Με κεντρικό άξονα το KDF (Kalamata Dance Festival), τα αρχικά της ονομασίας του Φεστιβάλ, η νέα εταιρική ταυτότητα επικοινωνεί τις αξίες του χορού ως βασική ανθρώπινη ανάγκη αλλά και ως αναπόσπαστο στοιχείο της ανθρώπινης έκφρασης και ανάπτυξης. Παράλληλα, η νέα ταυτότητα επιδιώκει να δημιουργήσει ένα σταθερό αναγνωριστικό χαρακτήρα για τον θεσμό που θα διέπει όλη την επικοινωνία. O σχεδιασμός της νέας ταυτότητας έχει πολλές εφαρμογές κατά τρόπο ώστε να δείχνει πάντα λίγο διαφορετική, χωρίς ωστόσο να αλλοιώνονται κάποια σταθερά στοιχεία.
Τη νέα ταυτότητα υπογράφει ο Graphic Designer, Photographer & film-maker, Mike Rafail. Όπως ο ίδιος αναφέρει: «Θέλαμε ένα λογοτυπο δυναμικό, που να μπορεί να μεταμορφώνεται όπως ακριβώς το ανθρώπινο σώμα, που παρά τα γενικά του γνωρίσματα, πλάθεται, πιέζεται, τρέχει, στέκει ακίνητο, αγωνίζεται, κοιμάται, αισθάνεται, αναπνέει, ζει, φθείρεται, καταστρέφεται, αναγεννάται… Τα τρία γράμματα του KDF εμμένουν στη φύση του χορού ως μορφή γλώσσας. Ταυτόχρονα αποτελούν ένα σταθερό σύνολο από το οποίο πηγάζει η ελευθερία για ανεξάντλητες δυνατότητες εφαρμογών στο σύνολο του επικοινωνιακού υλικού σε ό,τι αφορά τη μορφή, τη διάταξη, τα χρώματα, την καθαρότητα, τη λάμψη, την υφή, το βάθος.»
Η ανακοίνωση του προγράμματος του 24ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας θα γίνει τον Μάρτιο.