«…Οι συνθέσεις της παραπέμπουν σε μεσαιωνικές ταπισερί και εικονογραφημένα χειρόγραφα-κώδικες με τη διάχυτη μυστικιστική ατμόσφαιρα, την αισθητική και τον έντονα διακοσμητικό τους χαρακτήρα. Πρόκειται για συνθέσεις που διακρίνονται για τις σχεδιαστικές αξίες και τις ζωγραφικές τους ποιότητες, την εξαιρετική λεπτότητα των χρωματικών τόνων και την ακρίβεια των λεπτομερειών, την ξεχωριστή ευαισθησία και την ποιητική της απόδοσης των θεμάτων, τη δεξιοτεχνία της τεχνικής και την υφή του υλικού τους. Εικόνες -προαιώνια και διαχρονικά σύμβολα που διατρέχουν εποχές και πολιτισμούς- εμφανίζονται στις λευκές επιφάνειες των υφασμάτων για να «αφηγηθούν» πρωτότυπες ιστορίες μέσα από αναπάντεχες συναντήσεις και απρόσμενους συνδυασμούς…
Σε ευθεία αντιστοιχία με ψυχικές και συναισθηματικές δυναμικές, η Ιφιγένεια Σδούκου παρουσιάζει τη σκηνή ενός θεάτρου της ανθρώπινης κατάστασης σε έργα που τα χαρακτηρίζει η λυρική διάθεση και το ρομαντικό πνεύμα, σε έργα όπου το απροσδόκητο συμβιώνει με μια διακριτή αίσθηση του χιούμορ…» αναφέρει ο Ιστορικός της Τέχνης Γιάννης Μπόλης.
Ιφιγένεια Σδούκου:
Με σπουδές ζωγραφικής και χαρακτικής στη Σχολή Καλών Τεχνών της Φλωρεντίας, η Ιφιγένεια Σδούκου έχει διδάξει εικαστικά στην Β/βάθμια εκπαίδευση. Έλαβε το βραβείο της 6ης Τριενάλε Υφαντικής Τέχνης, Novi Sad Σερβία 2017, ενώ έργα της βρίσκονται στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας-Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης του Δήμου Αθηναίων και σε ιδιωτικές συλλογές. Έχει σχεδιάσει εξώφυλλα δίσκων και έχει συνεργαστεί σαν εικονογράφος με τον εκδοτικό οίκο Ανέμη.
Κεντρική φωτογραφία θέματος: Η Λεονόρα και ο λαβύρινθος, 2022, κέντημα στο χέρι, 45 x 53 εκ.