, Μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα: “YouthDOCs– ένας οδηγός για εκπαιδευτικούς”
• Θεοδώρα Μαλλιαρού, κινηματογραφίστρια, εκπαιδευτικός οπτικοακουστικών μέσων/video, Κέντρο ΚΑΡΠΟΣ, Ελλάδα: “ Το “YouthDOCS …με τη δική μας ματιά” – μια διαδραστική πλατφόρμα και ένα εικονικό φεστιβάλl”
• Μαρία Λεωνίδα, σκηνοθέτης κινηματογράφου, συν-ιδρύτρια του Κέντρου ΚΑΡΠΟΣ, Ελλάδα, Κατερίνα Αλεξιάδη, συντονίστρια του προγράμματος YouthDOCs, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων, ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής, Ελλάδα, Μαίρη Καλδή, εμψυχώτρια βίντεο και θεάτρου, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ελλάδα, Hürcan Tarhan, εμψυχωτής θεάτρου και οπτικοακουστικών μέσων, IEA, Τουρκία, Esra Acungil Tüysüz, εμψυχώτρια θεάτρου, IEA, Τουρκία: “YouthDOCs: διδακτικό υλικό”
Συζήτηση – Συμπεράσματα
14.00 -15.00 Μεσημεριανό Φαγητό
17.00 – 20.00 Εργαστήρια Μέρος IΙ
Χώρος 1. Peter Hussey, σκηνοθέτης και ερευνητής θεάτρου, Maynooth University, καλλιτεχνικός διευθυντής του Crooked House Theatre Company, Ιρλανδία: “Παίζοντας ο ένας τον άλλον”
Χώρος 2. YouthDOCs εμψυχωτές “YouthDOCs βίντεο”
Χώρος 3. Eyüp Emre Uçaray, σκηνοθέτης και περφόρμερ και Eda Er, μουσικός, συνθέτης, σχεδιάστρια ήχου, Ikinci Kat Theatre, Τουρκία: “Θεατρική πράξη με ντοκουμέντα και ήχος με ντοκουμέντα στον χώρο”
Εξωτερικός χώρος: Τζωρτζίνα Κακουδάκη, σκηνοθέτης και εμψυχώτρια θεάτρου, Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Ελληνικό Φεστιβάλ, Ελλάδα: “Δημόσιο Σήμα: επανακαθορίζοντας την πόλη”