Η ζωή μιας γυναίκας που πάσχει από κάποια ασθένεια μπαίνει στο μικροσκόπιο επί σκηνής. Η Σουζάνε Κένεντι εξερευνά με φουτουριστική αισθητική τη δυναμική σχέση ανάμεσα στο ανθρώπινο σώμα, την τεχνολογία και την τέχνη στη μεταπανδημική εποχή. Ποια είναι η φύση της πραγματικότητας; Πώς συγκροτείται ο εαυτός; Τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος;
Ο θαυμαστός, σκληρός κόσμος της Σουζάνε Κένεντι
Η Σουζάνε Κένεντι δεν αφήνει τα πράγματα στη μέση. Ο κόσμος που δημιουργεί έχει τη δική του λογική, τους δικούς του κανόνες, τη δική του ηθική (The Theatre Times, Maria Delgado). Επίκεντρο της παράστασης είναι η καθημερινότητα της Άντζελα, μιας ινφλουένσερ που ποστάρει βίντεο στο YouTube. Μέσα από το πρίσμα της μυστηριώδους ασθένειάς της έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τις στιγμές που μεσολαβούν στη ζωή μιας γυναίκας από τη γέννηση μέχρι τον θάνατό της.
Παρασύροντάς μας σε μια μεταμοντέρνα, πολυμεσική προσέγγιση της πραγματικότητας η Γερμανίδα σκηνοθέτης προβάλλει τα θεμελιώδη ερωτήματα της ύπαρξης και της ταυτότητας. Όλοι οι άνθρωποι έρχονται κάποτε αντιμέτωποι με τους δαίμονές τους. «Φτάνουμε σε ένα σταυροδρόμι –μερικές φορές μέσω μιας ασθένειας, άλλες μέσω μιας απώλειας ή μιας κρίσης– και συνειδητοποιούμε ότι, ναι, πρέπει να αλλάξουμε» δηλώνει η Κένεντι.
Η Σουζάνε Κένεντι και ο Μάρκους Σελγκ συνεργάζονται από το 2016. Η Σουζάνε Κένεντι, τακτική συνεργάτιδα της Φόλκσμπύνε, είναι μια από τις πιο διακριτές φωνές του Ευρωπαϊκού Θεάτρου. Συστήθηκε στο ελληνικό κοινό το 2019 με την παράσταση Αυτόχειρες παρθένοι στο πλαίσιο του Φεστιβάλ.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Τα έργα της συνιστούν ένα επιδραστικό εγχείρημα μεταφοράς της πραγματικότητας στη σκηνή. Εξερευνά τα θολά όρια ανάμεσα στο σώμα και τη μηχανή. Μέσω της χρήσης ηχογραφημένων διαλόγων, ομοιωμάτων, μασκών και πολυμέσων οι παραστάσεις της αμφισβητούν τις σταθερές αναπαραστάσεις της πραγματικότητας και μας καλούν να αναρωτηθούμε ποιοι είμαστε και ποιος είναι ο λόγος της ύπαρξής μας.
Ο Μάρκους Σελγκ είναι ένας multimedia artist ο οποίος αναζητά τα σημεία τομής της αρχαίας μυθολογίας, της ψηφιακής τεχνολογίας και της ανθρώπινης συνείδησης. Στα έργα του εξερευνά τις δυνατότητες και τις συνέπειες που έχει το γεγονός ότι ζούμε σε έναν ψηφιακό κόσμο ο οποίος χαρακτηρίζεται από τη συνεχή ροή δεδομένων και πληροφοριών.
Ταυτότητα της παράστασης Angela (a strange loop)
- Σύλληψη – Κείμενο – Σκηνοθεσία Susanne Kennedy
- Σύλληψη – Σχεδιασμός σκηνικού Markus Selg
- Ηχητικός σχεδιασμός Richard Alexander
- Soundtrack Richard Alexander, Diamanda La Berge Dramm
- Ζωντανή μουσική Diamanda La Berge Dramm
- Σχεδιασμός βίντεο Rodrik Biersteker, Markus Selg
- Κοστούμια Andra Dumitrascu
- Δραματουργία Helena Eckert
- Σχεδιασμός φωτισμού Rainer Casper
- Καλλιτεχνική συνεργάτιδα & Tours Deputy Artistic Direction Αναπληρώτρια καλλιτεχνική διευθύντρια περιοδείας Friederike Kötter
- Βοηθός σκηνής Lili Süper
- Βοηθοί ενδυματολόγου Anna Jannicke, Anastasia Pilepchuk
- Παίζουν Diamanda La Berge Dramm, Ixchel Mendoza Hernández, Kate Strong, Tarren Johnson, Dominic Santia
- Με τις φωνές των Ethan Braun, Rita Kahn Chen, Diamanda La Berge Dramm, Ixchel Mendoza Hernández, Tarren Johnson, Susanne Kennedy, Ruth Rosenfeld, Dominic Santia, Rubina Schuth, Cathal Sheerin, Marie Schleef, Kate Strong
- Παραγωγή Ultraworld Productions
- Οργάνωση περιοδείας και διεθνής διανομή Something Great
- Συμπαραγωγή Wiener Festwochen (Αυστρία), Festival d’Automne à Paris & Odéon – Théâtre de l’Europe (Γαλλία), Festival d’Avignon (Γαλλία), Holland Festival (Ολλανδία), Kunstenfestivaldesarts (Βέλγιο), National Theatre Drama – Prague Crossroads (Πράγα), Romaeuropa Festival (Ιταλία), Teatro Nacional de São João (Πορτογαλία), Volksbühne am Rosa-Luxemburg-Platz (Γερμανία)
Με την υποστήριξη του Stichting Ammodo και του Kulturstiftung des Bundes με τη χρηματοδότηση του Επιτρόπου Πολιτισμού και ΜΜΕ της ομοσπονδιακής κυβέρνησης της Γερμανίας.
Photo credit: ©Julian Roder
Διαβάστε επίσης:
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Η οπτική ταυτότητα και το Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα 2024
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024: Οι παραγωγές που θα παρουσιαστούν στην Πειραιώς 260