Μετά το Real Good Time / All!, μία παιγνιώδη διασταύρωση συναυλίας και παράστασης χορού, που παρακολουθήσαμε από τους εξαιρετικούς Kinkaleri στο BIOS, αναμένουμε με ενδιαφέρον τις επόμενες ξένες μετακλήσεις.

Πιο συγκεκριμένα:

Η Δανή χορεύτρια και χορογράφος Μέτε Ίνγκβαρτσεν, προκαλεί το κοινό και εγκαινιάζει με το 69 Positions έναν νέο κύκλο στο έργο της, όπου δίνει έμφαση στη σχέση ανάμεσα στις πολιτικές του σώματος και στις κοινωνικές δομές (1-3/7, Πειραιώς Β). Μία σόλο παράσταση που διερευνά το ζήτημα της σεξουαλικότητας, την αλληλεπίδραση μεταξύ φυσικού και τεχνητού και τα όρια μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού χώρου.

Η γεννημένη στο Κάβο Βέρντε Μαρλένε Μοντέιρο Φρέιτας είναι μία ακόμα DNA panorama artist που φιλοξενείται στο Φεστιβάλ Αθηνών , μαζί με την ομάδα της, P.OR.K (Πορτογαλία / Πράσινο Ακρωτήρι). Η παράσταση Bάκχες: πρελούδιο κάθαρσης, είναι η πιο πρόσφατη παράσταση της χορεύτριας και χορογράφου, που έρχεται στην Αθήνα αμέσως μετά την πρεμιέρα της (5-6/7, Πειραιώς Η).

Ένα τεράστιο όνομα της αγγλικής χορευτικής σκηνής, ο χορογράφος και συνθέτης Χόφες Σέχτερ, παρουσιάζει τη νέα του δημιουργία, που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιούνιο στο Παρίσι (10-24 Ιουνίου | La Villette, σε συνεργασία με το Théâtre de la Ville). Στο Grand Finale το κοινό θα δει επί σκηνής οκτώ χορευτές από διαφορετικές χώρες, σε περίτεχνα σμιλεμένα χορογραφικά μοτίβα με ζωντανή μουσική (8-9/7, Πειραιώς Δ).

Ο Καταλανός χορογράφος Πέρε Φάουρα, γνωστός για τις δουλειές-μελέτες πάνω στην ποπ κουλτούρα, ενώνει επαγγελματίες και εθελοντές χορευτές σε μία παράσταση που δίνει νέο νόημα στον γνωστό σε όλους μας Πυρετό το Σαββατόβραδο. Το Sweet Fever (16-17/7, BIOS), βρίσκεται σε διάλογο με ποικίλα θεατρικά στοιχεία, βίντεο, μουσική, φώτα και μοιάζει με ένα μεγάλο πάρτυ.

Γεννημένη στη Ρουάντα και εγκατεστημένη στη Γαλλία, η χορεύτρια, χορογράφος, τραγουδίστρια και περφόρμερ Ντοροτέ Μυνιανεζά παρουσιάζει μία από τις πιο πολυαναμενομενες παραστάσεις παγκοσμίως. Το Unwanted /Ανεπιθύμητα μιλάει για τα παιδιά που γεννήθηκαν από τους βιασμούς που έγιναν στον πόλεμο της Ρουάντα. Μια μεγάλη διεθνής συμπαραγωγή που έρχεται στην Αθήνα (18-19/7, Πειραιώς Η) αμέσως μετά την πρεμιέρα της στην Αβινιόν.

Ας μην ξεχνάμε, βέβαια, και την παρουσία ενός από τους σπουδαιότερους χορευτές όλων των εποχών, αυτή τη φορά στο ρόλο του ηθοποιού. Ο Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ συνεργάζεται και πάλι με τον σπουδαίο σκηνοθέτη Ρόμπερτ Ουίλσον και παρουσιάζουν ένα ξεχωριστό θέαμα εμπνευσμένο και αυτό από τον χορό. Τα ημερολόγια του θρυλικού χορευτή Βάσλαβ Νιζίνσκι αποτελούν τη βάση για το Γράμμα σ’ έναν άντρα, τη σόλο πολυαναμενόμενη παράσταση, που είναι ήδη sold out η οποία θα παρουσιαστεί για τέσσερις βραδιές στην Αθήνα (10-13/7).

Το πρόγραμμα των παραστάσεων διαμορφώνεται ως εξής:

• Μέτε Ίνγκβαρτσεν – 69 Positions, [1 – 3/7, Πειραιώς 260, Χώρος Β – στις 21:00 | Διάρκεια: 105 λεπτά]

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: Από 15€ έως 20€, Φοιτητικό: 10€, ΑΜΕΑ: 5€, Ανέργων: 5€ (Ακατάλληλο για ανηλίκους)

• Μαρλένε Μοντέιρο Φρέιτας – P.OR.KBάκχες: πρελούδιο κάθαρσης, [5-6/7, Πειραιώς 260, Χώρος Η – στις 21:00 | Διάρκεια: 2 ώρες και 20 λεπτά ]

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: Από 20€ έως 25€, Φοιτητικό: 12€, ΑΜΕΑ: 5€, Ανέργων: 5€

• Χόφες Σέχτερ – Grand Finale, [8-9/7, Πειραιώς 260, Χώρος Δ – στις 21:00]

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: Από 25€ έως 30€, Φοιτητικό: 15€, ΑΜΕΑ: 5€, Ανέργων: 5€

• Πέρε Φάουρα – Sweet Fever, [16-17/7, Bios – στις 21:00]

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: Από 15€ έως 20€, Φοιτητικό: 10€, ΑΜΕΑ: 5€, Ανέργων: 5€

• Ρόμπερτ Γουίλσον – Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ – Γράμμα σ’ έναν άντρα (Βασισμένο στα ημερολόγια του Νιζίνσκι) [10-13/7, Εθνικό Θέατρο – Κτίριο Τσίλλερ – Κεντρική Σκηνή | Διάρκεια: 80’ χωρίς διάλειμμα]

Τα εισιτήρια για την παράσταση έχουν εξαντληθεί!

• Ντοροτέ Μυνιανεζά – Ανεπιθύμητα, [18-19/7, Πειραιώς 260, Χώρος Η – στις 21:00 ]

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: Από 20€ έως 25€, Φοιτητικό: 12€, ΑΜΕΑ: 5€, Ανέργων: 5€


Περισσότερες πληροφορίες για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2017, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Φεστιβάλ: greekfestival.gr.


Διαβάστε επίσης: Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2017: Το πρόγραμμα