Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ
Σκηνοθεσία: Όσκαρ Ρέλερ
Όταν το 1967 ο 22χρονος Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ αναλαμβάνει τη θεατρική σκηνή του Anti-Theatre του Μονάχου, κανείς δεν υποψιάζεται ότι αυτός ο αυθάδης τύπος θα γίνει ένας από τους σημαντικότερους μεταπολεμικούς Γερμανούς σκηνοθέτες. Μια ταινία-ωδή στον εμβληματικό σκηνοθέτη Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ. Με περίτεχνο χρώμα και αριστουργηματική φωτογραφία, ο σκηνοθέτης Όσκαρ Ρέλερ προσεγγίζει και καταφέρνει να μπει στο σύμπαν του “τρομερού παιδιού” του γερμανικού σινεμά. Παρουσιάζει με ξεχωριστό τρόπο τη ζωή και το έργο του, σε όλες του τις εκφάνσεις: από τη σκηνοθετική του ευφυΐα, στην απελπισμένη αναζήτηση της αγάπης, την τάση του για θυματοποίηση. Και για όλα αυτά μπορεί και βασίζεται απόλυτα στον χαρισματικό πρωταγωνιστή του: ο Όλιβερ Μασούτσι όχι μόνο υποδύεται τον μεγάλο σκηνοθέτη, αλλά γίνεται ένα με τον Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ.
–
Πράκτορες 355
Σκηνοθεσία/Σενάριο: Σάιμον Κίνμπεργκ
Στην ταινία «Πράκτορες 355» ένα μυστικό όπλο υψίστης ασφαλείας πέφτει σε λάθος χέρια. Η πράκτορας της CIA Mason “Mace” Brown πρέπει να ενώσει τις δυνάμεις της με την σκληροτράχηλη Γερμανίδα Marie πρώην πράκτορα της MI6, την ειδική στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές Khadijah, και την επιδέξια κολομβιανή ψυχολόγο Graciela σε μια παράτολμη και θανατηφόρα αποστολή ενώ ταυτόχρονα πρέπει να βρίσκονται και ένα βήμα μπροστά από την μυστηριώδη, Lin Mi Sheng, που προλαβαίνει πάντα να ανατρέπει τα πλάνα τους. Η δράση εκτοξεύεται από το Παρίσι στο Μαρόκο και έπειτα στην Σαγκάη όπου η ομάδα πρέπει είτε να καταφέρει να συνεργαστεί και να σώσει τον κόσμο, είτε να πεθάνει.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
–
Scream
Σκηνοθεσία: Ματ Μπετινέλι-Όλπιν & Τάιλερ Ζιλέτ
25 χρόνια μετά τους αλλεπάλληλους βάναυσους φόνους που σόκαραν το φιλήσυχο Γούντσμπορο, ένας καινούργιος δολοφόνος βάζει ξανά την μάσκα Ghostface και αρχίζει να ακολουθεί μία παρέα εφήβων, για να επαναφέρει μυστικά από το θανατηφόρο παρελθόν της πόλης, με τους Νιβ Κάμπελ (“Σίντνεϊ Πρέσκοτ”), Κόρτνεϊ Κοξ (“Γκέιλ Γουέδερς”) και Ντέιβιντ Αρκέτ (“Ντιούι Ράιλι”) να επιστρέφουν στους γνωστούς τους ρόλους στο “SCREAM”.
–
Σχέδιο Διάσωσης
Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Σίλβερμαν, Ρέιμοντ Σ. Πέρσι
Η Απ και ο Εντ είναι δύο αξιολάτρευτα φλάμελ, που έχουν το σχήμα ενός ντόνατ, τα οποία ταξιδεύουν κατά λάθος μέσα στο χρόνο και βρίσκονται από το 1835 στη σύγχρονη Σανγκάη. Εκεί ανακαλύπτουν το μποτιλιάρισμα, τα τρανς λιπαρά, και το χειρότερο όλων, ότι τα φλάμελ έχουν πλέον εξαφανιστεί. Είναι πλέον στο χέρι αυτού του αδέξιου διδύμου να σωθεί, να σώσει το είδος του, ακόμη και να αλλάξει την ιστορία.
–
Για Πάντα Κοντά Σου
Σκηνοθεσία/Σενάριο: Ουμπέρτο Παζολίνι
Όταν στον Τζον, έναν τριανταπεντάχρονο καθαριστή τζαμιών, του δίνονται μόνο λίγους μήνες ζωής, εκείνος προσπαθεί να βρει μια νέα, τέλεια οικογένεια για τον τρίχρονο γιο του, αποφασισμένος να τον προστατεύσει από την τρομερή πραγματικότητα της κατάστασης του. Παρά την αρχική του σιγουριά, ο Τζον σταδιακά αρχίζει να γεμίζει αμφιβολίες σχετικά με το τι ψάχνει σε μια τέλεια οικογένεια. Πως μπορεί να κρίνει ποια είναι η ιδανική οικογένεια από μια σύντομη συνάντηση; Ξέρει αρκετά καλά το παιδί του, ώστε να κάνει μια τέτοια επιλογή γι’ αυτόν; Καθώς ο Τζον αγωνίζεται να βρει μια σωστή απάντηση, φτάνει στο σημείο να εξετάσει επιλογές που δεν θα σκεφτόταν ποτέ.
–
Τι Βλέπουμε Όταν Κοιτάμε τον Ουρανό
Σκηνοθεσία/Σενάριο: Αλεξάντρ Κομπερίτζε
Όταν η Λίσα και ο Γκιόργκι συναντιούνται τυχαία σε έναν δρόμο της Γεωργιανής πόλης Κουταΐσι, γεννιέται ένας έρωτας με την πρώτη ματιά. Ο έρωτας τούς χτυπάει τόσο αιφνιδίως που ξεχνούν ακόμα και να ρωτήσουν ο ένας το όνομα του άλλου. Προτού χωρίσουν οι δρόμοι τους, συμφωνούν να συναντηθούν την επόμενη μέρα. Δεν ήξεραν όμως πως η μοίρα τούς επιφύλαξε κάτι διαφορετικό. Θα καταφέρουν να ξανασυναντηθούν; Και αν ναι, θα ξέρουν ποιοι είναι; Η ζωή συνεχίζεται κανονικά στην πόλη τους, με τα αδέσποτα σκυλιά στους δρόμους, το Παγκόσμιο Κύπελλο να ξεκινά και μια ομάδα παραγωγής ταινιών προς αναζήτηση του αληθινού έρωτα, μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζονται. Ένα λυρικό και ρομαντικό μοντέρνο παραμύθι, που μας υπενθυμίζει τι μπορούν να μας δείξουν οι ταινίες, και τι αδυνατούμε να δούμε χωρίς αυτές.