Η Lidl Ελλάς και η Εθνική Λυρική Σκηνή ενώνουν δυνάμεις και ευαισθητοποιούν για το μέλλον του πλανήτη

Η Εθνική Λυρική Σκηνή και η Lidl Ελλάς σχεδιάζουν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παράσταση, ως πρόσκληση ευαισθητοποίησης απέναντι σε σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα.

«Είμαι δειλός. Υπέκυψα στη ζήλια και τώρα τρώει την καρδιά μου» είναι η φράση που αποδίδεται στον Αντόνιο Βιβάλντι, που μεταξύ άλλων υπογράφει τις Τέσσερις Εποχές (ιταλικά: Le Quattro Stagioni). Πρόκειται για ένα σύνολο από τα πρώτα τέσσερα κοντσέρτα βιολιού του Βιβάλντι και η χρονιά σύνθεσής τους τοποθετείται στο 1723. Από τότε χαρακτηρίζονται ως ένα από τα καλύτερα έργα του Βιβάλντι, ενώ βρίσκονται ανάμεσα στα πιο δημοφιλή κομμάτια της μπαρόκ μουσικής. Κάθε κοντσέρτο έχει πολλές διαφορετικές μουσικές υφές, οι οποίες προσδιορίζουν την εποχή στην οποία αναφέρονται…

Βασισμένη, λοιπόν, στις Τέσσερις εποχές του Αντόνιο Βιβάλντι είναι η παράσταση μουσικού θεάτρου για μικρούς και μεγάλους, η οποία πραγματεύεται με έξυπνο και ευφάνταστο τρόπο τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Ελλάς και η οποία φέρει την υπογραφή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Η συνεργασία μεταξύ της Lidl Ελλάς με και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής ξεκίνησε το 2018 με τη Lidl Eλλάς ως χορηγό των εκπαιδευτικών εργαστηρίων μουσικής, μουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δημιουργίας, ενώ η τελευταία παράσταση θεωρείται «επιστέγασμα» όλης αυτής της προσοδοφόρας συνεργασίας.

Η παράσταση ως πρόσκληση ευαισθητοποίησης

Θέματα όπως η μείωση του πλαστικού, η σπατάλη τροφίμων και η κυκλική οικονομία θα παρουσιαστούν στα παιδιά με τρόπο παιγνιώδη και ψυχαγωγικό, αναπτύσσοντας παράλληλα την οικολογική τους συνείδηση, αλλά και την καλλιτεχνική τους παιδεία. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως οι κοινοί στόχοι της Lidl Eλλάς και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, αποτέλεσαν τη βάση ώστε να γίνει πράξη για πρώτη φορά μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με ιδιωτική εταιρία.

H Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς, μεταξύ άλλων, σημείωσε πως «η συνεργασία μας με την Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκίνησε με εμάς ως χορηγούς των εκπαιδευτικών εργαστηρίων μουσικής, μουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δημιουργίας για παιδιά και εφήβους. Σκεφθήκαμε ως επόμενο βήμα να τολμήσουμε τη δημιουργική σύνδεση θεμάτων που αφορούν γενικότερα στη βιώσιμη ανάπτυξη, με τον μουσικό – θεατρικό πολιτισμό. Να συνθέσουμε τις αγωνίες όλων μας για το περιβάλλον και το ευ ζην με τη διαχρονική δύναμη της λυρικής τέχνης. Οι “4 Εποχές” είναι για τη Lidl Ελλάς και την Εθνική Λυρική Σκηνή ακριβώς αυτό. Μια συνολική πρόκληση που είναι ταυτόχρονα και πρόσκληση ευαισθητοποίησης, κυρίως της επόμενης γενιάς, για το μέλλον του πλανήτη μας».

Αλέξανδρος Ευκλείδης, Βασιλική Αδαμίδου και Γιώργος Κουμεντάκης

Από την πλευρά του, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της ΕΛΣ, Γιώργος Κουμεντάκης, δεν δίστασε να υπογραμμίσει: «Χαιρόμαστε να συνεργαζόμαστε με εταιρίες που εκπροσωπούν την υγιή επιχειρηματική δραστηριότητα. Θεωρούμε πως είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται το καλό σε κάθε τομέα του δημόσιου βίου και της οικονομίας».

«Όταν μοιράζεσαι κοινούς στόχους και οράματα τότε η συνεργασία με φορείς που δραστηριοποιούνται σε έναν εντελώς διαφορετικό κλάδο από εκείνον του πολιτισμού μπορεί να γίνει δημιουργική και παραγωγική με αμοιβαία οφέλη», ανέφερε ο Αλέξανδρος Ευκλείδης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ.

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση

Χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 2 ετών θα έχει η νέα συνεργασία της Lidl Ελλάς με την Εθνική Λυρική Σκηνή, με την παράσταση να συντελείται εντός ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και συγκεκριμένα στην Εναλλακτική Σκηνή.

Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν 37 παραστάσεις ανά έτος για τις 2 θεατρικές περιόδους Νοέμβριος 2019 – Ιούλιος 2020 και Νοέμβριος 2020 – Ιούλιος 2021, ενώ την επόμενη χρονιά η παραγωγή θα περιοδεύσει και σε άλλες περιοχές της Ελλάδος.

Πρόκειται για μία παράσταση που αξίζει να παρακολουθήσουν μικροί και μεγάλοι, καθώς το θέμα της ευαισθητοποίησης απέναντι στο περιβάλλον είναι ένα θέμα που θα έπρεπε να μας απασχολεί καθολικά. Η μείωση του πλαστικού, η σπατάλη τροφίμων και η κυκλική οικονομία πρέπει να διδάσκονται στα παιδιά από μικρή ηλικία, από τη στιγμή που ο πλανήτης εκπέμπει SOS. Η Lidl Ελλάς, έχοντας ήδη 20 χρόνια προσφοράς στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, δεν θα μπορούσε να μην προσθέσει το δικό της αποτύπωμα και στον πολιτισμό.

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ