Το βίντεο γυρίστηκε στο Λος Άντζελες τον περασμένο Φεβρουάριο. Ο φωτογράφος και διευθυντής Harmony Korine τους φαντάστηκε ως «συγκάτοικους» και αιχμαλώτισε με τον φακό του τους μουσικούς – συν δύο φτερωτούς φίλους, έναν μπλε παπαγάλο Hyacinth macaw και τον Biggy Pop, τον παπαγάλο του Iggy – σε διάφορα δωμάτια ενός μοντερνιστικού αρχιτεκτονικού ύφους καλιφορνέζικου σπιτιού.
«Μαζί, η τριάδα διασκεδάζει κι ενώ ο καθένας τους είναι αναμφισβήτητα μια ξεχωριστή, ισχυρή προσωπικότητα, η αγάπη στην άνεση που έχουν όλοι τους, δημιουργεί κοινή βάση» λένε από τον ιταλικό οίκο μόδας, σε ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε για την καμπάνια αυτής της μάλλον αταίριαστης ομάδας. Στο συνοδευτικό ταινιάκι, παρακολουθούμε τους Iggy Pop, A$AP Rocky και Tyler, The Creator σε όλο το σπίτι, με υπόκρουση του «Supernature» του Cerrone, να χορεύουν, να τρώνε και να κάνουν παρέα φορώντας μια σειρά τυπικά εκλεκτικίστικων κρεασιόν του Gucci: χοντρά λεοπάρ κοστούμια, πλεκτά με το μονόγραμμα, γυαλιά ηλίου στο ύφος της δεκαετίας του 1970 και πολύχρωμα αξεσουάρ.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ