Η «ΠΑΝ-δή-ΜΙΑ» του Δημήτρη Πιατά στο 20ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

Η ταινία "ΠΑΝ-δή-ΜΙΑ" του Δημήτρη Πιατά έτυχε της αναγνώρισης του 20ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας, που άνοιξε τις πύλες του σε μια ταινία που γυρίστηκε ακτιβιστικά, με εθελοντική συμμετοχή καλλιτεχνών και τεχνικών και θα προβληθεί κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ που θα διεξαχθεί από τις 17 έως 28 Σεπτεμβρίου 2014, όπως επίσης και του 7th annual London Greek Film Festival και θα προβληθεί κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ που θα διεξαχθεί στο Λονδίνο από 6 έως 17 Οκτωβρίου 2014.

Η ταινία “ΠΑΝ-δή-ΜΙΑ”  του Δημήτρη Πιατά έτυχε της αναγνώρισης του 20ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας, που άνοιξε τις πύλες του σε μια ταινία που γυρίστηκε ακτιβιστικά, με εθελοντική συμμετοχή καλλιτεχνών και τεχνικών και θα προβληθεί κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ που θα διεξαχθεί από τις 17 έως 28 Σεπτεμβρίου 2014, όπως επίσης και του 7th annual London Greek Film Festival και θα προβληθεί κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ που θα διεξαχθεί στο Λονδίνο από 6 έως 17 Οκτωβρίου 2014.

Η ταινία “ΠΑΝ-δή-ΜΙΑ” με δεύτερο τίτλο “ΟΛΑ-λοιπόν-ΕΝΑ” είναι η αυθαίρετη μετάφραση του ΠΑΝ σε ΟΛΑ, του αρχαϊκού “δή” που σημαίνει “λοιπόν” και το ΜΙΑ που μεταφράζεται σε ΕΝΑ….Η ταινία χρειάστηκε 5 χρόνια για να γυριστεί ακτιβιστικά…. γυρίστηκε για  την κρίση…. με την κρίση…. είναι το σουρεαλιστικό  κλείσιμο ματιού στα κίτρινα Μ.Μ.Ε… στην βία της εξουσίας και της παρανομίας…. στον κόσμο που αλλάζει…. κι’ολα αυτά με χιούμορ…. “Γιατί χιούμορ είναι η αλήθεια, με λίγη διακόσμηση στο τέλος”……

Πρόκειται για μια μαύρη κωμωδία που εκτυλίσσεται σε μία χώρα που υφίσταται την επιδρομή ενός ιού, του “Σύνδρομου της Τζοκόντα”: ο ασθενής παύει να έχει αντίληψη του περιβάλλοντος και διαρκώς χαμογελά ενώ η κοινωνία είναι σε χρεωκοπία και καταρρέει. Σε ένα μιντιακό τοπίο κανιβαλιστικό, όπου το κοινό χωρίς συνείδηση κατευθύνεται ή αντιδρά στα τηλεoπτικά κέντρα, η συλλογικότητα μετατρέπεται σε συμμορία και οι συμμορίες, όπως και τα άτομα, επιβεβαιώνουν την αθλιότητα της ζωής τους με τη σύγκρουση. Όλοι εναντίον όλων. Στην εποχή του τρόμου η βία λυμαίνεται τη ζωή.

Λίγα λόγια για την ταινία:

Ο Κώστας Ανδρέου (Θεοδόσης Πελεγρίνης), γνωστή τηλεοπτική περσόνα, είναι στα πρόθυρα της επαγγελματικής και προσωπικής κατάρρευσης: ο γάμος του είναι διαλυμένος (Ναταλία Δραγούμη), η ερωτική του ζωή είναι μια πληρωμένη πόρνη (Λένα Παπαληγούρα) και ο προσωπικός του φίλος και συνάδελφος δημοσιογράφος Ιωάννης Βίαιος (Ανδρέας Ρουμελιώτης) έχει πληγεί από τον ιό της πανδημίας. Ο Ανδρέου είναι ο υποψήφιος καλεσμένος στη δημοφιλέστερη εκπομπή της τηλεόρασης “Πρόσκληση σε Γεύμα για έναν Υποψήφιο Καλεσμένο”, την οποία παρουσιάζει ο Μπος (Δημήτρης Πιατάς). Σ’ένα πλήρες τηλεοπτικό γεύμα παρουσία κοινού, ο Μπος διασύρει τον καλεσμένο του, αποκαλύπτοντας μια κατασκευασμένη τηλεοπτική είδηση που τον έκανε διάσημο, ένα ένοχο μυστικό από το παρελθόν του, το οποίο φέρνει στο φως ο ντετέκτιβ (Μάκης Παπαδημητρίου) σε συνεργασία με τη σκηνοθέτρια (Λουκία Πιστιόλα).  Το χαμένο τηλεοπτικό υλικό θα βρεθεί από τον Μπος, μαζί με τους ήρωες που έπαιζαν στο “στημένο” δημοσιογραφικό ρεπορτάζ, για να αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια της ζωντανής παρουσίας του Ανδρέου στην εκπομπή, με αποτέλεσμα την προσωπική του κατάρρευση, ζωντανά, μετά από την προσβολή του ιού.

Αξιοποιείται η ταινία μικρού μήκους του Δημήτρη Πιατά “Μαμά γιατί δε φωνάζεις πια” (Επίσημη Συμμετοχή στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, 1975), με τα ίδια πρόσωπα που έπαιζαν τότε (Σοφία Κακαρελίδου, Μιχάλης Μητρούσης) στο τώρα. Ψευτο-ντοκυμαντέρ μυθοπλασίας και σχόλιο της πραγματικότητας με την εικονική τηλεοπτική και όλα αυτά με χιούμορ…

«ΜΙΑ ΜΑΥΡΗ ΚΩΜΩΔΙΑ…ΜΙΑΣ ΕΜΠΡΙΜΕ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ!»

Διανομή:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΟΥ ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΠΕΛΕΓΡΙΝΗΣ, ΜΠΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΑΤΑΣ, ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΜΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ (ΣΥΖΥΓΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ)  ΝΑΤΑΛΙΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ, ΜΙΚΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΗΤΡΟΥΣΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΙΑΙΟΣ (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ) ΑΝΔΡΕΑΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ, ΝΑΤΑΣΣΑ (ΠΟΡΝΗ) ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΠΛΑΤΩ  ΛΟΥΚΙΑ ΠΙΣΤΙΟΛΑ, ΣΟΦΙΑ (ΠΑΛΙΑ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ) ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΑΡΕΛΙΔΟΥ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ (ΚΟΠΕΛΑ) ΙΩΑΝΝΑ ΠΙΑΤΑ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΦΙΛΟΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ) ΘΑΝΟΣ ΤΟΚΑΚΗΣ, ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΠΑΛΕΤΟΥ ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΡΟΥΧΑ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΡΡΑΣ, ΧΑΡΥΒΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ


Συμμετέχουν:

ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΡΑΚΗΣ, ΦΩΤΗΣ ΛΑΜΑΡΗΣ, ΜΑΙΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙOY, ΙΣΙΔΩΡΑ ΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΥΣΑ ΜΑΡΚΑΤΑ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΡΑΚΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΣΙΛΑΚΗ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ – COMMEDIA – τεΧνις

ΣΕΝΑΡΙΟ – ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΑΤΑΣ

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΑΤΑΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ  ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ  ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΡΗΣ / ΠΑΝΟΣ ΓΚΟΛΦΗΣ / ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΟΝΤΑΖ ΜΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ  ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΡΑΜΠΟΤ

ΒΟΗΘΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ  ΜΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

ΟΠΕΡΑΤΕΡ   ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΡΗΣ/ΠΑΝΟΣ ΓΚΟΛΦΗΣ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

ΓΕΡΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ/ΓΙΩΡΓΟΣ

Α ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ   ΝΙΚΟΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

Β ΒΟΗΘΟΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ    ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΑΚΑΣ/ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΑΤΟΥ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΖΟΥΛΙΟΣ

ΣΚΠΡΙΠΤ  ΜΑΙΡΗ ΒΑΪΣΜΕΝΟΥ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΡΟΛΩΝ  ΞΕΝΙΑ ΤΣΙΛΟΧΡΗΣΤΟΥ

ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΟΣ/ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ ΓΙΟΥΛΗ ΚΑΛΗΜΕΡΗ

ΒΟΗΘΟΣ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΟΥ/ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΥ  ΝΙΚΟΛ ΧΥΤΗΡΗ

ΗΧΟΛΗΨΙΑ  ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ/ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΡΔΕΛΛΑΣ

ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ ΠΛΑΤΩ ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΓΑΝΗΣ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ-ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΜΟΥΣΙΚΗ  ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

ΜΟΥΣΙΚΗ-ΘΕΜΑ ΕΚΠΟΜΠΗΣ «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΓΕΥΜΑ» ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΦΙΣΑΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

ΜΑΚΙΓΙΑΖ/ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ  ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ/ ΠΟΠΗ ΒΟΥΤΑ/ ΛΕΝΙΑ ΠΡΙΟΝΑ

ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΛΙΚΗ ΔΑΝΑΛΗ

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ