Ο Σπόρος της Ιερής Συκιάς

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Μοχάμαντ Ρασούλοφ

Αυτοεξόριστος στην Ευρώπη πια, ο Ρασούλοφ άφησε το Ιράν με μια παραβολή που προέκυψε απ’ τα σπλάχνα της σύγχρονης κοινωνικής αναταραχής. Γι’ αυτό και το δράμα μιας τετραμελούς οικογένειας ιδεολογικά χωρισμένης στα δύο δεν αργεί να μετατραπεί σε θρίλερ αγωνίας. Μέσα από την καταγεγραμμένη πραγματικότητα που παρεισφρέει στη δράση, διαφαίνεται διαυγέστατη μια ταινία είδους, με τον Ρασούλοφ να χτίζει πολλαπλά επίπεδα ανάγνωσης, χειριζόμενος μαεστρικά κάθε κινηματογραφικό τέχνασμα. «Ο Σπόρος της Ιερής Συκιάς» απέχει έτη φωτός από τη συνήθη διακριτική αλληγορία. Είναι μια μετωπική επίθεση σε ένα πνιγηρό καθεστώς που σκοτώνει τα παιδιά του.

Ωρολογιακός Μηχανισμός

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Σιρίλ Σόιμπλιν

Οι νέες τεχνολογίες εισβάλλουν στην ωρολογοποιία του 19ου αιώνα στην Ελβετία. Η Ζοζεφίν, μια νεαρή εργάτρια το 1870, έρχεται αντιμέτωπη με τις νέες μεθόδους διαχείρισης χρημάτων, χρόνου και εργασίας στην ωρολογοποιία που εργάζεται. Στην πορεία, εμπλέκεται στο τοπικό κίνημα των αναρχικών ωρολογοποιών και γνωρίζει τον Ρώσο ταξιδιώτη και χαρτογράφο Πιοτρ Κροπότκιν. Ένας παιγνιώδης διάλογος της αναρχίας και της ωρολογοποιίας σε μία ελβετική πόλη του 19ου αιώνα, φημισμένη για τα ρολόγια της, με επίκεντρο την συνάντηση μεταξύ του γνωστού μας Πιότρ Κροπότκιν και μίας σουφραζέτας που ηγείται του κινήματος των γυναικών που εργάζονται σε ένα τοπικό εργοστάσιο.

Υπάρχω

Σκηνοθεσία: Γιώργος Τσεμπερόπουλος

H συγκινητική ιστορία ενός παιδιού μιας οικογένειας προσφύγων του Πόντου που κατάφερε να επιβιώσει και να μεγαλουργήσει χάρη στο τεράστιο ταλέντο του και κόντρα σε κάθε κοινωνική και προσωπική δυσκολία. Μουσική, έρωτες, οικογένεια, φίλοι, ψάρεμα, δημιουργία, μπράβοι της νύχτας, φανατικοί θαυμαστές, μεγάλες διαμάχες, δημιουργούν το ψηφιδωτό της ζωής του.

Αξιαγάπητη

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Λίλια Ινγκολφσντότιρ

Η Μαρία, ήδη χωρισμένη με παιδιά από τον πρώτο της γάμο βλέπει στη γνωριμία της με τον αντισυμβατικό Σίγκμουντ μια δεύτερη ευκαιρία. Λίγα χρόνια αργότερα και με τέσσερα πλέον παιδιά πρέπει να συμβιβαστεί με τον εαυτό της και τις επιλογές της όταν και αυτός ο γάμος οδηγείται σε αδιέξοδο. Μια ανατρεπτική ταινία σχέσεων με προορισμό έναν προδιαγεγραμμένο χωρισμό με αναπάντεχα όμως βήματα, αλλά επίσης μια σπουδή για την ευκαιρία που έχει μια γυναίκα για αυτογνωσία, αποδοχή και εξέλιξη, αντιμετωπίζοντας κατάματα υποσυνείδητες συνήθειες και αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές που κρύβονται μέσα της.

Τα Τελευταία Χριστούγεννα στο Πατρικό μας

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Τάιλερ Ταορμίνα

Την παραμονή των Χριστουγέννων, μια οικογένεια μαζεύεται για να γιορτάσουν, ίσως για τελευταία φορά όλοι μαζί, στο πατρικό τους σπίτι. Καθώς η νύχτα περνάει και ξεκινούν οι ενδοοικογενειακές διαμάχες, μια από τις έφηβες της μάζωξης φεύγει κρυφά με τις φίλες της με σκοπό να κατακτήσουν το χιονισμένο προάστιο.

 

Μουφάσα: Ο Βασιλιάς Των Λιονταριών (Μεταγλωττισμένο)

Σκηνοθεσία: Μπάρι Τζένκινς

Στην ταινία «Μουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών» ο Ραφίκι αναλαμβάνει να μεταφέρει τον θρύλο του Μουφάσα στη νεαρή λέαινα, Κιάρα, την κόρη των Σίμπα και Νάλα, ενώ, παράλληλα, ο Τιμόν και ο Πούμπα βάζουν τη δική τους πινελιά. Η ιστορία μάς ταξιδεύει πίσω στον χρόνο για να μας παρουσιάσει τον Μουφάσα ως ένα ορφανό λιονταράκι, χαμένο και ολομόναχο, μέχρι τη στιγμή που γνωρίζει τον Τάκα, ένα συμπονετικό λιοντάρι, γόνο βασιλικής οικογένειας. Αυτή η τυχαία συνάντηση πυροδοτεί ένα μακρύ ταξίδι μιας ασυνήθιστης παρέας από αταίριαστους τύπους που ο καθένας τους αναζητάει το πεπρωμένο του – οι δεσμοί φιλίας τους θα δοκιμαστούν, καθώς συνεργάζονται για να αποφύγουν έναν απειλητικό και θανατηφόρο εχθρό.