Ο Άνθρωπος με τις Απαντήσεις
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Στέλιος Καμμίτσης
Μετά τον θάνατο της γιαγιάς του, ο Βίκτωρας, ένας εικοσάχρονος πρώην πρωταθλητής καταδύσεων, αναχωρεί με το πλοίο για Ιταλία. Εκεί συναντάει τον Ματίας, έναν νεαρό, παράτολμο Γερμανό. Και οι δύο κατευθύνονται προς τη Βαυαρία, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Και οι δύο αναζητούν απαντήσεις, ο καθένας στις δικές του ερωτήσεις.
–
Το τρίγωνο της θλίψης
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Ρούμπεν Έστλουντ
Τα διάσημα μοντέλα Carl και Yaya είναι καλεσμένα σε μια πολυτελή κρουαζιέρα με μία παρέα από ασύλληπτα πλούσιους επιβάτες, έναν ολιγάρχη από τη Ρωσία, βρετανούς εμπόρους όπλων και έναν αλκοολικό καπετάνιο, που επικαλείται τον Μαρξ. Στην αρχή, τα πάντα είναι υλικό για αξιοζήλευτες αναρτήσεις στο Instagram. Αλλά, όταν ξεσπά μία θύελλα και όλοι παθαίνουν ναυτία κατά τη διάρκεια ενός δείπνου με τον καπετάνιο, η ειδυλλιακή κρουαζιέρα καταλήγει σε φιάσκο. Ο Carl και η Yaya βρίσκονται αποκλεισμένοι σε ένα έρημο νησί με ένα τσούρμο δισεκατομμυριούχων και μία από τις καθαρίστριες του γιοτ. Η ιεραρχία ανατρέπεται στο νησί, καθώς η καθαρίστρια είναι η μόνη που ξέρει να ψαρεύει.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
–
Η κόρη
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Μανουέλ Μαρτίν Κουένκα
Μια δεκαπεντάχρονη κοπέλα που διαμένει σε ένα κέντρο για έφηβους παραβάτες, μένει έγκυος. Ο εκπαιδευτής της στο κέντρο, της προτείνει να έρθει στα κρυφά να ζήσει μαζί με τη γυναίκα του στο απομονωμένο σπίτι τους στο βουνό, ώστε να έχει φροντίδα μέχρι να γεννήσει, αλλά με ένα αντάλλαγμα: να κρατήσουν το μωρό όταν αυτό γεννηθεί.
–
Παιχνίδι Μίσους
Σκηνοθεσία: Πίτερ Χάτσινγκς
Αποφασισμένη να πετύχει επαγγελματικά δίχως να θυσιάσει την προσωπική της ηθική, η Λούσι ξεκινά ένα ανελέητο παιχνίδι απέναντι στην παγερή και αποτελεσματική νέμεσή της, τον Τζόσουα, σε μια αντιπαλότητα που περιπλέκεται εξαιτίας των συναισθημάτων που αρχίζει να τρέφει για εκείνον.
–
Η Νύχτα
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Κουρός Αχάρι
Ένα ζευγάρι Ιρανών που ζει στις ΗΠΑ παγιδεύεται σε ένα ξενοδοχείο. Εκεί θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει πολλά περισσότερα από όσα φανταζόταν.
–
Το Ορφανό: Πρώτος Φόνος
Σκηνοθεσία: Γουίλιαμ Μπρεντ Μπελ
Αφού ενορχηστρώνει μια ευφυέστατη απόδραση από ένα ψυχιατρείο της Εσθονίας, η Έστερ ταξιδεύει στην Αμερική υποδυόμενη την εξαφανισμένη κόρη μιας πλούσιας οικογένειας. Ωστόσο, μια απροσδόκητη ανατροπή τη φέρνει αντιμέτωπη με μια μητέρα που θα προστατεύσει με κάθε κόστος την οικογένειά της από το δολοφονικό “παιδί”. Η Έστερ, το ανατριχιαστικό «Ορφανό» που αγαπήθηκε από τους φαν του τρόμου το 2009, επιστρέφει με την εξαιρετική 25χρονη Ίζαμπελ Φέρμαν να αναλαμβάνει και πάλι τον ρόλο, παρ’ όλο που καλείται να υποδυθεί τον χαρακτήρα στην παιδική του ηλικία.
–
Playtime (Επανέκδοση)
Σκηνοθεσία / Σενάριο: Ζακ Τατί
Ο Τατί επιστρέφει στο ρόλο του Monsieur Hulot, έπειτα από περιοδικές εναλλαγές ανάμεσα σε πρωταγωνιστικούς και δεύτερους ρόλους. Ο ήρωας πρέπει να επικοινωνήσει με έναν Αμερικανό επίσημο στο Παρίσι, όμως χάνεται στο λαβύρινθο της σύγχρονης αρχιτεκτονικής και τα τεχνικά της μαραφέτια. Αιχμάλωτος της τουριστικής εισβολής, ο Hulot περιπλανιέται στο Παρίσι με ένα γκρουπ Αμερικανών τουριστών, σκορπίζοντας τον πανικό όπως μόνο εκείνος ξέρει!