Το έργο Le Siège de Corinthe αναφέρεται στον αγώνα των Ελλήνων κατά των Οθωμανών και κινητοποίησε το φιλελληνικό κίνημα στο Παρίσι. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην όπερα του Παρισιού το 1826 με τεράστια επιτυχία, ενώ όλα τα έσοδα από τις πρώτες αυτές παραστάσεις διατέθηκαν στους Έλληνες επαναστάτες, που έδιναν τον μεγάλο αγώνα της ανεξαρτησίας.
Ο μαέστρος Γιώργος Πέτρου καθοδηγεί μια λαμπερή διανομή που αποτελείται από σπουδαίους Έλληνες και ξένους σολίστ, την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ και τη Χορωδία Δήμου Αθηναίων. Η σκηνοθέτις Ροδούλα Γαϊτάνου συμπράττει με επτά εικαστικούς καλλιτέχνες που επέλεξε η ιστορικός τέχνης Κατερίνα Κοσκινά, οι οποίοι εμπνέονται από την μουσική, ακολουθούν την πλοκή της όπερας και δημιουργούν σε πραγματικό χρόνο μια πρωτοποριακή θεαματική εικαστική πρόταση.
Συντελεστές
Μουσική διεύθυνση: Γιώργος Πέτρου
Σύλληψη & Δραματουργική επεξεργασία: Ροδούλα Γαϊτάνου
Επιλογή εικαστικών καλλιτεχνών και συνεπιμέλεια δομής καλλιτεχνικού προγραμματισμού: Κατερίνα Κοσκινά
Σχεδιασμός φωτισμών: Χριστίνα Θανάσουλα
Διδασκαλία χορωδίας: Σταύρος Μπερής
Μουσική προετοιμασία: Δημήτρης Γιάκας
Βοηθός δραματουργικής επεξεργασίας: Κωνσταντίνα Στράνη
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
Διανομή:
Mahomet II: Nahuel Di Pierro
Cléomène: John Irvin
Pamyra: Χριστίνα Πουλίτση
Néoclès: Sergey Romanovsky
Hiéros: Χριστόφορος Σταμπόγλης
Adraste: Χρήστος Κεχρής
Omar: Νίκος Κοτενίδης
Ismène: Μαίρη-Έλεν Νέζη
Εικαστικοί: Λυδία Βενιέρη, Κλειώ Γκιζελή, Κωνσταντίνος Παπαμιχαλόπουλος, Νίκος Παπαδόπουλος, Χρήστος Αθανασιάδης, Χαρά Πιπερίδου, Μανταλίνα Ψωμά
Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα ΕΡΤ
Χορωδία Δήμου Αθηναίων
Με την υποστήριξη της ΑΜΚΕ ΠΟΛΙΤΕΣ
*
Σε όλες τις εκδηλώσεις στο Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας» τηρούνται όλα τα ισχύοντα μέτρα κατά της πανδημίας. Το θέατρο είναι covid free.
Η είσοδος στους χώρους του θεάτρου προϋποθέτει πιστοποιητικό εμβολιασμού (τουλάχιστον 14 ημερών) ή νόσησης (έως 6 μήνες από τη διάγνωση), ενώ πραγματοποιείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας.
Η χρήση ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του κοινού στον χώρο της παράστασης, από την είσοδο μέχρι και την έξοδό τους.