Στο έργο της Γένεσις 6, 6-7, τρίτο μέρος της Τριλογίας του απείρου, συναντιούνται η ποίηση με το θέατρο και ο μύθος της Μήδειας με την Παλαιά Διαθήκη.

Ο τίτλος αναφέρεται στο πρώτο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης και συγκεκριμένα στη στιγμή που ο Θεός μετανιώνει που δημιούργησε τον άνθρωπο και αποφασίζει να καταστρέψει τη ζωή στον πλανήτη «καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἀπαλείψω τὸν ἄνθρωπον, ὃν ἐποίησα, ἀπὸπροσώπου τῆς γῆς, ἀπὸ ἀνθρώπου ἕως κτήνους καὶ ἀπό ἑρπετῶν ἕως πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ, ὅτι μετεμελήθην ὅτι ἐποίησα αὐτούς».

Η επώδυνη σύνδεση μεταξύ σκηνικής αναπαράστασης και προσωπικών εμπειριών, που χαρακτηρίζει τη Λίντελ ως δημιουργό, αποτυπώνει εδώ έναν εξουθενωμένο κόσμο που αδυνατεί πλέον να κάνει υπομονή και επιθυμεί να εξαφανιστεί. Έναν κόσμο που αναζητά την (αυτο) καταστροφή προκειμένου να αγγίξει το ιερό. Έναν κόσμο που κηρύσσει πόλεμο στον εαυτό του με όπλα το ωραίο, το γκροτέσκο και το δαιμονικό. Έναν κόσμο που θα μας αφήσει άφωνους.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία Angélica Liddell – Compañía Atra Bilis Teatro
Κείμενο – Σκηνικά –Κοστούμια – Φωτισμοί Angélica Liddell
Βοηθός φωτιστή Octavio Gómez
Τεχνικός ήχου Sandra Vicente
Τεχνικός βίντεο Antonio Navarro
Τεχνικός φωτισμού Octavio Gómez
Διεύθυνση σκηνής Nicolás Chevalier
Τεχνική διεύθυνση Jean Huleu
Διεύθυνση παραγωγής Gurmesindo Puche
Βοηθός παραγωγής Borja López
Παραγωγή Fondazione Campania dei FestivalNapoli Teatro Festival Italia, Iaquinandi S.L.
Συμπαραγωγή Teatros del Canal (Μαδρίτη) και Humain trop humainCDN Montpellier (Γαλλία)
Με τη στήριξη της Κοινότητας της Μαδρίτης και του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού – INAEM

Παίζουν Juan Aparicio, Paula Vera, Aristides Rontini, Sindo Puche, Angélica Liddell, Yury Ananiev, Sarah Cabello Schoenmakers, Paola Cabello Schoenmakers, Borja López