Παρμένος από το γνωστό τσιτάτο του στέμματος, ο τίτλος της έκθεσης δίνει το ύφος στην δουλειά του καλλιτέχνη που παρουσιάζεται στην οικία του Ίωνα Βορρέ.
Ο Κωνσταντίνος Παπαμιχαλόπουλος συνομιλεί με την παράδοση, με 25 έργα του που δημιουργήθηκαν ειδικά για να κρεμαστούν με μαεστρία, ανάμεσα σε βημόθυρα, φαγιάνς, μεταβυζαντινές εικόνες και αντικείμενα άλλοτε καθημερινής χρήσης, σήμερα εκθέματα υψηλής λαϊκής τέχνης, που απέκτησε σε βάθος δεκαετιών ο μεγάλος συλλέκτης. Στην έκθεση ο καλλιτέχνης απεικονίζεται άλλοτε ως εστεμμένος βασιλιάς, άλλοτε ως «σύντροφος» με στρατιωτική στολή και άλλοτε ως ταγός μπολιβαριανής χώρας. Τοποθετεί κουφάρια ψαριών ως πολεμικές μηχανές βγαλμένες από τον κόσμο του Ιερώνυμου Μπος δίπλα σε θωρηκτά του ελληνικού στόλου και εισάγει ντελικάτες ζωόμορφες «κυρίες της αυλής» και γκροτέσκες φιγούρες στρατιωτικών απέναντι στους ένδοξους ήρωες της εθνεγερσίας ή τα βασιλικά πρόσωπα, για να εντάξει το ιδιαίτερο βλέμμα του στην ελληνική παράδοση.
Έργα που δεν μοιράζονται μόνο τον χώρο με τα εκθέματα του λαογραφικού Μουσείου Βορρέ, αλλά τεχνικές και θεματολογίες, δημιουργούν αφηγήσεις σε χρόνους παράλληλους. Ζωγραφική προσεγμένη στην παραμικρή της λεπτομέρεια, με αυγοτέμπερα πάνω σε φύλλα χρυσού, σχολιάζει καταστάσεις και συμβολισμούς, υπογραμμίζει εικόνες που έχουν δημιουργήσει συνειδήσεις και τελικά επιχειρεί μια συνομιλία με ένα πολύ επίκαιρο παρελθόν.