«Το μαύρο χρώμα σαν δείγμα γραφής με την μορφή της μελάνης ή του χρώματος είναι μια ευκαιρία για άσκηση, για να δεις τη συμπεριφορά του χαρτιού, την πυκνότητα του χρώματος και τις αραιώσεις με το νερό.
Να επαναλάβεις γραφές και σχήματα άπειρες φορές και να δοκιμάσεις την σταθερότητα του χεριού.
Η χρησιμοποίηση χαρτιού που προορίζεται για άλλη χρήση, το μαύρο ακρυλικό χρώμα που υποδύεται την μελάνη και το φτερό που με την απαλότητά του θα δώσει λεπτές γραμμές είναι τα στοιχεία που συγκροτούν την εικόνα της γραφής.
Τέλος η γρήγορη παλαίωση του χαρτιού που σύντομα θα του προσδώσει ένα υποκίτρινο χρώμα θα δημιουργήσει την εντύπωση ενός έργου που μας έρχεται από παλιά και πως είμαστε οι κληρονόμοι του» γράφει ο Γιάννης Μιχαηλίδης
Ο Γιάννης Μιχαηλίδης γεννήθηκε στη Σκιάθο το 1940. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα και στο Πήλιο.
Έχει ασχοληθεί με τις γραφικές τέχνες (επιμέλεια εντύπου).
Από το 1961 μέχρι σήμερα έχουν οργανωθεί 35 ατομικές εκθέσεις των έργων του στην Αθήνα, τον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη, το Βόλο, τη Λάρισα, το Ηράκλειο, το Ρέθυμνο και την Μυτιλήνη. Έχει πάρει μέρος σε ομαδικές εκθέσεις που έγιναν στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και σε 6 Πανελλήνιες εκθέσεις ( Ζάππειο Μέγαρο ), με πρώτη συμμετοχή το 1963.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε εκθέσεις του εξωτερικού (Σόφια, Βουκουρέστι, Πολωνία, Ντάλας, Ν. Υόρκη). Το 1970 στην έκθεση νέων καλλιτεχνών του Κ.Ε.Ε. –Στέγη Γραμμάτων- τιμήθηκε με το Α΄ βραβείο ζωγραφικής.
Το 1985, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την Αθήνα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, πήρε μέρος στις εκθέσεις «Μνήμες-Αναπλάσεις-Αναζητήσεις» και «Η Ελλάδα και η θάλασσα».
Έργα του υπάρχουν στις συλλογές του Υπουργείου Πολιτισμού, της Εθνικής Πινακοθήκης, της Βουλής των Ελλήνων, του Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, της Δημοτικής Πινακοθήκης Βόλου, της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας, της Δημοτικής Πινακοθήκης Ρόδου, του Τελλόγλειου Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, της Εθνικής Τράπεζας , του Μορφωτικού Ιδρύματος της Εθνικής Τράπεζας (Αθήνας – Θεσσαλονίκης), της Ιονικής Τράπεζας, της Alpha Bank, του Ιδρύματος Ιωάννου Φ. Κωστόπουλου, της Αγροτικής Τράπεζας, της Γενικής Τράπεζας, της Τράπεζας Πειραιώς, του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς, της Πινακοθήκης Πιερίδη, της Πινακοθήκης Εμφιετζόγλου και σε πολλές ιδιωτικές συλλογές.