Με την συμμετοχή μεγάλου αριθμού σπουδαστών -εκτελεστών του πιάνου και των κρουστών οργάνων , ο σολίστ και καθηγητής του Ωδείου Αθηνών, Δημήτρης Δεσύλλας, έφερε στο πεδίο της διδασκαλίας δύο από τις εμβληματικότερες συνθέσεις του 20ού αιώνα. Την Σονάτα για δύο,πιάνα και κρουστά του Bela Bartok και το Ma Mere L’Oye του Maurice Ravel για δύο πιάνα με προσθήκη κρουστών (μεταγραφή Δημήτρης Δεσύλλας).

Ένα τεράστιο και πολύχρωμο ταξίδι στις αισθητικές και ρυθμολογικές έννοιες του Bela Βartok, μία πτήση στην απέριττη τελειότητα του Maurice Ravel, μια συνεχής και επίπονη διαδικασία ανακάλυψης και αποκάλυψης του κώδικα. Πάνω απ’ όλα όμως η διαρκής αναζήτησή του εσωτερικού εαυτού μας, η κοινωνικοποίηση με κοινούς και απαραίτητους κώδικες και κανόνες, η συνεχής εργασία προς την ολοκλήρωση και τελειοποίηση της τεχνικής, στοιχεία που μπορούν να μας οδηγήσουν στην τέχνη.

Πρόγραμμα

Bela Bartok
Σονάτα για δύο πιάνα και κρουστά

Maurice Ravel
“Μa Mere L’Oye”
Έργο για δύο πιάνα με την προσθήκη κρουστών ( διασκευή Δημήτρης Δεσύλλας)

Ερμηνεύουν
Ρένα Ζαφειροπούλου
Μιχάλης Στεφανάκης
Γιάννης Εριφυλλίδης
Ανδρέας Φαρμάκης
Δημήτρης Δεσύλλας

Διδασκαλία – καλλιτεχνική διεύθυνση: Δημήτρης Δεσύλλας

Θα προηγηθεί prelecture-συνομιλία με τον σολίστ και καθηγητή του Ωδείου Αθηνών Δημήτρη Δεσύλλα στις 20.00.