Onassis Dance Days 2024 – Ιδρώνοντας τη φανέλα

Δεν είναι μόνο ημέρες χορού. Δεν είναι μόνο ημέρες μουσικής. Είναι ημέρες αδρεναλίνης. Το φετινό φεστιβάλ σύγχρονου χορού της Στέγης θέλει χορογράφους, περφόρμερ, συνθέτες και μουσικούς με τις μπάντες τους να τα σπάνε live on stage, με ένα εντυπωσιακό παράλληλο με σπουδαία ονόματα της διεθνούς σκηνής.

Ποια είναι τα επόμενα μεγάλα ονόματα του σύγχρονου χορού; Το ανατρεπτικό φεστιβάλ νέων χορογράφων της Στέγης επιστρέφει για 11η χρονιά και βάζει τη μουσική στο τέρμα. Το Onassis Dance Days 2024 – ODD με πιο πυκνό πρόγραμμα στο τριήμερο από τις 23 έως τις 25 Φεβρουαρίου χορεύει μετά μουσικής, δίνοντας στον ήχο το προβάδισμα και απογειώνοντας την έννοια του sound design, με τη νέα γενιά Ελλήνων χορογράφων να καταλαμβάνει τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση λίγο πριν ή μετά τη στιγμή που τους ανακαλύπτει η ευρωπαϊκή σκηνή. Όπως και πέρυσι, το ODD 2024 συστήνει παράλληλα στο ελληνικό κοινό ένα διεθνές όνομα που φιγουράρει σε όλα τα σπουδαία φεστιβάλ της Ευρώπης. Η Βελγίδα εικαστικός Miet Warlop με το “One Song”, μια εκστατική περφόρμανς χορού που είναι συγχρόνως ζωντανή συναυλία και αθλητικός μαραθώνιος, θριάμβευσε στο Φεστιβάλ της Αβινιόν, περιοδεύει διεθνώς και εμφανίζεται με τους ακαταπόνητους χορευτές της στις 24 και 25 Φεβρουαρίου στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης. Το ODD, όπως κάθε χρόνο, ρίχνει φως στους Έλληνες χορογράφους που ήδη παρελαύνουν στα ευρωπαϊκά φεστιβάλ ή θα μας απασχολήσουν τα επόμενα χρόνια. Φέτος, επανασυστήνει την πιο ανερχόμενη Ελληνίδα χορογράφο, Ιωάννα Παρασκευοπούλου, που απέσπασε πέρυσι τη διάκριση του διεθνούς δικτύου Aerowaves, παρουσιάζοντας δύο ηχοκινητικά έργα της: το βραβευμένο “MOS” (24 Φεβρουαρίου – 3 Μαρτίου) που παρουσιάστηκε πρώτη φορά πρόπερσι στο ODD και το νέο της και άκρως προσωπικό πρότζεκτ “All of My Love” (24 Φεβρουαρίου – 3 Μαρτίου), σε παγκόσμια πρεμιέρα, το οποίο τραγουδάει ήδη από τον τίτλο, κλείνοντας το μάτι σε όσους και όσες κάποτε χόρεψαν το άσμα ασμάτων των Led Zeppelin. Και οι δύο παραγωγές της Παρασκευοπούλου ανοίγουν στο φεστιβάλ και συνεχίζονται για μία ακόμα εβδομάδα, έως τις 3 Μαρτίου.
Τρία ακόμη νέα έργα, που προέκυψαν από το πρόσφατο ανοιχτό κάλεσμα της Στέγης (NEXT OPEN CALL), κάνουν πρεμιέρα (23 έως 25 Φεβρουαρίου), με τους ερμηνευτές τους να ιδρώνουν τις φανέλες τους σαν αληθινοί ροκ σταρ, έχοντας στο πλευρό τους –αντί για προπονητές– τους μουσικούς συνεργάτες τους. Η σκηνή μετατρέπεται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο συναυλιακό mosh pit και η άναρχη κίνηση του πλήθους γίνεται χορός (“Slamming work in progress” της Ξένιας Κογχυλάκη, με τον Γιώργο Πούλιο στη μουσική). Μια κρίση πανικού γίνεται η αφορμή για να φτιαχτεί ένα περιβάλλον εξομολογητικού group therapy μέσα στους ηλεκτρονικούς ήχους της rave κουλτούρας (“We all need therapy” του Πάνου Μαλακτού σε συνεργασία με τον Die Arkitekt). Τέλος, ένα γυναικείο σώμα τρέχει κάτω από το αδυσώπητο σφυροκόπημα του ήχου και του χρόνου πάνω σε έναν κυλιόμενο διάδρομο γυμναστικής (“RUNWAY” της Χριστιάνας Κοσιάρη με τον Jan Van Angelopoulos στον σχεδιασμό του ήχου).

Παράλληλα το ODD περιλαμβάνει ένα αξιοσημείωτο παράλληλο πρόγραμμα. Εκτός από τον σπουδαίο χορογράφο, εικαστικό καλλιτέχνη και επιμελητή, Christian Rizzo, που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά συμμετέχει στο φεστιβάλ σε ρόλο μέντορα των ελλήνων χορογράφων, ακολουθεί μια σειρά από αξιοσημείωτες στιγμές.

Στις 23 Φεβρουαρίου, θα κάνει masterclass o Damien Jalet, o εικονοκλάστης χορογράφος και χορευτής, με τις μνημειώδεις χορογραφίες, που λειτουργούν ως εικαστικές εγκαταστάσεις – από το “Skid”, στο οποίο οι 17 περφόρμερ αψηφούν τη βαρύτητα χορεύοντας πάνω σε μια επικλινή πλατφόρμα δέκα μέτρων, έως το εμβληματικό “Chiroptera”, στην πρόσοψη της Opéra Garnier του Παρισιού, με τη συμμετοχή 154 χορευτών. Χορογράφος της Madonna, των ταινιών “Suspiria” του Luca Guadagnino και “Anima” του Paul Thomas Anderson και συνεργάτης καλλιτεχνών όπως ο JR, o Thom Yorke, η Marina Abramović και η Iris van Herpen, στο masterclass που θα δώσει στη Στέγη, θα εστιάσει στη δημιουργική συνεργασία του με συνθέτες όπως οι Fennesz, Tim Hecker, Ryuichi Sakamoto, Thomas Bangalter και Thom Yorke.

Στις 24 Φεβρουαρίου από τις 22:30 και μετά, η Miet Warlop και οι συντελεστές του “One Song” καταλαμβάνουν τα decks του κεντρικού φουαγιέ της Στέγης για ένα ODD πάρτυ με ελεύθερη είσοδο.

Aπό τις 26 Φεβρουαρίου στις 12:00 μ.μ.θα πρoβάλλεται χωρίς χρονικό περιορισμό στο Onassis Channel στο YouTube, η πρώτη ταινία μικρού μήκους του χορευτή και χορογράφου Γιάννη Νικολαΐδη, “CABIN 9” (12΄, 2022), σε sound-design του Μανώλη Μανουσάκη και παραγωγή της Shampoo films, ένα DIY, χειροποίητο, φιλμ επιστημονικής φαντασίας.

Τέλος, το Σάββατο 2 Μαρτίου, η παράσταση “MOS” της Ιωάννας Παρασκευοπούλου παρουσιάζεται με υπέρτιτλους για κωφά και βαρήκοα άτομα και ακουστική περιγραφή για άτομα με οπτική βλάβη.

Συντελεστές

  • Επιμελητική Κατεύθυνση: Αφροδίτη Παναγιωτάκου
  • Σχεδιασμός & Επιμέλεια: Ιλειάνα Δημάδη, Κωνσταντίνος Τζάθας
  • Guest Mentors: Damien Jalet, Christian Rizzo, Χρήστος Πολυμενάκος
  • Επικεφαλής Παραγωγής: Βασίλης Παναγιωτακόπουλος
  • Οργάνωση Παραγωγής: Χριστίνα Πιτούλη, Δέσποινα Σιφνιάδου, Δήμητρα Χατζηχαραλάμπους
  • Εκτέλεση Παραγωγής: Δήμητρα Μπουζάνη, Ιουλία Σταμούλη, Δανάη Γιαννακοπούλου, Μαριάννα Αντζουλάτου
  • Τεχνικός Διευθυντής: Αντώνης Κόκκορης
  • Αναπληρωτής Τεχνικός Διευθυντής: Γιάννης Ντόβας
  • Stage Managers: Μελίνα Λορκίδη, Κατερίνα Κώτσου, Ναταλία Βορριά, Ευγενία Δελιαλή
  • Ανάθεση – παραγωγή: Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Slamming Work in Progress ⒸPinelopi Gerasimou for Onassis Stegi

Διαβάστε περισσότερα για τις παραστάσεις

One Song | Miet Warlop

24 & 25 Φεβρουαρίου | Κεντρική Σκηνή | 21:30
Διάρκεια: 60 λεπτά

Σύγχρονος χορός, αθλητικός μαραθώνιος ή συναυλία; Δεκαπέντε μουσικοί-αθλητές, σε μια χορογραφημένη συναυλία, παίζουν το ίδιο τραγούδι, κάθε φορά αλλιώς, μα πάντα με αμείωτη ένταση. Νιώθεις το σώμα σου να κουνιέται στον ρυθμό;

«Εκστατικό. Απογειωτικό. Ξεκαρδιστικό. Ό,τι πιο συγκινητικό». Αυτά τα σχόλια συνοδεύουν το “One Song”, την παράσταση-αποκάλυψη του Φεστιβάλ της Αβινιόν το 2022, που έκτοτε περιοδεύει διεθνώς. Όλα ξεκίνησαν όταν το φλαμανδικό θέατρο NTGent προσκάλεσε τη Βελγίδα εικαστικό και δημιουργό περφόρμανς Miet Warlop να απαντήσει στο ερώτημα: «Ποια είναι η ιστορία σου ως δημιουργού στο θέατρο;» Κι εκείνη χορογράφησε έναν αλλόκοτο ύμνο στη ζωή, ξορκίζοντας προσωπικούς και συλλογικούς δαίμονες, αποτίνοντας έναν φόρο τιμής στον εκλιπόντα αδερφό της και δοξάζοντας την «ανθρώπινη κατάσταση» στο ιδρωμένο μεγαλείο της.

“Run… run for your life till you die/ ‘Till I die/ ‘Till we all die” («Τρέχε… τρέχε να σωθείς μέχρι να πεθάνεις/ Μέχρι να πεθάνω/ Μέχρι όλοι να πεθάνουμε»). Αυτό μας παρακινεί να κάνουμε, ξανά και ξανά, ο τραγουδιστής της μπάντας του “One Song”, ενώ ασθμαίνει πάνω στον κυλιόμενο διάδρομο απ’ όπου δίνει το ρεσιτάλ του. Σε αυτή την παράσταση, το βασικό ανσάμπλ χορευτών είναι μια ιδιόρρυθμη μπάντα: μουσικοί που παίζουν βιολί ισορροπώντας πάνω σε μια δοκό, που κάνουν κάμψεις όποτε χρειάζεται να αγγίξουν μια χορδή στο μπάσο, που πάνε μπρος πίσω για να παίξουν τα κρουστά ή επιχειρούν μικρά άλματα για να ακουμπήσουν τα πλήκτρα του keyboard. Ένα και μόνο τραγούδι παίζουν. Ξανά και ξανά. Σε άλλο τέμπο κάθε φορά, μα πάντα με αμείωτο πάθος και ένταση. Μια χορογραφημένη στην εντέλεια συναυλία εκτυλίσσεται ενώπιόν μας για χάρη ενός και μόνο τραγουδιού, το οποίο σταδιακά, με την επανάληψη, αποκτά την αίγλη ύμνου: γίνεται η πρωταρχική μας κραυγή.

«Πώς θα ήταν αν ο Philip Glass διεύθυνε τους Ramones;» σημειώνει ρητορικά για το “One Song” ένα δημοσίευμα. Πράγματι, ισορροπώντας στα όρια του αβανγκάρντ χάπενινιγκ και της ροκ συναυλίας, το “One Song” λειτουργεί σαν ένα σαγηνευτικό τελετουργικό για τον αποχαιρετισμό, τη ζωή και τον θάνατο, την ελπίδα και την αναγέννηση. Μέσα από τραγουδιστά κείμενα, στιγμιότυπα γυμναστηρίου, οξυγόνο και ιδρώτα, στιγμές εξάντλησης και χειρονομίες απαντοχής, επικαλούνται την «ανθρώπινη κατάστασή μας». Ξανά και ξανά, κάποια από τις μαζορέτες και τους φαν τους ή η ηλικιωμένη προπονήτριά τους ορθώνεται για να τους εξωθήσει για ακόμη μια φορά στα όριά τους. Κι εκείνοι θα αψηφήσουν τον χρόνο και θα υπερβούν τους εαυτούς τους, καλώντας μας να κάνουμε το ίδιο.

ODD – The party

Tο Σάββατο 24 Φεβρουαρίου από τις 22:30 και μετά, το ODD κάνει πάρτι στο φουαγιέ του ισογείου με τη Miet Warlop και τους συντελεστές του “One Song” στην επιλογή της μουσικής.
Με ελεύθερη είσοδο

Συντελεστές

  • Με τους/τις: Simon Beeckaert, Elisabeth Klinck, Willem Lenaerts/Gilles Vandecaveye-Pinoy, Milan Schudel, Melvin Slabbinck, Joppe Tanghe, Karin Tanghe, Wietse Tanghe και Stanislas Bruynseels, Rint Dens, Judith Engelen, Marius Lefever, Luka Mariën, Flora Van Canneyt, Max Colonne
  • Κείμενο: Miet Warlop, με σύμβουλο τον Jeroen Olyslaegers
  • Σύλληψη, Σκηνοθεσία & Σκηνογραφία: Miet Warlop
  • Μουσική: Maarten Van Cauwenberghe μαζί με όλους
  • Ενδυματολόγος: Carol Piron & Filles à Papa
  • Σχεδιασμός Φωτισμών: Dennis Diels
  • Δραματουργία: Giacomo Bisordi
  • Βοηθός στη Δραματουργία: Kaatje De Geest
  • Μετάφραση Στίχων: Erik Borgman
  • Διεύθυνση Παραγωγής: Greet Prové
  • Τεχνική Παραγωγή & Διεύθυνση Σκηνής: Oliver Houttekiet, Patrick Vanderhaegen
  • Διεύθυνση Περιοδείας: Carla Beeckmans
  • Τεχνικοί: Flup Beys, Dietrich Lerooij, Gilles Roosen, Bart Van Hoydonck, Raf Willems, Laurent Ysebaert, Pieter Kinoli, Bart Vincent, John Hellinx, Jurgen Techel, Laura Vayssier
  • Κατασκευή σκηνικών εξαρτημάτων & κοστουμιών: Ateliers NTGent
  • Ευχαριστίες: Kris Auman, Imran Alam, Barbara Vackier, Jasper Houttekiet, οικογένεια της Warlop, Rossana Miele, Lotte Van Craeynest, Christel Simons, Patrick Vanderhaegen, Diana, Campbell Betancourt, Jarne Van Loon
  • Παραγωγή: NTGent, Miet Warlop / Irene Wool vzw
  • Συμπαραγωγή: Festival d’Avignon (Αβινιόν), DeSingel (Αμβέρσα), Tandem Scène Nationale (Αράς-Ντουέ, Γαλλία), Théâtre Dijon Bourgogne Centre dramatique national (Ντιζόν, Γαλλία), HAU – Hebbel am Ufer (Βερολίνο), La Comédie de Valence – Centre dramatique national Drôme-Ardèche (Βαλάνς, Γαλλία), Teatre Lliure (Βαρκελώνη)
  • Με την υποστήριξη της: Περιφερειακής Κυβέρνησης της Φλάνδρας, του Δήμου της Γάνδης και του προγράμματος Φορολογικών Απαλλαγών της Βελγικής Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης
  • Με τη βοήθεια της: Frans Brood Productions

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

RUNWAY | Χριστιάνα Κοσιάρη

Συντελεστές

  • Χορογράφος & Ερμηνεύτρια: Χριστιάνα Κοσιάρη
  • Δραματουργός: Δήμητρα Μητροπούλου
  • Βοηθός Χορογράφου: Κατερίνα Φώτη
  • Μουσική Σύνθεση & Ερμηνεία: Jan Van Angelopoulos
  • Επιμέλεια Σκηνογραφίας: Ευαγγελία Θεριανού
  • Ενδυματολόγος: 2WO+1NE=2
  • Σχεδιασμός Φωτισμών: Λάμπρος Παπούλιας
  • Οργάνωση & Εκτέλεση Παραγωγής: TooFarEast
  • Παραγωγή Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
  • Ειδικές ευχαριστίες: Olivier Dubois, Christian Rizzo, Χρήστος Πολυμενάκος – Body/Word Performance Writing Mentoring, Βαγγέλης Μούντριχας, Χρήστος Χριστόπουλος, Ιωάννα Παπακώστα, Πηνελόπη Κουφοπούλου, Μαρία-Αγγέλα Κατσικαλή Κοσιάρη, Αναστασία Τσοπελάκη, Παύλος Χριστόφορος Σινιγάλιας
  • Υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Εξωστρέφεια» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

We All Need Therapy | Πάνος Μαλακτός

23 – 25 Φεβρουαρίου | Στο -1 της Στέγης | Παρασκευή & Κυριακή 18:00, Σάββατο 19:30
Κατάλληλο για ηλικίες 16+
Διάρκεια: 40 λεπτά

Μια εξομολόγηση κρίσης πανικού παίρνει τη μορφή δημόσιας ψυχοθεραπείας, στα όρια μεταξύ χορού, παράστασης, θεάτρου, rave, εξομολόγησης και ομαδικής θεραπείας.
«Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με την ψυχοθεραπεία. Ούτε πίστευα ότι υπάρχουν κρίσεις πανικού. Μέχρι που μου συνέβη» δηλώνει ο Κύπριος χορογράφος και περφόρμερ, προ(σ)καλώντας μας σε ένα άκρως εξομολογητικό “rave as therapy happening”, με τον ίδιο και τον μουσικό Die Arkitekt ζωντανά στη σκηνή.

Χορευτής στο μόνιμο ανσάμπλ της διεθνώς φημισμένης ομάδας χοροθεάτρου Peeping Tom, ο Πάνος Μαλακτός που έχει δώσει δείγμα δουλειάς του στη Στέγη προ διετίας, χορογραφώντας την παράσταση “We are in the army now” του Ηλία Αδάμ, παρουσιάζει τώρα για πρώτη φορά δικό του έργο, στο πλαίσιο του Onassis Dance Days.

Με άξονα τη δαιδαλώδη θεματική της ψυχικής υγείας, δημιουργεί αυτό το έργο αντλώντας έμπνευση από το προσωπικό ταξίδι του μέσα από το τραύμα, την αποδοχή και τη θεραπεία. Όπως η ζωή, έτσι και το “We All Need Therapy” είναι μια συνθήκη διασκέδασης, παραδοχής, (αυτο)φροντίδας, στρες, αλλά και μοιράσματος. Για αυτό το νέο έργο, ο περφόρμερ βυθίζεται στο μουσικό σύμπαν του Die Arkitekt, αναζητώντας ειρήνη και εκτόνωση στα πιο σκοτεινά χρώματα. Ο Πάνος Μαλακτός και ο Die Arkitekt συνυπάρχουν στη σκηνή για να επιβεβαιώσουν αλλά και να αμφισβητήσουν αυτήν την τολμηρή δήλωση: Όλοι χρειαζόμαστε θεραπεία – WE ALL NEED THERAPY.

Θολώνοντας τα όρια μεταξύ χορού, παράστασης, θεάτρου, rave, εξομολόγησης και ομαδικής θεραπείας, το έργο εμπλέκει το κοινό, έτσι ώστε ο κάθε θεατής να νιώσει ελεύθερος να μοιραστεί (προαιρετικά) τη δική του ιστορία. Μια πολυδιάστατη, επιτελεστική, απρόβλεπτη εμπειρία που εξερευνά τα τρίσβαθα των ανθρώπινων συναισθημάτων, εκθέτοντας τον θεατή στην ωμότητα της Δυτικής σύγχρονης ανθρώπινης κατάστασης.

Συντελεστές

  • Χορογραφία: Πάνος Μαλακτός
  • Ερμηνεύουν: Πάνος Μαλακτός και Die Arkitekt
  • Μουσική Παραγωγή: Die Arkitekt
  • Δραματουργία: Ody Icons
  • Φωτισμοί: Βασίλης Πετεινάρης
  • Κοστούμια: Ορέστης Λαζούρας
  • Διεύθυνση Παραγωγής: TooFarEast
  • Συμπαραγωγή με την: Πλατφόρμα Χορογραφίας Κύπρου
  • Παραγωγή Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
  • Body/Word Performance Writing Mentoring: Χρήστος Πολυμενάκος
  • Υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Εξωστρέφεια» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Slamming (work in progress) | Ξένια Κογχυλάκη

23 – 25 Φεβρουαρίου | Στο -1 της Στέγης | Παρασκευή & Κυριακή 19:30, Σάββατο 18:00
Διάρκεια: 50 λεπτά

Μια ιδρωμένη ιεροτελεστία. Μια παράσταση χορού πάνω στην άναρχη και βουτηγμένη στην αδρεναλίνη συμπεριφορά του πλήθους μιας ροκ/πανκ συναυλίας. Αναζητώντας τη ριζοσπαστική ζωντάνια και τους αόρατους κανόνες αλληλεγγύης που τη συνοδεύουν.

Έχοντας ως βάση της τόσο την Αθήνα όσο και το Βερολίνο, η Ξένια Κογχυλάκη βρίσκεται ήδη σε τροχιά εξωστρέφειας ύστερα από το έργο της “Bang Bang Bodies”, που έκανε πρεμιέρα στο φεστιβάλ Tanztage του Βερολίνου και παρουσιάστηκε επίσης στο πλαίσιο του Onassis Dance Days 2023. Στο νέο της έργο, “Slamming (work in progress)”, σε οργανική συνέχεια με την προηγούμενη δουλειά της που είχε στο επίκεντρό της το headbanging, καταπιάνεται και πάλι με τις χορογραφικές προεκτάσεις του συναυλιακού πλήθους, έχοντας επί σκηνής την ίδια και δύο ακόμη περφόρμερ.

Οι τρεις τους δεσμεύονται σε μια κοινή συμφωνία: έναν τελετουργικό χορό με αφετηρία το slamming. Μεταμορφώνουν στη σκηνή πρακτικές του mosh pit (του χώρου μιας συναυλίας ακριβώς μπροστά από τη σκηνή), ταλαντευόμενοι μεταξύ οργής και απαλότητας, ωμότητας και εμπιστοσύνης, πόνου και ευχαρίστησης, βίας και τρυφερότητας, εξερευνώντας αυτές τις ποιότητες όχι ως δίπολα αλλά ως αλληλένδετα στοιχεία μιας ιδιότυπης μορφής χορού. Το κοινό «βλέπει» τον ιδρώτα να στάζει, τις αναπνοές να εντείνονται, τις καρδιές να χτυπούν δυνατά, ενώ οι τρεις περφόρμερ είναι ολόψυχα παγιδευμένοι σε ένα pit.

Tο νέο χορογραφικό τρίο της Ξένιας Κογχυλάκη αναζητά τις συναισθηματικές αποχρώσεις στο επιθετικό πλήθος, ανασυγκροτώντας ένα συλλογικό τελετουργικό που κρύβεται πίσω από μια φαινομενική οργή. Το “Slamming (work in progress)” προσεγγίζει τους χορούς του πλήθους, όχι ως κάτι που πρέπει να αποκρυπτογραφηθεί, αλλά ως τόπους εμπειρίας, ερευνώντας τη σημασία της συλλογικής κίνησης ως πρακτική αντίστασης.

Συντελεστές

  • Ιδέα, Χορογραφία: Ξένια Κογχυλάκη
  • Ερμηνεία/ Συνδημιουργία: Ειρήνη Γεωργίου, Ξένια Κογχυλάκη, Noumissa Sidibé
  • Μουσική Σύνθεση: Γιώργος Πούλιος
  • Σχεδιασμός φωτισμού: Νύσος Βασιλόπουλος
  • Βοηθός χορογράφου: Νώντας Δαμόπουλος
  • Δραματουργική υποστήριξη: André Uerba
  • Καλλιτεχνική Συμβολή: Έλενα Νοβάκοβιτς
  • Styling: Μαριάνθη Χατζηκίδη
  • Υπεύθυνη παραγωγής: Όλγα Τσατσούλη
  • Εκτέλεση παραγωγής: howtomakeyourlifeharder
  • Παραγωγή: Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
  • Υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Εξωστρέφεια» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση
  • Η Onassis AiR Fellow Ξένια Κογχυλάκη πραγματοποίησε μέρος της έρευνας του “Slamming” στο BIT Teatergarasjen, στο Μπέργκεν της Νορβηγίας στο πλαίσιο του προγράμματος Transmissions που υποστηρίζεται από το EEA Grants (Χορηγίες Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου) και τους Νορβηγικούς Χρηματοδοτικούς Μηχανισμούς 2014–2021

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

MOS | Ιωάννα Παρασκευοπούλου

Σάββατο 24 – Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 18:00, Σάββατο 2 – Κυριακή 3 Μαρτίου 18:30 | Μικρή Σκηνή
Διάρκεια: 43 λεπτά

Ένα soundtrack δημιουργείται μπροστά στα μάτια μας. Ένα σκηνικό παιχνίδι εικόνας, ήχου και κίνησης με πρωταγωνιστές δύο περφόρμερ την Ιωάννα Παρασκευοπούλου και τον Γιώργο Κοτσιφάκη, που δίνουν σε μια σειρά από κινηματογραφικές σκηνές και κινούμενες εικόνες το δικό τους πρωτότυπο ηχητικό αποτύπωμα.

Καρύδες κομμένες στη μέση και χωρίς τη σάρκα τους. Σκάφες με νερό. Βεντούζες ξεβουλώματος μπάνιου. Κλακέτες. Αυτά είναι μερικά από τα αντικείμενα που επιστρατεύονται στο “MOS” για την παραγωγή ήχου από τους δύο περφόρμερ-ενορχηστρωτές του.

Η Ιωάννα Παρασκευοπούλου, αφού επιλέχθηκε από τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα χορού Aerowaves ως μία από τους 20 πιο υποσχόμενους νέους δημιουργούς της χρονιάς, με την πρώτη αυτή χορογραφική δουλειά της, το “MOS”, σε ανάθεση της Στέγης, συνεχίζει την έντονη δραστηριότητά της στο εξωτερικό. Αμέσως μετά τα φεστιβάλ ONE Dance Week (Βουλγαρία), Carlow Arts (Ιρλανδία), Atelier de Paris / CDCN / June Events (Γαλλία) και το 29ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, το “MOS” συνεχίζει το εντυπωσιακό του ταξίδι στις σκηνές του κόσμου: από την Ιταλία στη Νορβηγία, από την Αγγλία και το Dance Umbrella Festival στο λονδρέζικο Barbican έως την Ισπανία και το Otono Festival, μεταξύ πολλών άλλων, για να επιστρέψει, για λίγες μόνο «συλλεκτικές» βραδιές στη Στέγη, εκεί από όπου όλα ξεκίνησαν.

Το “MOS” είναι ένα ντουέτο, στο οποίο η ίδια η χορογράφος και ο συγχορευτής της, Γιώργος Κοτσιφάκης, συνδιαλέγονται με κινηματογραφικές εικόνες φαινομενικά ασύνδετες μεταξύ τους και επιχειρούν να προσδώσουν τη δική τους καταγραφή στον χώρο. Το σώμα και η (μικρο)κίνηση συνυπάρχουν με παράδοξα αντικείμενα και υλικά, λειτουργώντας ως μέσα παραγωγής ήχου. Εντάσεις, εκρήξεις, παύσεις, επαναλήψεις και παραμορφώσεις του υλικού ενισχύουν την ηχητική εμπειρία. Στη σκηνική σύνθεση αποκαλύπτονται μεμονωμένες πληροφορίες από το υλικό που επαναχρησιμοποιείται, καλώντας έτσι τους θεατές να αναπτύξουν νέες συνδέσεις και συσχετισμούς. Σταδιακά, μετατρέπονται σε ακροατές ενός αυτοσχέδιου και ανομοιογενούς soundtrack που εκτυλίσσεται μπροστά τους. Οι περφόρμερ γίνονται οι διαμεσολαβητές μεταξύ αρχείου και θεατή, προτείνουν τις προσωπικές τους αποτυπώσεις, συνθέτουν τη δική τους ηχητική διασκευή ενός μη γραμμικού κινηματογραφικού σεναρίου και, τελικά, επιλέγουν τι θα μπορούσε να ακούγεται.

Συντελεστές

  • Σύλληψη & Χορογραφία: Ιωάννα Παρασκευοπούλου
  • Ερμηνεία: Γιώργος Κοτσιφάκης, Ιωάννα Παρασκευοπούλου
  • Τεχνική υποστήριξη ήχου & Ηχητικός σχεδιασμός: Δάνης Χατζηβασιλάκης
  • Δραματουργία: Έλενα Νοβάκοβιτς
  • Σχεδιασμός Φωτισμών: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
  • Σχεδιασμός Φωτισμών Περιοδείας: Ελίζα Αλεξανδροπούλου, Τζάνος Μάζης
  • Μηχανικός Βίντεο: Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος
  • Επιμέλεια Σκηνικού χώρου & Κοστουμιών: Ιωάννα Παρασκευοπούλου
  • Μοντάζ Βίντεο: Ιωάννα Παρασκευοπούλου
  • Ξύλινες κατασκευές: Μίλτος Αθανασίου
  • Σχεδιασμός αφίσας: Bois Futuri
  • Φωτογράφιση: Πηνελόπη Γερασίμου
  • Διεύθυνση Παραγωγής: Ιωάννα Παρασκευοπούλου
  • Διεύθυνση Περιοδείας: Cultόpια & Ιωάννα Παρασκευοπούλου
  • Συντονισμός Περιοδείας: Χριστίνα Λιάτα (Στέγη Ιδρύματος Ωνάση)
  • Ιδιαίτερες ευχαριστίες: στην Ελένη Τζάρου, στον Θάνο Δασκαλόπουλο και στον Αλέξανδρο Τομαρά
  • Μια παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, που έκανε πρεμιέρα στο πλαίσιο του Onassis New Choreographers Festival 9.
  • Η διεθνής περιοδεία του MOS πραγματοποιείται με την υποστήριξη του προγράμματος «Εξωστρέφεια» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

All of My Love | Ιωάννα Παρασκευοπούλου

23 Φεβρουαρίου – 3 Μαρτίου | Μικρή Σκηνή | Παρασκευή 23 – Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 20:30, Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 21:00, Παρασκευή 1 – Κυριακή 3 Μαρτίου 21:00
Διάρκεια: 40 λεπτά

Δεν είναι μόνο μια χορογραφική σύνθεση από ετερόκλητες μνήμες και εικόνες, αλλά μάλλον μια επιστολή αγάπης, αναπόλησης και φόρου τιμής σε όλα εκείνα που (δεν) είναι πια μαζί μας.

Δανειζόμενο τον τίτλο του από το ομώνυμο τραγούδι των Led Zeppelin, το “All of My Love” είναι μια ηχο-χορογραφική κατασκευή, που προκύπτει από την ανάκληση βιωμάτων, κειμένων, αντικειμένων, χειροτεχνικών πρακτικών και χειρωνακτικών εργασιών. Ένα μεταβαλλόμενο τοπίο μέσα στο οποίο τίποτα δεν μένει άηχο. Μια πρόσκληση σε ένα αισθητηριακά δυνατό βίωμα που διερευνά τα όρια της απώλειας. Μια χορογραφική σύνθεση από ετερόκλητες μνήμες και εικόνες. Μια επιστολή αγάπης, αναπόλησης και φόρου τιμής σε όλα εκείνα που (δεν) είναι πια μαζί μας.
Αναζητώντας κίνητρα και συγκίνηση, η καλλιτέχνιδα αρχίζει με ένα ερώτημα: «Πώς θα ηχούσε ένας τελευταίος χορός, αν το αύριο δεν υπήρχε»; Για να δοκιμάσει μια απάντηση, επιλέγει να επαναφέρει μνήμες, μέσω της εκτροπής ανόμοιων μεταξύ τους στοιχείων, ανασυνθέτοντάς τα ηχητικά. Στιγμιότυπα ταινιών, στίχοι τραγουδιών και χροιές προσώπων που όλα τους υπήρξαν αγαπημένα, αποσπάσματα από Super8 ερασιτεχνικά οικογενειακά βίντεο, ήχοι από γεωργικά εργαλεία και οικιακές συσκευές, φωτογραφίες και σωματικές μνήμες δημιουργούν μια τελετουργική συνθήκη, μέσω της οποίας αμφισβητούνται οι τρόποι ύπαρξης.

Το “All of My Love” διαφεύγει της γραμμικότητας εμψυχώνοντας χρονικές ασυνέχειες και θέτει υπό αμφισβήτηση τη δυαδικότητα, θολώνοντας τα όρια της αρχής και του τέλους. Αποκαλύπτει προσωπικές ρίζες, τραύματα και φαντασιώσεις σε μια προσπάθεια συμφιλίωσης με την ιδέα του θανάτου. Καταγράφει αναμνήσεις και τις μετουσιώνει σε έναν τόπο κάθαρσης προσκαλώντας τον θεατή να γίνει μέρος μιας οξύμωρης αναπόλησης. Κυνηγά ένα φτερό στον άνεμο. Το “All of My Love” είναι μια κινητική και ηχητική κραυγή για όλα εκείνα που απουσιάζουν, για όλα όσα τελειώνουν, για όσα υπάρχουν και μετασχηματίζονται, για όσα είναι για πάντα εκεί.

Συντελεστές

  • Σύλληψη, Χορογραφία & Ερμηνεία: Ιωάννα Παρασκευόπουλου
  • Ηχητικός Σχεδιασμός & Μουσική: Αλίκη Λευθεριώτη
  • Σχεδιασμός Σκηνικού Χώρου: Ελένη Στρούλια & Ιωάννα Παρασκευοπούλου
  • Σχεδιασμός Φωτισμών: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
  • Δραματουργική συμβολή: Έλενα Νοβάκοβιτς
  • Τεχνική Υποστήριξη Βίντεο: Λάμπρος Παπούλιας
  • Κείμενο, Montaz Αρχειακού Υλικού & Επεξεργασία Φωτογραφιών: Ιωάννα Παρασκευοπούλου
  • Βοηθός Χορογράφου: Ελπινίκη Σαριπανίδου
  • Βοηθός Σκηνογραφίας: Νίκος Παπαδόπουλος
  • Καλλιτεχνικοί Συνεργάτες: Γιώργος Κοτσιφάκης, Μάρθα Πασακοπούλου, Νάντη Γώγουλου, Λία Χαμηλοθώρη
  • Φωτογραφία: Γιάννης Μπουρνιάς
  • Οργάνωση παραγωγής: Κάσση Καφέτση – Cultopia
  • Με την υποστήριξη του Οργανισμού Πολιτισμού και Ανάπτυξης ΝΕΟΝ
  • Το residency υποστηρίχθηκε από La Briqueterie CDCN du Val-de-Marne / Fondation d’entreprise Hermès
  • Παραγωγή Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
  • Συμπαραγωγή ONE Dance Festival/Βουλγαρία
  • Με την υποστήριξη του προγράμματος «Εξωστρέφεια» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση
  • Θέρμες Ευχαριστίες: Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, Αλέξανδρο Τομαρά, Χρήστο Πολυμενάκο, Δανάη Χατζηβασιλάκη, Νατάσα Μάρτιν, Props House Stage 38

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

All of My Love Ⓒ Andreas Simopoulos for Onassis Stegi

ODD 2024 – Παράλληλο Πρόγραμμα

Στο πλαίσιο του ODD, θα πραγματοποιηθεί Masterclass με τον Damien Jalet για την ευρύτερη καλλιτεχνική κοινότητα (χορογράφους, χορευτές, περφόρμερ, δραματουργούς, ερευνητές κίνησης κ.λπ.). Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί στο Onassis Channel στο YouTube, προβολή της ταινίας μικρού μήκους “CABIN 9” (12΄, 2022) του χορογράφου και χορευτή Γιάννη Νικολαίδη, σε sound-design του Μανώλη Μανουσάκη και παραγωγή της Shampoo films.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προβολή και τις αιτήσεις συμμετοχής για το masterclass εδώ.

ODD 2024 – The party

Tο Σάββατο 24 Φεβρουαρίου από τις 22:30 και μετά, το ODD κάνει πάρτι στο Φουαγιέ του Ισογείου με τη Miet Warlop και τους συντελεστές του “One Song” στην επιλογή της μουσικής. Με ελεύθερη είσοδο.

ODD 2024 – Προσβάσιμη Παράσταση

Το Σάββατο 2 Μαρτίου, η παράσταση “MOS” παρουσιάζεται με υπέρτιτλους για κωφά και βαρήκοα άτομα και ακουστική περιγραφή για άτομα με οπτική βλάβη. Πριν την παράσταση, στις 17:15, θα πραγματοποιηθεί Αισθητηριακά Προσβάσιμη Ξενάγηση για κωφά και βαρήκοα άτομα και για άτομα με οπτική βλάβη. Κρατήσεις θέσεων ΑμεΑ: 213 017 8036 & infotickets@onassis.org

Παράλληλο Πρόγραμμα – Αναλυτικές πληροφορίες

ODD 2024 – MASTERCLASS | Damien Jalet
Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου | 14:30-17:30 | Galaxy Studio (Γαλαξία 2, πίσω από το κτίριο της Στέγης)

Εικονοκλάστης χορογράφος και χορευτής, ο Damien Jalet (Βέλγιο/Γαλλία) είναι διεθνώς αναγνωρισμένος για τις μνημειώδεις χορογραφίες του, που λειτουργούν ως εικαστικές εγκαταστάσεις – από το “Skid”, στο οποίο οι 17 περφόρμερ αψηφούν τη βαρύτητα χορεύοντας πάνω σε μια επικλινή πλατφόρμα δέκα μέτρων, έως το εμβληματικό “Chiroptera”, στην πρόσοψη της Opéra Garnier του Παρισιού, με τη συμμετοχή 154 χορευτών. Επίσης, έχει υπάρξει χορογράφος της Madonna, των ταινιών “Suspiria” του Luca Guadagnino και “Anima” του Paul Thomas Anderson και συνεργάτης καλλιτεχνών όπως ο JR, o Thom Yorke, η Marina Abramović και η Iris van Herpen.

Σε άμεση συνάφεια με τη φετινή θεματική του Onassis Dance Days που προτάσσει τη σχέση μουσικής και χορογραφίας, ο Damien Jalet, στο masterclass που θα δώσει στη Στέγη, θα εστιάσει στη δημιουργική συνεργασία του με συνθέτες όπως οι Fennesz, Tim Hecker, Ryuichi Sakamoto, Thomas Bangalter και Thom Yorke. Θα εξετάσει περιπτώσεις όπου η μουσική προϋπάρχει της χορογραφίας και άλλες όπου η μουσική επένδυση δημιουργείται παράλληλα ή και μετά τη χορογραφική σύνθεση, μέσα από μια σειρά βίντεο και προσχεδίων από το προσωπικό του αρχείο. Το masterclass θα περιλαμβάνει και κινησιολογικό μέρος, με τους συμμετέχοντες να εξερευνούν μια σειρά από ρυθμικές παρτιτούρες, διερευνώντας το πώς ένας σχετικά απλός καμβάς σημειογραφίας μπορεί να οδηγήσει σε μια σύνθετη γλυπτική του χρόνου.

Είσοδος ελεύθερη με σειρά προτεραιότητας, βάσει υποβολής συμμετοχής που θα αναρτηθεί τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου στο onassis.org

ODD 2024 – ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
CABIN 9 | Γιάννης Νικολαΐδης

Διαθέσιμη στο Οnassis Channel στο YouTube από τις 26 Φεβρουαρίου στις 12:00 μ.μ.
Χωρίς αντίτιμο ή χρονικό περιορισμό

Το “CABIN 9” (12 ́, 2022) είναι η πρώτη ταινία μικρού μήκους του χορευτή και χορογράφου Γιάννη Νικολαΐδη, επιχορηγούμενη την περίοδο της πανδημίας από το ΥΠΠΟΑ. Είναι προϊόν έρευνας με θέμα την εφαρμογή χορογραφικών μεθόδων και πρακτικών στον κινηματογράφο. Η ταινία γυρίστηκε σε μια απομονωμένη εξοχική κατοικία στη Βαρυμπόμπη τον Μάρτιο του 2021 και ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο του Onassis Fellowship, σε παραγωγή της εταιρείας Shampoo films.

Πρόκειται για ένα DIY, χειροποίητο, φιλμ επιστημονικής φαντασίας.Εν μέσω ενός δυστοπικού χειμώνα, ένας άντρας και μια γυναίκα, ντυμένοι με δερμάτινες φόρμες επιβίωσης, ζουν απομονωμένοι σε μια εξοχική κατοικία-καταφύγιο, αναζητώντας τρόπους επικοινωνίας και συνύπαρξης. Όπως πολύ ωραία το θέτει ο ίδιος ο σκηνοθέτης της ταινίας: «Θα μπορούσαν να είναι οι πρώτοι ή οι τελευταίοι των ανδρών και γυναικών αυτού του κόσμου».

Η ταινία ολοκλήρωσε τη φεστιβαλική της διαδρομή, αποσπώντας μια τιμητική αναφορά στο Video Art & Experimental Film Festival (VAEFF) 2022 στη Νέα Υόρκη.
Still από την ταινία “CABIN 9”

Συντελεστές Ταινίας:

  • Σενάριο, Σκηνοθεσία, Παραγωγή: Γιάννης Νικολαΐδης
  • Ερμηνευτές: Μαρία Μπρέγιαννη, Χρήστος Στρινόπουλος
  • Διευθυντής Φωτογραφίας: Χάρης Πατραμάνης
  • Μουσική, Σχεδιασμός Ήχου, Επανηχογράφηση, Μείξη: Μανώλης Μανουσάκης
  • Παραγωγός: Ελένη Ασβεστά
  • Μοντάζ: Μιλτιάδης Χρηστίδης
  • Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
  • Ηχολήπτης: Κωνσταντίνος Στυλιανού
  • Επεξεργασία εικόνας: Μάνθος Σαρδής
  • Τίτλοι: Μιχάλης Νερομιλιώτης
  • Χορηγός ΥΠΠΟΑ
  • Στο πλαίσιο του Onassis Fellowship
  • Παραγωγή Shampoo films
  • @copyright Yiannis Nikolaidis 2021

Πληροφορίες

Διάρκειες παραστάσεων:

  • One Song: 60 λεπτά
  • We All Need Therapy: 40 λεπτά
  • Slamming (work in progress): 50 λεπτά
  • MOS: 43 λεπτά
  • RUNWAY: 30 λεπτά
  • All of My Love: 40 λεπτά

Στις παραστάσεις “MOS” και “All of My Love” γίνεται χρήση στροβοσκοπικού φωτισμού (strobe lights).

Στην παραστάσεις “We All Need Therapy” και “Slamming (work in progress)” γίνεται χρήση στροβοσκοπικού φωτισμού και δυνατού Dolby Surround ήχου.

ODD 2024, One Song ⒸReinout_Hiel

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου

14:30 Masterclass Damien Jalet | Galaxy Studio | 150′
17:30 RUNWAY | Χριστιάνα Κοσιάρη | Στο +5 της Στέγης | 30′
18:00 We All Need Therapy | Πάνος Μαλακτός | Στο -1 της Στέγης | 40′
19:00 RUNWAY | Χριστιάνα Κοσιάρη | Στο +5 της Στέγης | 30′
19:30 Slamming (work in progress) | Ξένια Κογχυλάκη | Στο -1 της Στέγης | 50′
20:30 All of My Love | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | 40′

Σάββατο 24 Φεβρουαρίου
17:30 RUNWAY | Χριστιάνα Κοσιάρη | Στο +5 της Στέγης | 30′
18:00 Slamming (work in progress) | Ξένια Κογχυλάκη | Στο -1 της Στέγης | 50′
18:00 MOS | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | 43′
19:00 RUNWAY | Χριστιάνα Κοσιάρη | Στο +5 της Στέγης | 30′
19:30 We All Need Therapy | Πάνος Μαλακτός | Στο -1 της Στέγης | 40′
20:30 All of My Love | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | 40′
21:30 One Song | Miet Warlop Κεντρική Σκηνή | 21:30 | 60′
22:30 ODD Party | dj set by Miet Warlop & cast

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου

17:30 RUNWAY | Χριστιάνα Κοσιάρη | Στο +5 της Στέγης | 30′
18:00 We All Need Therapy | Πάνος Μαλακτός | Στο -1 της Στέγης | 40′
18:00 MOS | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | 43′
19:00 RUNWAY | Χριστιάνα Κοσιάρη | Στο +5 της Στέγης | 30′
19:30 Slamming (work in progress) | Ξένια Κογχυλάκη | Στο -1 της Στέγης | 50′
20:30 All of My Love | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | 40′
21:30 One Song | Miet Warlop Κεντρική Σκηνή | 21:30 | 60′

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου

12:00 CABIN 9 | Γιάννης Νικολαΐδης | Οnassis Channel στο YouTube | 12’30’’
Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου & Παρασκευή 1 Μαρτίου
21:00 All of My Love | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | 40′

Σάββατο 2 Μαρτίου

17:15 Αισθητηριακά προσβάσιμη ξενάγηση για κωφά και βαρήκοα άτομα και για άτομα με οπτική βλάβη στην παράσταση MOS
18:30 MOS | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | Προσβάσιμη Παράσταση | 43′
21:00 All of My Love | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | 40′

Κυριακή 3 Μαρτίου

18:30 MOS | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | 43′
21:00 All of My Love | Ιωάννα Παρασκευοπούλου | Μικρή Σκηνή | 40′

Πληροφορίες προσβασιμότητας – Ιωάννα Παρασκευοπούλου, “MOS”

  • Προσβάσιμη παράσταση: Σάββατο 2 Μαρτίου
  • Η παράσταση παρουσιάζεται με υπέρτιτλους για κωφά και βαρήκοα άτομα και ακουστική περιγραφή για άτομα με οπτική βλάβη.
  • Αισθητηριακά Προσβάσιμη Ξενάγηση
  • Η ξενάγηση απευθύνεται σε κωφά και βαρήκοα άτομα και σε άτομα με οπτική βλάβη.
  • Ώρα έναρξης: 17:15
  • Οι υπηρεσίες προσβασιμότητας πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τον πολιτιστικό οργανισμό liminal, στο πλαίσιο του προγράμματος Europe Beyond Access με συγχρηματοδότηση από το πρόγραμμα «Δημιουργική Ευρώπη» της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  • Κρατήσεις θέσεων ΑμεΑ: 213 017 8036 & infotickets@onassis.org

Προπώληση Γενικού Κοινού: Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου, στις 17:00