Γιώργος Πλειός: Κυκλοφoρεί το βιβλίο του «Δημοψηφίσματα και ΜΜΕ»

Από τις εκδόσεις Τόπος κυκλοφoρεί το βιβλίο του Γιώργου Πλειού “Δημοψηφίσματα και ΜΜΕ – Πώς το 2015 το «Ναι» των Μέσων έγινε στις Κάλπες «ΟΧΙ»”.

Το βιβλίο ερευνά τον ρόλο των ΜΜΕ στα σύγχρονα δηµοψηφίσµατα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούσαν τις σχέσεις ορισµένων χωρών µε την Ε.Ε. Εξετάζονται κυρίως τα δηµοψηφίσµατα σε Ιρλανδία (2008), Μ. Βρετανία (2016), Ιταλία (2016) και Ελλάδα (2015).

Ιδιαίτερη έµφαση δίνεται στο ελληνικό δηµοψήφισµα, καθώς το ερχόµενο καλοκαίρι συµπληρώνονται 10 χρόνια από τη διεξαγωγή του. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιούνται τα αποτελέσµατα έρευνας για τη στάση των ΜΜΕ, η οποία πραγµατοποιήθηκε υπό την επιστηµονική ευθύνη του συγγραφέα µε οµάδα συνεργατών του. Ακολούθως, αναλύεται η αντίφαση µεταξύ της στάσης των κυρίαρχων ΜΜΕ, τα οποία υποστήριξαν εντόνως το «Ναι», και της στάσης του εκλογικού σώµατος το οποίο τελικώς ψήφισε µε µεγάλη πλειοψηφία υπέρ του «Όχι».

Γιώργος Πλειός – Πληροφορίες για τον συγγραφέα

Ο Γιώργος Πλειός είναι Καθηγητής στο Τµήµα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Εργάστηκε στα Πανεπιστήµια Κρήτης και Ιωαννίνων. ∆ίδαξε σε πανεπιστήµια της Κίνας, Ουγγαρίας, Πορτογαλίας, Τουρκίας, Ουκρανίας, Κύπρου, Βουλγαρίας, Μαλαισίας, σε θερινά σχολεία του ΕΚΠΑ µε το Πανεπιστήµιο Harvard. Μόνος ή µε συνεργάτες έγραψε ή επιµελήθηκε 12 βιβλία, 33 κεφάλαια βιβλίων, 50 άρθρα, διηύθυνε 38 ερευνητικά προγράµµατα και παρουσίασε πάνω από 110 εργασίες σε επιστηµονικά συνέδρια – στην Ελλάδα και διεθνώς. Εργασίες του δηµοσιεύτηκαν σε Μ. Βρετανία, ΗΠΑ, Ισπανία, Πορτογαλία, Βουλγαρία, Ρουµανία, Τουρκία, Κίνα. Πρόσφατες εργασίες: Communication practices of the social classes in contemporary Greece (2024), Agenda setting and Framing in the coronavirus era: A content analysis of the pandemic news in Greek media (2024), “Fake news and hate speech” (2023), Από την πανδηµία COVID-19 στην κατοικιοποίηση της ζωής (2022), Η ελληνική επανάσταση του 1821 και η γένεση του πολεµικού ρεπορτάζ (2022), Η επικοινωνιακή κατασκευή µιας πανδηµίας. O Sars-CoV-2, τα Μέσα και η κοινωνία (2021), Η κάλυψη της πανδηµίας COVID-19 από τα ελληνικά ΜΜΕ (2021), Παραποιηµένες ειδήσεις (fake news). O µετασχηµατισµός της προπαγάνδας στην κοινωνία της ενηµέρωσης (2021).

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ