Η ομότιμη καθηγήτρια Ιστορίας της τέχνης της Σχολής Αρχιτεκτόνων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, Μελίτα Εμμανουήλ γράφει, μεταξύ των άλλων, στο κείμενο, το οποίο συνοδεύει τον κατάλογο της έκθεσης “Η γλώσσα της ζωγραφικής”:
“Με τις νέες της δημιουργίες η Καλλιρρόη Μαρούδα φαίνεται σαν να συνεχίζει την εικαστική αφήγηση η οποία είχε ως αφετηρία την έκθεση των έργων της του 2022 με τον τίτλο «Ένσαρκη εικόνα». Τα γυναικεία μοντέλα τώρα γυμνά και ημίγυμνα παριστάνονται ήρεμα σε χώρους χωρίς έπιπλα και χωρίς διακοσμητικές ή άλλες λεπτομέρειες. Παρ΄όλα αυτά ο χώρος είναι εκεί, υπάρχει και διαμορφώνεται με έναν μαγικό τρόπο από την πινελιά της ζωγράφου. Εντυπωσιάζει ο μεγάλος πίνακας (2,50 Χ 1,50 μ.) που απεικονίζει το ολόσωμο-ημίγυμνο- πορτραίτο της ζωγράφου Καλλιόπης Ασαργιωτάκη, με την απλότητα της στάσης και την ευαίσθητη χρωματική επεξεργασία…
Η Καλλιρρόη Μαρούδα μας προσφέρει το δικό της όραμα, το οποίο ακολουθεί και σύμφωνα με το οποίο πορεύεται. Μέσα στις μεγάλες διαστάσεις χάνεται και η ίδια, γιατί ζωγραφίζει πλέον με το σώμα και όχι μόνο με την άκρη του χεριού. Έτσι προσφέρει μια αντίληψη του όλου. Ζωγραφίζει δωμάτια, τα γνωρίσματα των οποίων αποδίδονται υπαινικτικά με τη βοήθεια των λεπτών αποχρώσεων. Τοποθετεί τα μοντέλα της στο κέντρο και τα παρουσιάζει με αφαίρεση, σε στάσεις απλές και καθημερινές. Ο ερωτισμός υπάρχει, χωρίς όμως να προκαλεί. Τα έργα της μας προσφέρουν τελικά μία καθαρή και ανάλαφρη ζωγραφική πανδαισία, η υλικότητα της οποίας φαίνεται να συμβαδίζει και με τις τελευταίες αναζητήσεις της τέχνης και της ιστορίας, τώρα, που το μεταμοντέρνο βρίσκεται στο τέλος του. Επί πλέον, η τόσο ευαίσθητη εκφραστικότητα του ύφους της συνιστά μία σταθερή αξία σε μία εποχή που το σχέδιο και η ζωγραφική φαίνονται να απειλούνται από την «επανάσταση» της τεχνητής νοημοσύνης.”