Το έργο διηγείται κυρίως μια ιστορία αγάπης μεταξύ θνητών και αθανάτων. Σύμφωνα με τον θρύλο, οι θεοί ζουν στον ουρανό, και είναι υπεύθυνοι για όλα τα ζητήματα του κόσμου των θνητών.
Απαράβατος κανόνας μεταξύ των θνητών και των αθανάτων είναι ότι δεν μπορούν να παντρευτούν μεταξύ τους, ο θνητός που παραβαίνει αυτόν τον όρο, τιμωρείτε.
Η έβδομη νεράιδα είναι η κόρη του θεού αυτοκράτορα, έχει βαρεθεί την ζωή στον ουρανό και βρέθηκε στον κόσμο των θνητών όπου γνωρίζει έναν θνητό που τελικά παντρεύεται, ποια μοίρα επιφυλάσσεται στο ζευγάρι; Ο θεός αυτοκράτορας σίγουρα δεν θα το αφήσει να περάσει έτσι…
Εισαγωγή στην Όπερα Χουάνγκ Μέι
Η Όπερα Χουάνγκ Μέι, παλαιότερα γνωστή ως «Ρυθμός Χουάνγκ Μέι», στο παρελθόν ήταν δημοφιλής κυρίως σε ορισμένες περιοχές των επαρχιών Ανχουί, Τζιανγκσί και Χουμπέι. Αρχικά η παράσταση αποτελείτο από δύο ηθοποιούς (άντρα και γυναίκα) και στην συνέχεια από τρείς ηθοποιούς. Μετά την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας η Όπερα Χουάνγκ Μέι εμπλουτίστηκε με δραματικά και μουσικά στοιχεία και σύντομα, ως επακόλουθο εξαπλώθηκε σε όλη την Κίνα ενώ παράλληλα έτυχε διεθνούς αναγνώρισης.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Μετά από έναν αιώνα μεγάλης καλλιτεχνικής προσπάθειας, η τέχνη της Όπερας Χουάνγκ Μέι από τα λαϊκά πάλκα κατόρθωσε να εξελιχθεί στις μέρες μας σε μία από τις πέντε πιο σημαντικές τοπικές Όπερες της Κίνας και το 2006 περιλαμβάνεται στην πρώτη ομάδα του κινεζικού καταλόγου άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς.
Η Όπερα Χουάνγκ Μέι εμπεριέχει Μουσική με καθαρότητα και καλαισθησία, Σκηνική Παρουσία με φυσικότητα και ευρύτητα και Καλλιτεχνικό Στυλ που συνδυάζει την κομψότητα με την παράδοση κάνοντάς την μοναδική μεταξύ των υπόλοιπων στυλ της Κινέζικης Όπερας.
Εισαγωγή για το Θέατρο Χουάνγκ Μέι της κινεζικής επαρχίας Ανχουί
Το Θέατρο Χουάνγκ Μέι της κινεζικής επαρχίας Ανχουί είναι σημαντικός Καλλιτεχνικός Οργανισμός Παραδοσιακού Κινεζικού Θεάτρου.
Με βάση την παράδοση η Όπερα Χουάνγκ Μέι εξελίχθηκε σε εξέχοντα Καλλιτεχνικό Οργανισμό της Κινεζικής Καλλιτεχνικής Παράδοσης. Πολλοί κορυφαίοι καλλιτέχνες ανήκουν στην ομάδα της Όπερας Χουάνγκ Μέι ως δάσκαλοι και μαθητευόμενοι μεταλαμπαδεύοντας την τέχνη τους. Από την καλλιτεχνική ομάδα της Όπερας Χουάνγκ Μέι οκτώ καλλιτέχνες έχουν τιμηθεί με την κορυφαία κινεζική καλλιτεχνική διάκριση «Μέι Χουά» και τέσσερεις ακόμη καλλιτέχνες έλαβαν το Βραβείο Υποκριτικής «Πολιτισμός» που απονέμει η Κρατική Επιτροπή Τέχνης και Πολιτισμού. Ο Καλλιτεχνικός Οργανισμός της Όπερας Χουάνγκ Μέι έχει δημιουργήσει πολλές κλασσικές πλέον κορυφαίες παραστάσεις με μεγάλο αριθμό διακρίσεων σε κινεζικούς καλλιτεχνικούς διαγωνισμούς εξελίσσοντας καλλιτεχνικά περαιτέρω την Όπερα Χουάνγκ Μέι.
Μεταξύ των έργων του ρεπερτορίου της Όπερας Χουάνγκ Μέι στην Κίνα και εξωτερικό συγκαταλέγονται τα ακόλουθα : «Η Έβδομη Ουράνια Νεραϊδο-Πριγκίπισσα», «Η Κυρία της Αυλής της Πριγκίπισσας», «Το Όνειρο του Κόκκινου Δωματίου», «την Παντοτινή Μετάνοια», «Πολύ Κακό για το Τίποτα» που συνδυάζουν την κινεζική παράδοση με τις διεθνείς καλλιτεχνικές τάσεις και τοποθέτησαν την Όπερα Χουάνγκ Μέι μεταξύ των πέντε Κορυφαίων της Κίνας. Τα τελευταία χρόνια συμπεριέλαβαν νέα έργα στο ρεπερτόριο όπως τα «Η σκονισμένη Ζωγράφος», «Άνεμος και Ομορφιά», «Καταιγίδα», «Η Πύρινη Επιστροφή» και «Ο πρώτος Γάμος της Σιάοτσιαο» κα. Όσον αφορά το θέμα της καλλιτεχνικής δημιουργίας ο Καλλιτεχνικός Οργανισμός της Όπερας Χουάνγκ Μέι συνειδητά συμβαδίζει με την εποχή διατηρώντας τις παρούσες καλλιτεχνικές ανάγκες κερδίζοντας την εκτίμηση του καλλιτεχνικού Κοινού.
Το Θέατρο ως Πρέσβης Πολιτισμού και Διεθνούς Φιλίας έχει επισκεφθεί τις Η.Π.Α, τον Καναδά, την Ιαπωνία, την Ιταλία, την Σιγκαπούρη, την Γαλλία, την Αυστραλία, την Νέα Ζηλανδία και άλλες χώρες διασκορπίζοντας τα «καλλιτεχνικά άνθη» της Όπερας Χουάνγκ Μέι σε όλο τον Κόσμο αποσπώντας επαινετικές κριτικές από το διεθνές Κοινό.