Με την έκθεση “Hidden Agenda” που παρουσιάζει ο Κωστής Τσιάχας, σε επιμέλεια Βαλεντίνης Μαργαριτοπούλου, ξεκινάει το Wisedog το 2023.

Η έκθεση περιλαμβάνει την παρουσίαση του πολυμορφικού project με φωτογραφίες της σειράς “Hidden Agenda”, βίντεο και ηχητικά τοπία.

Μέσα από ένα βλέμμα αναστοχασμού η φωτογραφική ενότητα “Hidden Agenda” του Κωστή Τσιάχα αποτελείται από μία σειρά φωτογραφιών με ένα έντονο μυστηριακό και συμβολικό απείκασμα. Μινιμαλιστικά τοπία, δυστοπικές συνθέσεις, μεταμοντέρνες νεκρές φύσεις που χαρακτηρίζονται από μια ιδιαίτερη αισθητική ενεργοποιούν το βλέμμα του θεατή και τον θέτουν σε μια διαδικασία βύθισης, ανάδυσης, αναζήτησης και σκέψης. Μέσω ενός πολύπτυχου φωτογραφικού υπαινιγμού, μεταγγίζεται η εμμονική ιδέα της αναζήτησης της φόρμας και του φωτός απορροφώντας το χρόνο και τη μνήμη, αναζητώντας την παρουσία μέσα στην απουσία.

Χρησιμοποιώντας τη βιωματική μνήμη του και την προσωπική του γλώσσα, ο Κωστής Τσιάχας, μεταμορφώνει κάδρα του φυσικού κόσμου σε φαντασιακές εικόνες, έμφορτες με αυτή την εσωτερική, κρυμμένη διάνοια της ανθρώπινης εμπειρίας -hidden agenda. Απαθανατίζει την κρυμμένη αυτή αντήχηση πιστεύοντας στη μεταμορφωτική δύναμη της ακινησίας και έχοντας πάντα στο μυαλό του τη σύνθεση, το θέμα και την ανάπτυξη, ικανοποιώντας την καλλιτεχνική ανάγκη για την εξερεύνηση ενός κινούμενου – ακίνητου κόσμου.

Την ημέρα των εγκαινίων της φωτογραφικής έκθεσης, τη μουσική θα επιμελείται στο χώρο του Lobby, o Γιάννης Τσιρίκογλου.

Κωστής Τσιάχας

Ο Κωστής Τσιάχας γεννήθηκε στη Λάρισα, σπούδασε στο Μιλάνο visual design και ανέπτυξε τη θεωρία του «Τεχνοαστικού» για τη σύνδεση τέχνης και τεχνολογίας στον αστικό χώρο, στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής εργασίας του στο τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Δραστηριοποιείται ως graphic designer και street artist. Βίντεο – εγκαταστάσεις του έχουν παρουσιαστεί στη Λάρισα, στην Αθήνα και στο Μιλάνο. Ασχολείται με την ambient μουσική και κυκλοφόρησε το 2021 το πρώτο του ψηφιακό album. Φωτογραφίζει από το 1997 όταν ανακάλυψε το κάδρο 16:9 και ακόμα ένα μέσο, το πιο προσωπικό, για να μεταφέρει το βίωμα της αντήχησης ενός κινούμενου – ακίνητου κόσμου.