Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσιάζει τη νέα τηλεοπτική του καμπάνια που κυκλοφόρησε μόλις, με βασικό μήνυμα «Η ΑΥΡΑ του νικητή». Σκοπός της καμπάνιας είναι να αναδείξει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στον καθένα να κυνηγήσει τους προσωπικούς του στόχους στους προσωπικούς του αγώνες, πάντα με την στήριξη του 100% Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ.

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι κορυφαίοι αθλητές Νίκος Παπαγγελής και Εμμανουήλ Καραλής, οι οποίοι αποτελούν πηγή έμπνευσης για την αξιοθαύμαστη πορεία τους στον χώρο του αθλητισμού. Μέσα από τη νέα τηλεοπτική επικοινωνία  προβάλλονται η προσπάθεια και οι σκέψεις των αθλητών, καθώς και η διαρκής υποστήριξη που παρέχει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην πορεία τους προς τους αγώνες. Στόχος είναι η διάδοση του μηνύματος ότι η υλοποίηση των στόχων επιτυγχάνεται με πίστη στο σκοπό και ακλόνητη θέληση. Το μήνυμα αυτό, άλλωστε, αποτελεί και βασικό χαρακτηριστικό της πλατφόρμας «Stay Active» που πρεσβεύει το 100% Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Το ΑΥΡΑ αποτελεί μεγάλο σύμμαχο ενυδάτωσης, τόσο γνωστών αθλητών όσο και «αθλητών της καθημερινότητας», πρεσβεύοντας το Stay Active – Stay Hydrated. Με την προσφορά ευεξίας και ενυδάτωσης, το ΑΥΡΑ προάγει έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής. παρακινώντας όλους εμάς να κάνουμε κάτι καλό για τον εαυτό μας, … να φροντίσουμε την ΑΥΡΑ μας!

#AvraWater #FrontisetinAvrasou #AvraStill #AvraTouNikiti #cocacola3E

«Η ΑΥΡΑ του νικητή» βρίσκεται μέσα μας

Σχετικά με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Με σταθερή παρουσία εδώ και 35 χρόνια, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, προϊόν της Coca-Cola Τρία Έψιλον, εμφιαλώνεται από το 1989 στην περιοχή του Αιγίου Αχαΐας, κάτω από συνθήκες αυστηρών ελέγχων. Η άριστη ποιότητά του διασφαλίζεται μέσω της συμμόρφωσης όλων των διαδικασιών, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO από τον ανεξάρτητο φορέα Lloyd’s. Διατίθεται σε γυάλινη φιάλη του 1lt, PET των 500ml, 1lt και 1,5lt, καθώς και σε πολυσυσκευασίες (6×1,5lt, 6x500ml και 12x500ml). Tο 2005 το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ λάνσαρε το ΑΥΡΑ Bloom, το πρώτο Φυσικό Μεταλλικό Νερό που απευθύνεται σε παιδιά και διατίθεται σε πέντε διάφανες χρωματιστές συσκευασίες των 330 ml και πολυσυσκευασία (6x330ml). Το 2006, λάνσαρε επίσης το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ Active Cap σε εργονομικό μπουκάλι των 750ml που εφαρμόζει τέλεια στο χέρι και διαθέτει εύχρηστο καπάκι για εύκολη μεταφορά και ελεγχόμενη κατανάλωση. Επιπλέον, το 2020 επέκτεινε το χαρτοφυλάκιό του με την προσθήκη του Ανθρακούχου Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ που διατίθεται σε ένα μοναδικό σχεδιαστικά μπουκάλι των 750 ml και 330 ml, καθώς και σε πολυσυσκευασία των 4x330ml σε premium συσκευασία με λαβή. Με προσανατολισμό την καινοτομία και την αειφόρο ανάπτυξη, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ υποστηρίζει με δράσεις τόσο την κοινωνία όσο και το περιβάλλον. Από το 2014 το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ έχει προχωρήσει στην καινοτομία lightweight, με μείωση πλαστικού στις συσκευασίες 500ml και 1L κατά 24%, ενώ το 2016 προχώρησε σε μείωση πλαστικού στις συσκευασίες 330ml και 750ml κατά 27% και 18% αντίστοιχα.

Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Εστιασμένη στην ανάπτυξη, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, είναι μια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC και στρατηγικός συνεργάτης της The Coca-Cola Company. Με σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα στη χώρα, η εταιρεία εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (48.5%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα και συμβάλλει ουσιαστικά στην απασχόληση και την οικονομία της χώρας, την στήριξη της νέας γενιάς και την αειφόρο ανάπτυξη. Με 55 χρόνια παρουσίας στην αγορά και εγκαταστάσεις παραγωγής στο Σχηματάρι, το Ηράκλειο Κρήτης, το Αίγιο και την Αταλάντη, παράγει και διανέμει ένα από τα πιο ισχυρά και ευέλικτα χαρτοφυλάκια του κλάδου με ποιοτικά προϊόντα που ικανοποιούν τις επιθυμίες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, όπως αναψυκτικά (Coca-Cola, Sprite, Fanta, Schweppes), το παγωμένο τσάι FUZETEA και ο καφές Costa Coffee, αλλά και προϊοντικές μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Coca-Cola HBC, όπως οι χυμοί Amita και Frulite, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, ο Caffè Vergnano, τα Tsakiris Chips, τα premium mixers Three Cents και η Vodka Finlandia. Επιπλέον, η εταιρεία αποτελεί τον επίσημο διανομέα στην Ελλάδα, των ενεργειακών ποτών Monster, των προϊόντων της ζυθοποιίας ΑΒInBev, αλλά και των αλκοολούχων ποτών των οίκων Edrington, Brown-Forman και Ισιδώρου Αρβανίτου.

Απολαύστε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια του ΑΥΡΑ

Περισσότερες πληροφορίες

-Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ avrawater.gr | Facebook «ΑΥΡΑ Φυσικό Μεταλλικό Νερό – AVRA Natural Mineral Water » | Instagram «Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ» | Youtube “Avra Water”
-Coca-Cola Τρία Έψιλον coca-colahellenic.comFacebook “Coca-Cola 3E”