Η Michelle Gurevich (η οποία έγινε γνωστή ως Chinawoman) επιστρέφει στην Ελλάδα, την Πέμπτη 18 Μαΐου, στα πλαίσια της νέας Ευρωπαϊκής της περιοδείας. Η τελευταία της εμφάνιση στην Αθήνα, πριν 4 χρόνια, εξελίχθηκε σε μια μυσταγωγία που καθήλωσε το κοινό και η επερχόμενη συναυλία της στο Fuzz στις 18/5, σε παραγωγή της United We Fly, προβλέπεται ακόμα πιο συναρπαστική.
Ξεκινώντας από τον χαρακτηριστικό της ήχο που κινείται μεταξύ ρετρό μοτίβων και μιας αναπάντεχης ευθύτητας, στα τραγούδια της Michelle Gurevich κυριαρχεί μια μελαγχολική γοητεία που ξεχειλίζει συναισθήματα και γλυκόπικρες μελωδίες. Αισθαντικές μπαλάντες που συνοδεύονται από αιχμηρούς στίχους και σκοτεινό ρεαλισμό, αλλά και μια καθηλωτική σκηνική παρουσία σε συνδυασμό με την βαθιά χαρακτηριστική της φωνή.
Κόρη μιας μπαλαρίνας των μπαλέτων Κίροφ και ενός μηχανικού από το Λένινγκραντ, η Michelle μεγάλωσε ακούγοντας τη συλλογή των γονιών της από σοβιετικούς και ευρωπαϊκούς δίσκους της δεκαετίας του ’70. Η ρωσικής καταγωγής Kαναδή, ξεκίνησε το μουσικό της ταξίδι ηχογραφώντας στο υπνοδωμάτιό της το ντεμπούτο άλμπουμ της Party Girl.
Με sold-out συναυλίες σε Κων/πολη, Βερολίνο, Βαρσοβία και Αθήνα, η Michelle έχει καταφέρει να κατακτήσει ένα αφοσιωμένο κοινό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τους Ανατολικοευρωπαίους της διασποράς, την queer σκηνή του Βερολίνου και όσους αγαπούν τις μελαγχολικές μπαλάντες των Charles Aznavour, Zeki Müren και Nikolai Slichenko. Αν και στις live εμφανίσεις της πλαισιώνεται από εξαιρετικούς μουσικούς, η ίδια συνεχίζει να ηχογραφεί τη μουσική της στο υπνοδωμάτιό της, ώστε να εκφράζεται με αμεσότητα -από το δικό της υπνοδωμάτιο, στο δικό μας.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Ένα μουσικό είδος που βασίζεται στη μελωδικότητα αλλά και στην χαρακτηριστική, μοιρολατρική και ταυτόχρονα εορταστική, προσέγγισή της στην σύνθεση.
Ecstasy in the Shadow of Ecstasy (2020)
Στο 6ο album της “Ecstasy in the Shadow of Ecstasy” (2020), η Michelle Gurevich βρίσκει μία νέα ευκαιρία να εκφραστεί με ωμότητα και ταυτόχρονα ευαισθησία σε μια συλλογή τραγουδιών για τον πόθο και την επιθυμία.
Τα κυρίαρχα θέματα είναι η απόλαυση που συνεχώς αναζητούμε και αναπολούμε, η τέχνη της ζωής, οι ρομαντικές φιλίες που διαρκούν για πάντα και οι δρόμοι που δεν πήραμε ποτέ.
Decadent, λυρικό και ειλικρινές, με vintage πλήκτρα και synth έγχορδα, σε συνδυασμό με μια κυρίαρχη φωνή, το άλμπουμ μας παρασύρει σε μια μοναχική αλλά έντονη εμπειρία και μας οδηγεί σε ακούσματα που ενώ μοιάζουν οικεία, είναι αδύνατο να μην τα ξεχωρίσεις από το σύνολο της Ευρωπαϊκής μουσικής κουλτούρας.
Opening act: Amalia & The Architects
Ακυρώνεται το live της Μichelle Gurevich στο Fuzz Club
Η United We Fly βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει την ακύρωση του live της Michelle Gurevich στην Αθήνα στις 23 Νοεμβρίου, κατόπιν επίσημης ενημέρωσης που έλαβε από το management team της καλλιτέχνιδας.
Παρά τις προσπάθειες που κατεβλήθησαν, δεν κατέστη δυνατό να βρεθεί μία εναλλακτική λύση, καθώς η υγεία της καλλιτέχνιδας δεν της επιτρέπει να πραγματοποιήσει αυτό το διάστημα τις αναβληθείσες συναυλίες της στην Ευρώπη.
Η Michelle Gurevich με σεβασμό προς τους ακροατές της στέλνει το παρακάτω μήνυμα:
“Dear cherished friends and listeners,
It is with great pain I announce that I will be unable to perform my concerts this fall. After suffering a serious burnout near the end of my Spring tour, I dedicated my summer to trying to recover in time for September. Despite my infinite efforts and determination, I’ve finally had to accept that I’m still not well enough to perform. As a result I have no choice but to cancel all forthcoming shows until I’m well again. It is truly a heartbreaking moment for me as this was a tour of long-awaited reunions and dream venues, and I could never have imagined that I would find myself in such a position.
Thanks to everyone who has worked to make these shows happen and made arrangements to attend, many I know who travel from afar.
Please accept my sincerest apologies, until we meet again.”
Από την πλευρά μας της ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση και ελπίζουμε στον εκ νέου προγραμματισμό της περιοδείας της.
Photo credit: Lisa Bregneager