Ράδιο Μετρονόμ

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Αλεξάντρου Μπελκ

Βουκουρέστι, 1972. Η δεκαεπτάχρονη Άννα ονειρεύεται την αγάπη και την ελευθερία, ενώ ανακαλύπτει ότι ο φίλος της θα φύγει οριστικά από τη χώρα σε λίγες μέρες. Ένα βράδυ, καθώς γλεντάνε με την παρέα της, αποφασίζουν να στείλουν ένα γράμμα στο Metronom, το μουσικό πρόγραμμα που μεταδίδει το Radio Free Europe παράνομα στη Ρουμανία. Τότε είναι που φτάνει στο κατώφλι τους η Σεκουριτάτε, η μυστική αστυνομία του Τσαουσέσκου.

Γελώντας στο Αφγανιστάν

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Αννέτα Παπαθανασίου

Ένας μικρόσωμος νεαρός Αφγανός θέλει να αλλάξει τον κόσμο με την παντομίμα και το χιούμορ. Ο Καρίμ Ασίρ, ο Αφγανός Τσάρλι Τσάπλιν, ανάμεσα από βόμβες και καταστροφές, δίνει παραστάσεις με μοναδικό όπλο το γέλιο. Στις 15 Αυγούστου 2021 οι Ταλιμπάν εισβάλουν στην Καμπούλ και απειλούν με θάνατο τον Καρίμ. Μια δύσκολη απόφαση φαίνεται αναπόφευκτη.

Το βιβλίο των θαυμάτων

Σκηνοθεσία: Λίζα Αζουέλος

Όταν ένα 12χρονο αγόρι πέφτει σε κώμα εξαιτίας ενός ατυχήματος, η μαμά του αποφασίζει να εκπληρώσει τα όνειρα του, για να αναγκάσει, κατά κάποιον τρόπο, τον γιο της να βγει από την κωματώδη κατάσταση. Έτσι, με οδηγό το ημερολόγιό του, όπου ο έφηβος έχει απαριθμήσει τα δέκα πράγματα που θα ήθελε να κάνει, και τους τόπους που θα ήθελε να δει «πριν τελειώσει ο κόσμος» σε μια τραγικά προφητική έμπνευσή του, η μητέρα του κινητοποιείται. Ταξιδεύει όπου ονειρευόταν ο μικρός να ταξιδέψει, από την Ιαπωνία μέχρι την Πορτογαλία , κάνοντας πράγματα που μόνο οι έφηβοι συνηθίζουν, κι όχι οι μαμάδες, όπως το σκέιτ. Μετά την πραγματοποίηση κάθε άθλου, η μητέρα πηγαίνει στο προσκεφάλι του διασωληνωμένου γιου της, και του προσφέρει, σαν δώρο, ζεστή-ζεστή την εμπειρία της, όπως το να κολυμπήσει δίπλα σε φάλαινες… Στο ταξίδι της αυτό φτάνει πολύ πιο μακριά από ότι φανταζόταν, καθώς ανακαλύπτει και τις δικές της βαθύτερες επιθυμίες. Μια συγκλονιστικά ανθρώπινη ιστορία που μας διαβεβαιώνει πως δεν έχουμε χάσει την ανθρωπιά μας όλοι και όλες, τελικά… Η ταινία χρωστά πολλά στην ερμηνεία της Αλεξαντρά Λαμύ στο ρόλο της μητέρας, μια ηθοποιό που κινείται με άνεση τόσο σε κωμικές όσο και σε δραματικές σκηνές, καταφέρνοντας να παρουσιάζεται δυνατή και αδύναμη την ίδια στιγμή.

Το Λιμάνι των Απόκληρων (Επανέκδοση)

Σκηνοθεσία: Μαρσέλ Καρνέ

Ένας λιποτάκτης του γαλλικού αποικιακού στρατού προσπαθεί να φύγει από τη Γαλλία, για να ξεκινήσει μια νέα ζωή. Με το που φτάνει στο λιμάνι της Χάβρης, ερωτεύεται μια 17χρονη που είναι το αντικείμενο του πόθου των ανδρών του λιμανιού. Η γνωριμία τους θα πυροδοτήσει πρωτόγνωρες εξελίξεις σε όλο τον μικρόκοσμο του λιμανιού.

Κάρμεν

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Μπενζαμάν Μιλεπιέ

Η Κάρμεν καταπιάνεται με το αρχικό γαλλικό μυθιστόρημα του 1845, ενώ παραπέμπει και στην ταινία Carmen Jones του 1954. Οι φόρμες χορού γίνονται το επίκεντρο μιας αβέβαιης ιστορίας αγάπης, τοποθετημένη στις πολιτείες του Βορείου Μεξικού. Η Κάρμεν, μια σαγηνευτική, νεαρή τσιγγάνα, αφήνει πίσω την οικογένεια και την κοινότητά της για να ξεφύγει από ένα μεξικανικό καρτέλ. Φεύγει στις ΗΠΑ, ονειρευόμενη ασφάλεια και ελευθερία. Αιχμαλωτίζεται από έναν πράκτορα της περιπολίας των συνόρων που προσπαθεί να τη σκοτώσει. Συγκλονισμένος από αυτή τη βία, ένας άλλος αστυνομικός, ο Έινταν, σώζει την Κάρμεν και τη βοηθά να δραπετεύσει. Βρίσκεται γοητευμένος από το πάθος, το ελεύθερο πνεύμα και τη θέληση της Κάρμεν να αγωνιστεί για την ελευθερία. Συμφωνεί να την πάει στο Λος Άντζελες και στο δρόμο η έλξη του γι’ αυτήν μεγαλώνει. Ο Έινταν επίσης, ονειρεύεται μια νέα ζωή απαλλαγμένη από τις σκιές του παρελθόντος. Μαζί θα ακολουθήσουν την καρδιά τους. Ξέρουν ότι δεν υπάρχει γυρισμός.

After 5: Όλα Μετά

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Καστίλ Λάντον

Η πέμπτη και τελευταία ταινία του franchise AFTER που αγκαλιάστηκε από το κοινό, βλέπει τη συναισθηματική κορύφωση του διαχρονικού ρομάντζου, του Χάρντιν και της Τέσα.
Για ένα ζευγάρι που τα έχει περάσει όλα, μένει μόνο ένα ερώτημα: τι γίνεται ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ;

Νευρικός Εραστής (Επανέκδοση)

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Γούντι Αλεν

Ένας νευρωτικός κωμικός που έχει εμμονή με τον θάνατο, ο Άλβι Σίνγκερ, ερωτεύεται την Άνι Χολ κι αρχίζει μαζί της μια επταετή σχέση, η οποία μας παρουσιάζεται μέσα από προβολές στο παρελθόν (flashback), που τόσο αριστοτεχνικά χειρίζεται ο σκηνοθέτης. Οι εντάσεις κι οι τσακωμοί που οφείλονται κατά κύριο λόγο στη φύση των χαρακτήρων τους, οδηγούν στο χωρισμό του ζευγαριού, παρά τις επίμονες προσπάθειες του Άλβι να κρατήσει την Άνι. Η Άνι φεύγει από τη Νέα Υόρκη και συζεί με ένα στέλεχος δισκογραφικής εταιρίας. Ο Άλβι συνειδητοποιώντας ότι αγαπά ακόμα την Άνι προσπαθεί απεγνωσμένα να την πείσει να γυρίσει πίσω. Μέσα από τους χαρακτήρες και τις νευρώσεις τους, παρουσιάζεται χιουμοριστικά η καθημερινότητα των κατοίκων της Νέας Υόρκης και της Καλιφόρνια.

Οι Αναλώσιμοι 4

Σκηνοθεσία: Σκοτ Γουό

Στην τέταρτη περιπέτειά τους, οι «Αναλώσιμοι» αποτελούν την τελευταία γραμμή άμυνας του κόσμου, η ομάδα που αναλαμβάνει δράση την ύστατη στιγμή. Αυτή τη φορά, το στιλ και οι τακτικές της νέας γένιας «αναλώσιμων» θα δώσουν νέο νόημα στη φράση «νέο αίμα».

Μάβκα: Το Ξωτικό του Δάσους

Σκηνοθεσία: Ολεχ Μαλαμούζ, Ολεκσάντρα Ρούμπαν

ΗΜάβκα είναι μια Ψυχή του Δάσους και η πρόσφατα επιλεγμένη Φύλακάς του. Η κύρια αποστολή της είναι να προστατεύσει το Δάσος και την ιερή Καρδιά του – την ίδια την Πηγή της Ζωής – από οποιαδήποτε επίθεση ή εισβολή, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων. Ο Λούκας είναι ένα γνήσιο χωριατόπαιδο, με μεγάλη αγάπη για τη μουσική που διοχετεύει το ταλέντο του στο ξύλινο φλάουτό του ενώ ονειρεύεται να αφιερώσει τη ζωή του σε αυτό το πάθος. Και η μουσική του Λούκας δημιουργεί κάτι μοναδικό: η Μάβκα και ο Λούκας συναντιούνται και ερωτεύονται. Από την αρχή, η σχέση τους αντιμετωπίζει δυσκολίες, αλλά τα εμπόδια γίνονται ακόμη μεγαλύτερα όταν η φιλήδονη Κυλίνα καταφτάνει, ισχυριζόμενη ότι είναι κληρονόμος ενός παλιού πριονιστηρίου στην άκρη του Δάσους και υπόσχεται στους χωρικούς όλα τα πλούτη της βιομηχανικής προόδου που φέρνει από το εξωτερικό. Αυτό δεν είναι παρά μια πρόφαση για να κρύψει τον πραγματικό της σκοπό: να αποκτήσει την Καρδιά του Δάσους (ευελπιστώντας εγωιστικά να μείνει για πάντα νέα και όμορφη) — που δεν είναι άλλη από την ίδια τη Μάβκα, η οποία είναι ήδη ευάλωτη λόγω των συναισθημάτων της για τον Λούκας. Για να φτάσει στη Μάβκα, η Κυλίνα κρατά τον Λούκας ως όπλο της και σκορπίζει θυμό και φόβο στις καρδιές των χωρικών. Θα καταφέρει η Μάβκα να σώσει το δάσος; Θα μπορέσει η μουσική του Λούκας να κάνει θαύματα και να σώσει την αγάπη; Θα μπορέσουν οι δύο κόσμοι τους να ενωθούν ενάντια στο κακό;