Έλη Δρίβα: Αγάπη & αφοσίωση είναι επιλογή του ανθρώπου κι όχι υποχρέωση της κάθε μήτρας

Η Έλη Δρίβα γράφει στο CultureNow για το νέο έργο της Ευαγγελίας Γατσωτή «Η playlist μιας faultless μητρότητας», για τους συνεργάτες της στην παράσταση, και φυσικά για το ρόλο της ως «Νόη».

«Η playlist μιας faultless μητρότητας»... Ένας τίτλος που ακόμα και στην εκφώνηση, δυσκολεύει. Faultless = αψεγάδιαστος/η/ο!

Η Ευαγγελία Γατσωτή υπογράφει το έργο αυτό και διαχωρίζει όρια μεταξύ μητρότητας και επιλογής. 

Η Βούλα, μια διάσημη DJ της εποχής της (δεκαετία ’80), αποφασίζει να αποσυρθεί από τις σκηνές και να ζήσει στη φύση, εγκαταλείποντας καριέρα, θαυμαστές αλλά και τα παιδιά της. Η Σοφία και η Νόη καλούνται να υιοθετήσουν την ενηλικίωσή τους μέσα από την απουσία της, να αναμετρηθούν ανάμεσα σε πόνο, επιθυμίες, οργή και ζωή έχοντας μόνο η μία την άλλη. Μετά από πολλά χρόνια, η Βούλα εγκαταλείπει το κτήμα οπού έμενε και επιδιώκει την επιστροφή της στις σχέσεις που άφησε μετέωρες, αγνοώντας το κενό των χρόνων και των πληγών. Έρχεται αντιμέτωπη με τη μοναξιά, τον πόνο, την ανασφάλεια που προκαλεί η έλλειψη μητρικής αγάπης και τους αμυντικούς μηχανισμούς δυο γονεοποιημένων παιδιών. Παρόλα αυτά, η Βούλα ή αλλιώς Bullet (stage name), καταφέρνει να διαταράξει την (αν-)ισορροπία στη ζωή των κοριτσιών και να δώσει ρηξικέλευθα τη λύση στα κορίτσια της, όπως συχνά κάνουν οι μαμάδες…

Θα διαθέσω λίγες γραμμές για να σας συστήσω το ρόλο μου. Η Νόη είναι η μικρότερη κόρη της ιδιότυπης αυτής – για την κοινωνία – οικογένειας. Έζησε τα πρώτα εννέα  χρόνια της ζωής της μαζί με τη μαμούλα (όπως την προσφωνούσε μέχρι τότε), τη Σοφία και τον εν διαστάσει σύζυγο της Βούλας και πατέρα της. Είναι μια γυναίκα ανεξάρτητη, καλλιεργημένη. Λειτουργεί με τη λογική, προφανώς για να επιβιώσει από το παρελθόν της. Τα τελευταία χρόνια συγκατοικεί με την αδερφή της και τον σύζυγό της, Βίκτωρα, με σκοπό να τη στηρίξει οικονομικά και κυρίως, ψυχολογικά.

Η απόφαση της Βούλας ήταν ρωγμή που δόνησε όλες τις ενήλικες επιλογές της, παρόλο που ο πατέρας της φρόντισε και στήριξε το πνευματικό της υπόβαθρο και τις υλικές της ανάγκες. Μέσα σε αυτήν ασφυξία, η Σοφία είναι η ανάσα της, η αγκαλιά της.

Έχουν δώσει όρκο πως ουδέν εμπόδιο θα στερήσει αυτή τη ζέση.

Θα είναι αγκαλιά δίχως πόδια.

Η Νόη έρχεται κοντά με τα λάθη της, την προδοσία αλλά και την άδολη αγάπη.

Είναι μια λίστα που επισημαίνει πως η φροντίδα, η αγάπη και η αφοσίωση είναι επιλογή του ανθρώπου κι όχι υποχρέωση της κάθε μήτρας.

Έχω τη χαρά να συμμετέχω στην παράσταση της Κατερίνας Πολυχρονοπούλου και της Έλενας Τυρέα και να ερευνήσω δίπλα σε άξιους συναδέλφους, Δήμητρα Σύρου και Αλέξανδρο Δαρμανή, έχοντας ως κοινή αναφορά την ελευθερία της επιλογής.

Επιτρέψτε μου να αναφέρω τους συντελεστές ονομαστικά. Άλλωστε, μια παράσταση υφίσταται με ένα θεατή στην πλατεία αλλά πολλούς στα παρασκήνια, στο καμαρίνι, στο ηλεκτρολογείο.

Ερμηνεύουν (αλφαβητικά): Αλέξανδρος Δαρμανής, Έλη Δρίβα,  Κατερίνα Πολυχρονοπούλου, Δήμητρα Σύρου
Κείμενο: Ευαγγελία Γατσωτή
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Πολυχρονοπούλου – Έλενα Τυρέα
Σκηνικά – Κοστούμια: Αγγελίνα Παγώνη
Μουσική Επιμέλεια –Musicediting: Χριστίνα Σιμιτζή
Χορογραφίες – κινησιολογία: Αναστασία Γεωργαλά
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριάνθη Κολιάκη
Σχεδιασμός φωτισμών: Χριστίνα Φυλακτοπούλου
Φωτογραφίες: Αγγελίνα Παγώνη
Trailer: Στέφανος Κοσμίδης
Επικοινωνία: Μαριάννα Παπάκη – Νώντας Δουζίνας
Παραγωγή: ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ

Διαβάστε επίσης:

Η playlist μιας faultless μητρότητας, της Ευαγγελίας Γατσωτή στο Vault

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ